W końcu nadszedł ten dzień, dzień egzaminów wstępnych do UA!
- Gotowy?
- Nie..
- Ehh.. Izuku! - Panna duch nim potrząsnęła.
- Przepraszam, przepraszam Nana! - Wziął wdech i wydech patrząc na szkołę. - Dobra, jestem gotów.
- Ekstra! A teraz skończ ze mną gadać bo ludzie uznają cię za dziwaka i idź dostać się tutaj! Trzymam kciuki młody! Powodzenia-! Znaczy.... Połamania nóg!
- Heh.. Dzięki - lekko się uśmiechnął i poszedł w stronę bramy wejściowej.
Dobra, nie mogę tego zawalić. Nana uczyła mnie przez prawie rok o wszystkim co wie, abym mógł stać się bohaterem. Nie mogę jej zawieść. Nie mogę zawieść mamy, która też trzymała za mnie kciuki i co tydzień pamiętała aby sprawdzać ze mną czy mogę rosnąć. A co najważniejsze, nie mogę zawieść samego siebie. - Wtedy właśnie się potknął. - Ahh! Przepraszam Nana, przepraszam mamo! Nie udało mi się.. Rany, coś długo spadam.. - Otworzył jedno oko - co?
- Hej, wszystko w porządku? - Zapytała brunetka.
- Umm.. Tak. Tak! Dziękuję ci.
- Heh, nie ma sprawy - pomogła mu się wyprostować. - Relase. - Chłopak stanął na nogi. - Lepiej uważaj, to może przynieść nie szczęście, do zobaczenia później - odeszła z uśmiechem.
Wow...
- Buraku, potem zajmiemy się amorami, zaraz się spóźnisz.
- Ahh, tak, dzięki. - Zaczął lewitować aby szybciej przedostać się przez tłum do sali.
***
- Witajcie moi drodzy!! - Krzyknął bohater Present Mic. - Jestem pewien że cieszycie się mogąc tu być! Ja dzisiaj, przedstawię wam plan - za nim pokazały się pewne obrazy - wpierw wszyscy pójdziecie napisać egzamin wstępny, a następnie odbędzie się podział zależnie od profilu, na który chcecie iść. Po za inżynierskim oraz bohaterskim wszyscy będą mogli pójść do domów. Profil inżynierski odbędzie test sprawdzający wasze umiejętności, podobnie co profil bohaterski.
Ja i Kacchan mamy inne areny, pewnie robią wszystko aby znajomi sobie nie pomagali, w sumie mądre podejście. - Pomyślał.
Iida przed nimi zaczął wytykać złe informację o jednym z botów. Present Mic wyjaśnił to, mówiąc że to specjalny robot, którego pokonanie nie daje żadnych punktów.
Tak też rozeszliś się na egzamin pisemny. Midoriya uczył się, to fakt, jednakże Nana nie chciała odstąpić go nawet na krok. Kilka razy mu pod powiedziała jak zrobił jakiś błąd na przykład w działaniu. Lekko go to irytowało, jednak nie miał co zrobić z tym, nawet najmniejszy znak do niej mógłby przynieść mu tylko same szkody. Obiecał sobię że porozmawia z nią o tym gdy wrócą do domu.
W końcu nadeszła pora na egzamin praktyczny. Był podekscytowany jak i zestresowany. Był w dość dużej grupie innych absolwentów gimnazjów, a raczej prawie absolwentów. Gdy rozbrzmiał znak startu, w formie ducha przedostał się przez innych, co też u niektórych wywołało lekką panikę co do zielonego ognia, który zniknął gdy ten już jako człowiek pojawił się na przodzie.
Jego strategia była prosta, dostać się na boty jako duch i już jako człowiek zniszczyć przewody, aby te padały. Najdłuższe w całym procederze było poszukiwanie kolejnych, gdyż wszędzie leżały ich szczątki.
***
- Co to, dar teleportacji?
- Chyba bardziej nie widzialności, zostawia za sobą ogień.
Egzaminatorzy rozmawiali skupiając swoją uwagę pojedynczo na każdym z nastolatków.
- Może coś pomiędzy? Albo latanie?
- Może ma więcej niż jeden dar, jak Todoroki.
- Dobra uwaga Eraser Head.
- No to się zdziwią jego darem ducha. Kurde, spora konkurencja... - Mówiła do siebie Nana podsłuchując rozmowy w pomieszczeniu.
- Dobrze, pora na wypuszczenie ostatnich robotów - stwierdził dyrektor naciskają pewien przycisk. Kobieta duch nie spodziewała się że będą one aż tak wielkie.
- Dasz radę Izuku, wierzę w ciebie.
***
- C-co to...?? - Zielonooki spojrzał w stronę gigantycznego robota, wielu nastolatków uciekało ze strachu. To był też jego plan, jednak..
Brunetka ugrzęzła pod gruzami, nie mógł tego tak zostawić i pobiegł.
Nie dobrze... Wkurzy się jak mu pomogę.. Ale on nie da rady sam tak wysoko polecieć. Ehh, dobra, trzeba uratować tą dziewczynę za nim ją zmiażdży. - Pomyślała czarno włosa podlatując bliżej swojego ucznia.
- Izuku.
- Nana? Co ty tu-?
- Zmień się w ducha, pomogę ci podlecieć do góry. Nie dasz rady, a ona potrzebuje pomocy. Nie zdążycie też uciec.
- Masz rację, dobra, dzięki. - Zmienił się w ducha, a ta uniosła ich wysoko. Ogień skończył się palić a wszyscy nauczyciele nie wiedzieli o co chodzi.
Nagle chłopak pojawił się na maszynie w ostatniej chwili razem z pomocą mentorki zaciągnęli go w tył aby nastolatka była bezpieczna. Izuku zmienił się w ducha aby przelecieć przez robota, jednak jak się spodziewali, nie umiał sam tak wysoko latać. Zaczął spadać a ze strachu powrócił do formy człowieka.
Gdy Uraraka chciała już mu pomóc i go dotknąć, ten wrócił do formy ducha, a jej dłoń przeleciała przez niego. Dziewczyna ujrzała zielony ogień, gdzie po chwili stanął w formie człowieka.
- Uff... Udało się.. - Powiedział do siebie. - Wszystko okey-? - Brunetka pokazała, że tak, ale odwróciła się aby zwymiotować i opuściła wszystko.
Czas minął.
♡𝙿𝙾𝙻𝚂𝙰𝚃♡
Słowa: 76820.05.2022
Dzięki za czytanie!
Jeśli wam się podobało to nie zapomnijcie o dawaniu gwiazdek, są dla mnie równie ważne co komentarze<3Tak, wiem że nie jakiś długi też, ale chyba to fajne zakończenie tym ostatnim zdaniem.
Jak myślicie, dostał się?
Czy Uraraka domyśliła się jaki może mieć dar?
Czy ktoś się domyśli że nie był sam oraz czy będzie miał przez to konsekwencje?
Czy Izuku zacznie widzieć więcej duchów?
Jak chcecie możecie zadawać pytania do postaci z moich książek lub do mnie, mam do tego specjalną książkę, możecie to pisać na discordzie, w komentarzach, prywatnych wiadomościach itp.
Mimo wszystko, zapraszam was do serwera na discordzie gdzie możecie gadać ze mną i wieloma innymi super ludźmi, staramy się trzymać tam fajną atmosferę, można gadać o anime, zobaczyć spoilery i dostać wcześniej powiadomienia o książkach.
Co zrobić aby się dostać? Proste!
1. Dodajcie mnie na discordzie awvi#7273 i napiszcie do mnie że chcielibyście dostać się na serwer z wattpada
2. Jak już wyśle wam zaproszenie to wejdźcie na 'regulamin' tam też aby móc czytać i pisać inne rzeczy trzeba zaznaczyć że się zgadzacie z regulaminem (nie usuwajcie tego później)
3. Jesteście na serwerze, wbijcie na autorole i nic więcej jak miłej zabawy ^^ (no i pytania ze względu na tradycję)~awvi
CZYTASZ
Ghosts
Fanfiction„Nie możesz zostać bohaterem" - te słowa utkwiły w pamięci zostawionego na dachu czternastolatka. Usiadł on na skraju pozwalając by wiatr poruszał jego włosami oraz rozpiętą marynarką mundurka gimnazjalnego. Obok nastolatka leżał jego żółty plecak o...