———
100. kez, seni çok seviyorum.
Nasıl başlayacağım hakkında bir fikrim yok açıkçası, neden bunu yaptığımı da bilmiyorum. Belki seni çok özlediğim için, belki de duygularımı anlatabileceğim biri olmadığı için.
Uzun süredir toparlanamıyorum. Orospu çocuğunun teki gibi davrandığımı biliyorum. Bu affedilemez bir şey, bunu da biliyorum. Her şeyi biliyorum ama tek bilmediğim şey bununla yaşamaya nasıl devam edebileceğim. Bunu bilmiyorum. Sen yanımda olmayınca bunu nasıl yapabileceğimi bilmiyorum.
Seni çok özlüyorum. Her saniye aklımdasın ve artık seni düşünmekten kafayı yiyecekmiş gibi hissediyorum. 'Keşke onun yerinde ben olsaydım' diye düşünmekten bıktım usandım. Sahi, ne olurdu ki?
Emin değilim. Belki sürekli seni kızdırabilecek biri olmazdı. Bunu yapmayı bile özlüyorum.
Seni bu kadar sevmemin, özlememin bana dönüşleri can acıtıcı olsa da senden geriye kalan tek şey bu ikisi.
Elbette tüm bunları yüzüne söylemeyi de çok isterdim ama yapamıyorum, kendime bazen çok kızıyorum. Aslında sürekli.
Fakat yapacak bir şey de yok, yapabilecek olsam seni geri getirmek için çok şey feda ederdim. Her neyse, sonuçta... yapamıyorum.
Dün gece rüyamda uzun süre sonra seni gördüm, bayadır görmüyordum. Birlikte yemek yaptık, yan yana uyuduk, kucağımda uyuyakaldın, beni öptün... Hayatımda gördüğüm en mükemmel rüyaydı diyebilirim, ki öyleydi zaten.
Bu aralar pek bir şey yapmıyorum. Sadece annemlerin yanına gittim, annem bana çok kızdı, Nehir. Seni getirmediğim için çok kızdı bana. Gittiğini söyleyemedim.
Onun dışında hep rutin şeylerdi zaten, sadece idman, ev.
Her geçen gün seni ne kadar çok özlediğimin bir kez daha farkında varıyorum, gerçekten benim için ne kadar değerli olduğunun.
Sen her zaman kalbimin en güzel yerine sahip olacaksın, bunu hiç unutma. Ölsem de, boktan hayatıma devam etsem de bu hiç değişmeyecek, sen hep benim "en güzel anılarım" diye bahsettiğim kişi olacaksın.
İyi bir yerde olmanı dileyeceğim. Bu boktan dünyadan daha iyi bir yerde olmanı her zaman dileyeceğim. Beni mutlu etmenin, iyi birine dönüştürmenin, farklı biri yapmanın karşılığını umarım alırsın.
Sana her zaman ihtiyaç duydum, her zaman duyacağıma da eminim. Hâlâ nefes alıyorsam, bir şekilde yaşıyorsam senin sayende. Sen benim tek nedenimsin. Seni seviyorum, her zaman sevdim ve seveceğim.
Benden bu kadar, kısa tuttuğum için özür dilerim. Fazlasıyla yorgunum, sadece yanına yatıp nefesini dinleyerek uyumak istiyorum, beni en çok rahatlatan şeyi yapmak istiyorum.
Ama yapamıyorum... Olsun, seni yanımda hissetsem de yeter.
Sensiz uzun zaman geçti, Nehir... Umarım tekrar bir yerlerde buluşuruz ve sana her şeyi anlatabilirim.
Beni kurtardığın için binlerce öpücük ve teşekkür.
— Berat.
———
zaten böyle kısa bir şey olacaktı, öylesine yazmıştım okunacağını düşünmüyordum
yorumlarınızı, oylarınızı eksik etmediğiniz için minnettarım. hepinize destekleriniz için bol bol öpücük ve teşekkür <3 👩❤️💋👩
1.3K için teşekkürlerrr !!!! <3333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
let me explain | özdemir
Teen FictionTAMAMLANDI. i got a confession baby, will you listen to it? [yarı texting - kısa hikâye.] ≠ berat ayberk özdemir fanfiction.