10.fejezet

60 7 0
                                    

Germany B.: Polska,itt vagyok.

PolandthetrollUwU: jövök :3

Mosolyomat elrejtve rántottam egyet kis fekete hátizsákom pántján,amiben a fizikacuccaim,és a tolltartóm lapult.Mivel Polandék egy társasházban éltek a sulitól nem messze,miközben lépcsőztem a harmadikra vagy nyolcszor lecsúszott a vállamról.Már értem,hogy Magyar miért tud ilyen erőseket rúgni tesin.Meg fociedzésein.Meg úgy ámblokk ha valamibe/valakibe bele kell rúgni...

Néhányszor már jártam náluk (Magyarral Xbox-oztunk,meg Polandot korrepetáltam reáltantárgyakból),így tudom,hogy a csengő nem működik,mert Ukrajna mérgében leverte,hanem Polskának kell üzenni előtte,hogy ugyan nyissa már ki.

Gondolatban még egyszer rászóltam Reichre,hogy lehetőleg tartsa a szavát,ameddig itt vagyok,amikor végre meghallottam a kulcs zörgését a karcos ajtó mögött.

-Ki az?

-Betörő.-sóhajtottam mosolyogva.

-Ó,akkor sajnálom,de kint kell maradnod,kedves betörő!-kuncogott bentről Poland,mint egy ártatlan kisgyerek,majd kinyitotta az ajtót.

-Szia Niemcy!-köszönt Poland.

-Szia Polska-köszöntem volna én is,ha egy hosszú szőrű,fekete foltos macska hozzám ne dörgölődzött volna.

-Blacky,hányszor mondtam neked,hogy nem támadjuk le a vendégeket?-nyalábolta fel Poland a macskát,majd megsimogatta.Elmosolyodtam a menekülni akaró macskát ölelgető Poland láttán,majd felakasztottam a kabátom.

-Mehetünk?-tette le Blacky-t a földre Lengyel.

-Persze.-mondtam,majd követtem őt a szobájába.A nappaliba Magyar volt,valami kutyás sorozatot nézett félig lehunyt szemmel,úgyhogy evidens,hogy nem tanulhatunk most kint.És én ennek nagyon nagyon örülök...

-Oké,szóval...- csuktam be magam mögött a szobaajtót,amin rengeteg rajz,és macskás poszter lógott.-Melyik részt nem érted?

-A fizika nevű tantárgyat.-kaparta elő táskájából a cuccait Poland.-Mágneses alapjelenséges cuccok.

...

-Istenem de hülye ez a lánygyerek.Mi tetszik neked rajta nem értem.-fogta a fejét Reich,mikor már sokadjára magyaráztam el Polandnak az anyagot.

-Kussolj,mert lecsaplak apa.-morogtam csak úgy magam elé.

-Mit motyogsz a szemüveged alatt?-hajolt közelebb Poland.Nos,izé...túl közel.

-S...semmi csak...csak már én is belezavarodtam.-magyarázkodtam elvörösödve.-De...azért valami megragadt?

-Valami biztos.Hagyjuk abba mára,ez a cucc full unalmas.A többit majd kilogikázom.Még egyszer köszi!-mosolygott rám aranyosan Poland,majd összeszedte a cuccait a földről.Úristen elolvadok...

-Co to jest?-vette fel a padlóról a vázlatfüzetem Poland.-Tiéd?

Basszus kieshetett a táskámból...

Ijedten kaptam legféltettebb cuccom felé,a nagy lendülettől viszont elvesztettem az egyensúlyom és a szó szoros értelmében ráestem a riadt Polskára.Lengyel pár másodpercig csak pislogott rám,majd az egész zászlója cseresznyepirosra színeződött.Nagy valószínűséggel én se nézhettem ki jobban,de hát a szervezetem egyelőre megőrül,amint közelebb kerülök Polandhoz.Még a heves szívverését is hallom,olyan közel van...

-EHEM.Esetleg megzavartam valamit?-nyitott be Magyar,majd lazán nekitámaszkodott az ajtófélfának.Szemkötője rendesen el volt csúszva,így jócskán kilátszódtak alóla rózsaszín-vöröses hegei.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 19, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Vérben úszó szerelem (újraírva!)Where stories live. Discover now