14.BÖLÜM UMARIM HEP SENİNLE BİRLİKTE OLURUM

116 13 0
                                    

Sınıfa gittik ve hoca sınıfa girdi. Ayaz anında söz isteyerek konuşmaya başladı,

" hocam ışık  benim yanıma tekrar geçebilirmi? "

" tabi ışık eski yerine geçebilirsin."

Çantamı alıp ayazın yanına geçecektimki hazal anlamaz bakışlarıyla bize bakıyordu sonra çantasını toplayıp 1 dakika önce oturduğum yere geçti. Geometri dersi bukadar sıkıcıydıda benimmi haberim yoktu? Ben yine bir derste daha sıkılıyorum. Telefonumun titremesiyle sıranın altından telefona baktım.

     Ayaz kişisinden bir mesaj

Ayaz: sıkıldınmı?

Işık: biraz.

Ayaz: tamam ozaman doruk ve kaana söyleyim eve gidelim.

Işık: olur.

Ben bu seneryoyu bir yerden hatırlıyorum ya. Bir kere matematik dersinde sıkılmıştım sonra ayaz mesaj atmıştı ve dert köşesine gitmiştik. Telefonumun tekrar titreşmesi ile tekrar sıranın altından telefonuma baktım.

     Düşmanların arasında grubundan bir mesaj

Ayaz: ders sıkıcı geçiyor eve gidelimmi?

Kaan: harbi ya çok iyi olur bıktım şu geometri dersinden.

Doruk: al bendende okadar. Ne geometriymiş arkadaş.

Işık: demediğiniz şey kalmadı derse.

Doruk: haksızmıyız?

Ayaz: tamam bırakında müdür yardımcısının odasına gidelim. Hocanın sesini duymaktan sıkıldım.

Kaan: hocanın sesi uykumu getiryor.

Doruk: aynen.

Sonrasında müdür yardımcısının odasına gittik ve eve gitmek için izin istedik. Ben ve ayaz kendi evimize gittik. Doruk ve kaan da kendi evine gittiler.

" oh kurdulduk sonunda. "

" ayaz sen bu kadar çokmu nefret ediyorsun geometriden? "

" daha fazla nefret ediyorum. "

Akşam saat 21.30 olmuştu.

" ışık film izleyelimmi? "

" olur ne izleyelim? "

" korku. "

" tamam ama en son izlediğimiz gibi olmasın. "

" sen yastık değilde bana sarılırsan önceki gibi olmaz. "

" reflekslerime bağlı. "

" öylemi? "

" ayanen öyle. "

" iyi ozaman  benimde reflekslerime bağlı odaya gidip kapıyı kitlemem. "

" ayaz! "

" sen yapınce iyi ama. "

" tamam aç ozaman izleyelim artık filmi. "

" tamam sen vazgeçmeden açıyorum. "

Ayazın filmi açmasın ardından 30 dakika yani yarım saat geçmişti. Ve beklenen  sahne o korku sahnesi refleksle bu sefer ayaza sarıldım. Ayazdan ayrılırken yüzündeki o sırıtmayı gördüm.

" bakıyorumda bu durum hoşuna gidiyor. "

" eee bu sefer yastığa değil bana sarıldın tabiki bu durum hoşuma gidecek. "

Filmin yarısında ayaz ile koltukta uyuya kalmışız çünkü gözlerimle filmin bittiğini ve ayazın uyuduğunu gördüm. Çok güzel uyuyordu ya.

" ayaz. "

Ayaz uykulu bir ses tonuyla cevap verdi.

" efendim. "

" koltukta uyuya kalmışız. "

" iyi nasıl uyandın tam olarak. "

" gözlerimi açarak. "

" hayır öyle değil yastıkta falanmı yatıyordun yoksa banamı sarılarak uyuyordun. "

" sana sarılıp uyuyordum. "

" tamam ozaman odaya gitmeyelim burada böyle uyuyalım sen bana sarılmaya devam et. "

" ayaz ya hadi kalk. "

" of tamam ya sadece bana sarıl ve burada uyuyalım dedim. "

" ayaz sana sarılarak uyumamı istiyorsan yatakta yatarkende sana  sarılıp uyurum. "

" ha yani bugünde seninle birlikte yatmak istiyorum anlamına geliyor bu ozaman. "

" yatmıyorum ben sen yat. "

" tamam tamam kızma ya hadi yatalım çok uykum var. Ama yanımda yatıcaksın ona göre. "

" tamam hadi gidelim artık benim çok uykum var. "

Yatağa en sonunda gidebilmiştik. Kendimi yatağın içine attığım gibi ayaz yanıma yattı.

" tamam Geldik hadi sarıl banada uyuyalım. "

" ayaz söylediğim şeyi yapmamı çok  istiyorsun galiba. "

" neyi. "

" sana sarılarak uyumamı. "

" evet ama sen istemiyorsun galiba. "

" nereden çıktı bu. "

" ha yani istiyorsun. "

" of hadi ayaz uyuyalım artık. "

" cevap vermeden sana rahat yok."

" tamam istiyorum ama artık uyuyalım lütfen. "

" tamam ben amacıma ulaştım artık uyuyabiliriz. "

Ayazın son söylediği şeyi duyduktan sonra  ayaza sarılıp gözlerimi kapattım ve uyumaya başladım. Umarıp hep böyle oluruz ayaz. Umarım hep seninle birlikte olurum....


DÜŞMANLARIN ARASINDA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin