13.BÖLÜM YENİ KIZ

105 13 0
                                    

Ayaz benden ayrılırken ona bakamıyordum bile sanki öpücüğün etkisinde kalmıştım.

" hadi şimdi uyuyalım. "

" sen uyu ben uyumayacağım. "

" demek hayla trip atıyorsun. "

Bana tekrar yaklaştığı sırada ben geri çekildim. Sonra aklıma izlediğimiz filimde korkunç olan o sahne geldi aklıma. Oyüzden ayaza trip atmayı kesmem gerekiyordu.

" tamam uyuyacağım ama kendi odamda. "

Hangi akılla söyledim ben bunu. Odaya gitsem yine korkudan uyuyamazdım.

" ben burada uyumanı istiyorum."

Neye biraz tripimi sürdüreyim.

" ama ben burada uyumak istemiyorum. "

Sonra ayaz sıkıntılı bir nefel alıp yanıma oturdu. Ciddileşti sanki biraz.

" neden. "

Diye sordu bana. Ben ona anlamaz bakışlarla bakarken tekrar konuşmaya başladı,

" seni yastıktan kıskanmam suçmu?  Sonra odaya gittim.Sen trip atarsan bende atarım. Tamam gitmek istiyorsan git odana. "

Ayağa kalkıp kapının kilidini açarken ayağa kalkıp arkadan ayaza sarıldım.

" tamam özür dilerim ama çok korktum. "

Ayazdan ayrılırken ayaz tekrar önünü döndü bana.

" senin özür dilemen gereken  bir şey yok ben özür dilerim seni tek başına bıraktım seni. "

Ayaz bana sıkı sıkı sarıldı bende ellerimi onun beline sardım.

" hadi şimdi uyuyalım trip atman bittiyse. "

Başımı tamam anlamında salladım. Sonrada yatıp uyuduk. Ve kahvaltı yapıp okula gittik. Kaan ve doruk koşarak yanımıza geldiler.

" abi sınıfa yeni bir kız geliyormuş."

Kaan nefes almaya çalışarak konuşmaya çalışıyordu.

" neden geldiğini biliyormusunuz? "

Ayaz düşsünceli bir şekilde soru sorarken doruk ayazın sorusunu cevapladı,

" bilmiyoruz ama kızın ismi hazalmış. Bu arada enesde okula geldi. "

" iyi en azandan onu aramayız. "

" ayn. "

Zil çaldı ve hepimiz sıralarımıza oturduk. Hoca sınıfa yeni gelen kız ile girdi.

" günaydın çocuklar bu yeni arkadaşınız hazal. Artık sizin ile birlikte bu sınıfta okuyacak. Şimdi yeni arkadaşınız geldiģine göre artık yerlerinizi değiştirebiliriz. "

Of nereden çıktı bu yer değişikliği?

" kaan sen oturduğun sırada kal. Doruk sende olduğun sırada oturmaya devam et. Özge ve gizem siz yerinizde kalabilirsiniz. Enes ve berke sizde aynı yerlerinizde kalın. Işık sen  kaan ve dorukun oturduğu sıranın arkasına geç. Hazal sende ayazın yanına geç. Artık tenefüste yeni yerlerinize geçebilirsiniz. Hazal şimdilik sen arkadaki boş bir sıraya geçebilirsin. "

" taman hocam. "

Ya neden ben değilde hazal oturuyormuş ayazın yanına. Of ya. Ders boyunca sürekli bunu düşünüp durdum. Sonunda zil çalmıştı ama yerimi değiştirmek istemiyordum. Sonra hazal denilen yeni kız yanımıza geldi daha doğrusu ayazın.

" selam ayaz. "

" selam. "

Ayaza öldürecekmiş gibi bakarken bana göz kırptı. Sonra ben burada yokmuşum gibi ayaz ile konuşmaya başladı,

" eee nezaman yanına geçeyim."

" orasını bilmiyorum. "

Ayaz bana baktığı sırada omzumu silkip çantamı aldım ve doruk ile kaanın arka sırasına geçtim. Tabi hazalda bunu fırsat bilip hemen ayazın yanına oturdu. Oturmasa olmaz zaten. Sanki ben yokmuşum gibi ayaz hazal ile konuşmaya başladı. Gayette güzel konuşuyorlardı. Eğleniyorlardı resmen. Bu araa sınıfta sadece ben ayaz ve malesef hazal vardı. Onlar birbirleri ile konuşmaktan keyif alırken hızla ve sinirli bir şekilde sıftan çıktım. Sinirden resmen ağlıyordum ya. Resmen gözlerim dolmuştu. Ayazın arkamdan geldiğini görünce biraz daha hızlı yürümeye başladım.

" ışık bir dur bekle. Ne oldu şimdi?"

" sen biliyorsundur ne olduğunu. "

Ayaz omuzlarımdan tutup beni durdurdu ve  kendine çevirdi.

" ağladınmı sen? "

Omuz silktim ve ayaz yine konuşmaya başladı,

" bizimi kıskandın? "

" ne ara siz oldunuz? "

Ya ayaz ' biz. " deyince daha çok ağlamaya başladım.

" şşş tamam ağlama ya kız konuşmak istedi bende kabul ettim."

Ya bide kabul ettim diyor ya artık göz yaşlarım durdurulamaz bir hale gelmiştı. Ayaz bana sarılıp sıkıca sardı beni.

" şşş tamam ağlama özür dilerim. Hocaya söylerim yerlerimizi eskisi gibi yapar. Sen ağlama. Beni o kızdanmı kızkandın? "

" evet kıskandım. Hep senmi kıskanacaksın? "

Ayaz boynumdan öptü ve konuşmaya başladı,

" tamam sakin güzelim. "

Zil çaldığında içimden resmen zile etmediğim küfür kalmamıştı.

" hadi sınıfa gidelim. Söz onun ile oturmamak için hocaya söyleyeceğim. "
Başımı tamam anlamında sallayıp sınıfa gittik. Sonra kaan ve doruk yanımıza geldi.

" ışık gözlerin kıpkırmızı olmuş ağladınmı sen. "

Kaana tam ben cevap verecekken ayaz benden önce davrandı.

" ağladı. "

Sonra doruk ayaza cevap verdi,

" bu sefer neden ağladı? "

" yeni gelen kız hazal onun ile konuştum diye bide benim yanıma oturduya oyüzden ağladı."

" iyi hocaya söyleyelim ozaman eski yerine geçsin ışık hem kız haklı niye onun yerine geçiyorki?"

Of keşke birde ben bilsem doruk. İçimden bir ses bu kız ile uğraşacakmış gibi hissediyorum....


DÜŞMANLARIN ARASINDA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin