- Ale super! Twój dar pozwala ci widzieć innych? - Zapytał z ekscytacją niebieskowłosy.
- Tak jakby - stwierdził jako duch wracając do domu. - Nana mówi że są tu wszędzie dookoła nas duchy, ja ich nie widzę..
- Serio?
- No, Izuku z jakiś nieznanych przyczyn tylko mnie widział do tej pory.
- Nie wierzę że mogę się poznać z samą Naną Shimurą! Pamiętam jak byłem mały i dowiedzieliśmy się o twojej śmierci w telewizji.
- Heh - pół żywy się uśmiechną.
- Czyli.. Jak dokładnie to twoje widzenie duchów działa?
- Cóż, mam tylko teorie.. Na pewno aby zobaczyć czyjeś duchy to muszę dotknąć tą osobę w formie człowieka. Wtedy tak jakby czuje duchy wszystkich, którzy zmarli przez tą osobę. Nie mogę z nimi rozmawiać, ale czasem słyszę jakieś szepty.. Chodzą za mną jak cień. Jednak takich jak wy nazywam właśnie duchami innych. Chyba polega to na czyimś poczuciu winy, nawet jeśli nie oni spowodowali śmierć danej osoby.
- Właśnie, przez kontakt fizyczny z Toshinorim, czyli All Might'em mnie zobaczył. Był on moim uczniem za życia, czuł się winny gdy wraz z moim przyjacielem musieli uciekać aby All For One ich nie zabił.
- Tak, jakoś przez poczucie winy jako duch trzymałeś się pana Aizawy. Jednak był on pierwszym bohaterem jakiego dotknąłem i po za tobą nie był winny niczyjej śmierci.
- Nie był on winny też mojej. To był wypadek.
- Właśnie, jeśli ci to nie przeszkadza.. Mógłbyś powiedzieć nam jak zmarłeś?
- Oczywiście. Razem z Shōtą, twoim wychowawcą, byliśmy w 2 liceum na praktykach. Budynek przedszkola się rozwalał, a my ewakuowaliśmy dzieciaki. Niestety jednak nie widziałem jak część budynku na mnie spadła.. Następnie ocknąłem się w powietrzu widząc jak mój przyjaciel płakał..
- ..przykro mi, to musiało być okropne.
- Właśnie, byłeś za młody aby tak odejść, Oboro.
- Cieszę się, że przynajmniej teraz mam możliwość wpłynąć jakoś na to co dzieje się do okoła, a nie tylko obserwować innych.
- Hah, masz rację młody! A tak w ogóle, tutaj mieszkamy - pokazała na budynek mieszkalny. Nastolatek zmienił się w człowieka, widząc starszego sąsiada. Pomógł mu z zakupami.
- Wow, jest bardzo uczynny - stwierdził niebieskowłosy.
- Racja, to dobry chłopak. Cieszę się, że jestem jego mentorką. Dużo się o nim dowiedziałam w ciągu zeszłego roku, miał trudne życie, był wyśmiewany jako nieobdazony. Teraz jest częściowo martwy i próbuje stać się bohaterem.
- A jego rodzina..?
- Mieszka z matką, kochana kobieta. Razem ze mną wspiera Izuku. Wie o tym że nie żyje.. Często się tym zamartwia. Mam nadzieję że kiedyś będę mieć na tyle siły aby móc jej pokazać że jej syn jest w dobrych rękach.
- W jakim sensie na tyle siły?
- To chyba część daru Izuku, z czasem odkryłam że mogę wpływać na świat żywych, między innymi podnosząc jakieś lekkie rzeczy. Też pewnie z czasem będziesz mógł.
- Ekstra!
Polecieli za Izuku do jego mieszkania.
- Hej mamo, wróciliśmy - zaczął zdejmować trampki.
- Cieszę się skarbie, poznałeś nowych przyjaciół w szkole?
- To był dopiero pierwszy dzień mamo - podrapał się z tyłu głowy po czym spojrzał na nowego pokemona- znaczy ducha. - Chociaż chyba zdobyłem nowego przyjaciela, takiego jak Nana.
- Oj tak, to będzie przyjaźń do końca świata - uśmiechnął się szeroko niebiesko oki.
- Na prawdę?
- Tak, nazywa się Oboro Shirakumo, jest rok starszy ode mnie - zaczął opowiadać rodzicielce.
- Technicznie rzecz biorąc to nie dorasta, więc jesteś dwa lata starszy - wyszeptała do drugiego ducha.
- Łapie. - Zastanowił się chwile - Nana.. Znasz All For One'a, prawda?
- Oczywiście że tak, czemu pytasz? To on mnie zabił.
- Dyrektor Nezu.. Podejrzewa razem z paroma innymi, że dar Izuku pochodzi od niego.
- Nie dobrze.. Muszę jak najszybciej znaleźć sposób aby kontaktować się z innymi żywymi. Nezu mnie znał, a nawet jak nie on to jest jeszcze wielu innych, którym mogę wyjaśnić sytuację i oni przemówią mu do rozsądku.
- Myślisz że uwierzą? Wielu jest sceptycznie nastawionych na myśl że duchy istnieją.
- Mamy pół żywy dowód Oboro. Nie mogę pozwolić aby ktoś podejrzewał mojego ucznia o coś tak okropnego jak współpraca z All For One'm.
- Masz rację. Hej, a próbowałaś kiedyś może używać swojego daru od kiedy Izuku zaczął cię widzieć?
- Nie, chciałabym ale jak mówiłam, nie zbyt mogę integrować ze światem żywych. A moją mocą są super siła oraz latanie.
- Latasz wyżej od nas, może jednak potrafisz używać swojego daru?
- To duchy niby nie mogą latać?
- Nie aż tak wysoko jak ty to robisz.
- Interesujące.. A jaki jest twój dar Oboro?
- Chmury, mogę je wytworzyć oraz kontrolować. Fajnie by było móc znowu używać daru - chciał spróbować, ale kobieta złapała jego dłoń.
- Nie w domu, jak wyjdziemy na zewnątrz to przetestujemy twoją teorię.
- Jasne, dobry pomysł Nana.
- Ale czy twój pokój nie jest za mały aby duchy w nim mieszkały, Izuku?
- To im chyba nie przeszkadza mamo.. Mam nadzieję.
- W teorii w ogóle nie zajmujemy miejsca, więc o to się nie mart - odpowiedziała mu czarnowłosa.
- Nana potwierdza.
- No dobrze, mam nadzieję że nasze mieszkanie nie stanie się nagle opętane.
- Mamo!
Dwójka duchów zaczęła się śmiać.
♡𝙿𝙾𝙻𝚂𝙰𝚃♡
Słowa: 800
23.12.2022
Dzięki za czytanie!
Jeśli wam się podobało to nie zapomnijcie o dawaniu gwiazdek, są dla mnie równie ważne co komentarze<3Święta jutro 😬😬
Jak myślicie, duchy mogą używać swoich darów?
Czy Nanie i Oboro uda się przemówić innym jakoś do rozsądku że przecież Izu jest ten dobry?
Kiedy klasa 1A pozna sekret Izuku?
Jaki następny duch zostanie przygarniety przez Deku?
Jak chcecie możecie zadawać pytania do postaci z moich książek lub do mnie, mam do tego specjalną książkę, możecie to pisać na discordzie, w komentarzach, prywatnych wiadomościach itp.
Mimo wszystko, zapraszam was do serwera na discordzie gdzie możecie gadać ze mną i wieloma innymi super ludźmi, staramy się trzymać tam fajną atmosferę, można gadać o anime, zobaczyć spoilery i dostać wcześniej powiadomienia o książkach.
Co zrobić aby się dostać? Proste!
1. Dodajcie mnie na discordzie awvi#7273 i napiszcie do mnie że chcielibyście dostać się na serwer z wattpada
2. Jak już wyśle wam zaproszenie to wejdźcie na 'regulamin' tam też aby móc czytać i pisać inne rzeczy trzeba zaznaczyć że się zgadzacie z regulaminem (nie usuwajcie tego później)
3. Jesteście na serwerze, wbijcie na autorole i nic więcej jak miłej zabawy!~awvi
CZYTASZ
Ghosts
Fanfiction„Nie możesz zostać bohaterem" - te słowa utkwiły w pamięci zostawionego na dachu czternastolatka. Usiadł on na skraju pozwalając by wiatr poruszał jego włosami oraz rozpiętą marynarką mundurka gimnazjalnego. Obok nastolatka leżał jego żółty plecak o...