M-am prabusit obosita pe pat, in timp ce Drake ma privea multumit.
- Nu stiam ca poti fi asa agresiv, am marait eu. Cat despre muscatura aia... Data viitoare cand o sa vrei sa musti ceva o sa-ti bag un burete pe gat.
- Nu fi asa artagoasa, Lory, zise el, zambind. Stiu ca ti-a placut, adauga, aruncandu-mi o privire ucigatoare.
Am luat o perna si am aruncat-o in el, strambandu-ma.
- Treci aici, spuse el, prefacandu-se nervos. Ochii ii devenira rosii, ca atunci cand e pe cale s-o ia razna.
Se napusti asupra mea, urcandu-se peste mine. Degetele sale se plimbara peste corpul meu, facandu-ma sa-mi las capul pe spate. Atingerea lui era electrizanta. Ma facea sa ma simt vie. Sa vreau mai mult. Mi-am inghitit un geamat, dandu-i astfel satisfactie lui Drake.
- Ti-am spus eu ca ti-a placut, zise el, ranjind.
- Ah, da? De parca tie nu! Am spus eu enervata, infigandu-mi mainile in parul lui.
El nu reactiona asa ca am hotarat sa devin mai agresiva. L-am tras catre mine, sarutandu-l salbatic, insa ramase nemiscat. M-am enervat, si am ajuns sa-l musc de gat, obtinand astfel ceea ce mi-am dorit. Un tresarit surprins si un geamat.
- Ma innebunesti, zise el intr-un final.
- Eu zic sa mergem sa mancam ceva ca sa nu innebunesti nemancat, i-am spus eu.
Am sarit din pat si am deschis usile dulapului, cautand ceva cu care sa ma imbrac, apoi mi-am amintit de bluza mea preferata.
- Apropo, imi esti dator cu o bluza, Drake!
L-am auzit chicotind insa am continuat sa caut niste haine, hotarandu-ma intr-un final asupra unor jeansi stramti si unei bluze fara un umar.
Am inceput sa fredonez ceva in timp ce ma imbracam. Drake ma urmarea amuzat. El se imbracase inaintea mea.
M-am indreptat catre baie, vrand sa-mi prind parul, insa i-am simtit privirea asupra mea si am stiut ca are de gand sa ma urmeze:
- Nici sa nu te gandesti! I-am spus fara sa ma intorc.
"Cum doresti" zise el, insa vocea lui se auzise in cutia mea craniana. M-am infiorat, aruncandu-i o privire urata. Drake doar ma privi, zambind smechereste.
Am dat din cap dezaprobator. Mi-am pieptanat parul inca ud si mi l-am prins intr-o coada simpla, apoi m-am intors in camera cu un prosop pe care i l-am aruncat in cap lui Drake.
- Esti inca ud, i-am spus.
- Si ce?
- Chiar nu iti pasa ce va spune haita cand ne va vedea pe amandoi uzi?
- Nu, zise el, ranjind.
Arunca prosopul deoparte, apoi se ridica de pe pat, ma prinse de mana si ma trase afara din camera. Mana sa ferma o tinea strans pe a mea. Ma simteam atat de mica atunci cand ceilalti treceau pe langa noi, privindu-ne mainile inclestate si fetele imbujorate, de parca ar fi putut patrunde in mintea mea.
- Nu uita cine esti, Lory, zise el, luandu-si postura de Alpha.
- Scuze.
- Nu iti cere scuze.
- Um, bine, am zis nesigura.
Drake era cu totul altul atunci cand in preajma noastra se aflau membrii haitei. Banuiesc ca trebuia sa se comporte ca atare, fiind conducatorul lor.
Am ajuns in bucatarie, unde se aflau Sasha si Joseph. Ea bea un milkshake, in timp ce el statea si o privea cu o figura de indragostit. M-am asezat pe un scaun, intrand in vorba cu Sasha.
- Funerariile lui Wade au loc maine, zise ea, afectata. Ai de gand sa te duci?
Am inghitit in sec, aruncandu-i o privire lui Drake care parea abatut. Se pare ca nu putem scapa de realitate pentru o vesnicie. Intr-un final, ea tot se va intoarce, precum o briza taioasa care iti aminteste unde te afli.
- Da, o sa ma duc. Am cateva lucruri sa-i spun...
- Cine vrea clatite? Intreba Drake, vrand sa destinda atmosfera.
Sasha isi ridica privirea de pe milkshake-ul ei, spunandu-i lui Drake ca nu ii este foame.
- Hei, nu trebuie sa fi asa, Ash. Poate ca a murit, dar asta nu inseamna ca viata nu merge mai departe. Timpul ne se va opri ca sa ne astepte pe noi sa-l jelim pe Wade. Crezi ca ar vrea sa te vada asa? Eu cred ca ar vrea sa fim fericiti, cu totii. Sa ne traim vietile, atat cat le mai avem, zise Joseph, strangandu-i, peste masa, mana Sashei.
Vorbele sale aveau un impact ciudat asupra mea. M-am ridicat cu zgomot de la masa, scuzandu-ma.
- Am nevoie de o gura de aer...
Apoi am iesit din incapere, grabindu-ma catre usa de la intrare. Simteam cum peretii se apropie de mine, apasand pe plamanii mei. O mana imi atinse umarul, facandu-ma sa ma intorc. Drake.
- Vino aici, imi spuse el, tragandu-ma catre el.
M-am lasat cuprinsa de bratele sale, simtind cum arsura ce o resimteam in gat se diminueaza.
- Esti sigura ca vrei sa te duci maine? Ma intreba.
- Da. Macar atat sa fac.
Ne-am intors in bucatarie, insa Sasha si Joseph nu se mai aflau acolo.
- Stii ce? Mi-a pierit pofta de clatite. Cred ca o sa mananc niste spaghete, am spus eu, plictisita. Drake ma privi chioras, apoi zambi. Insa era ceva ciudat in zambetul sau.
- Ce?
- Nimic, zise el, cautand niste legume.
Eram prea obosita ca sa-l mai bat la cap, asa ca am hotarat sa-l ajut la gatit.
- Stai jos, Lory, spuse Drake, privindu-ma cu coada ochiului, in timp ce taia niste rosii.
L-am privit confuza, apoi m-am asezat langa el pe blatul de bucatarie, fluturand din picioare.
- Ce faci?
- Stau jos, asa cum mi-ai spus, i-am zis, zambind.
El ofta, lasandu-ma sa-mi fac de cap.
***
Se lasase intunericul atunci cand Drake termina in sfarsit cu spaghetele alea. M-am asezat fericita la masa si am inceput sa mananc. El ma urmarea fara sa spuna nimic.
- S-a intamplat ceva? Am intrebat curioasa.
- Nu am voie sa-mi privesc sufletul-pereche?
Am ridicat din umeri, imbujorandu-ma. Era ca si cum evadasem inca odata din realitate. Dupa ce am terminat de mancat, m-am apucat sa-mi spal farfuria, iar Drake facu la fel, numai ca ma stropi intentionat.
- Oh, n-ai facut asta! Am zis eu, stropindu-l la randul meu.
- Chiar facem asta?
Am dat din cap in semn afirmativ, inabusindu-mi un hohot de ras.
- Atunci s-o facem ca lumea, zise el, tragandu-ma catre sine pentru a ma saruta.
Mi-am asezat mainile pe pieptul sau, in timp ce bratele sale cu muschi de otel poposeau pe spatele meu. Si chiar atunci cand nu ma asteptam, imi turna un pahar de apa in cap.
- Drake! Am tipat enervata si am luat un pahar de pe chiuveta, aruncandu-i-l in fata.
***
Mi-am indreptat pasii catre camera noastra, fiindu-mi somn. Am intrat in incapere, abia tarandu-mi picioarele. M-am aruncat in pat, lenevind pana cand usa camerei se deschise din nou.
- Mi-e asa somn, am spus mai mult pentru mine si m-am intors pe o parte.
Am simtit binecunoscuta atingere electrizanta a lui Drake, trasandu-mi conturul slab al coloanei vertebrale.
- Culca-te. Maine o sa fie o zi lunga, Lory, imi sopti el, sarutandu-mi lobul urechii.
CITEȘTI
The Night of Witches II
Hombres LoboC A R T E A 2 După ce Damian l-a împuşcat pe Wade, a fost propulsat pe fereastră datorită vrăjii lui Lorraine. Însă întrebarea este dacă Wade a supravieţuit. Şi dacă nu, va trece Loo peste pierderea lui sau o va lua razna? Dar ce se întâmplă când af...