Azan Subuh berkumandang dalam hening subuh yang masih gelap. Pak Hisham yang tidur di kusyen rotan sedari malam tadi, bingkas bangun.
Kakinya mendaki satu persatu tangga kayu itu dengan cermat. Dia takut kantoi dengan Nek Piah dek membiarkan Mya tidur sendirian.
Dia berdiri tegak di hadapan pintu kamar. Sesekali belakang leher diusap dengan tapak tangan kanannya. Lelaki yang tinggi egonya itu kelihatan bertingkah aneh.
'Aku setubuhi dia malam tadi... Aku kena kejutkan dia untuk mandi wajib dan solat Subuh.. Tetapi, kenapa aku rasa berat nak bersemuka dengan dia?' getus hati kecil lelaki itu.
Daun pintu kamar ditolak. Tubuh montok Mya hanya dibaluti dengan tuala. Isterinya hanya berkemban. Dada Mya naik turun tenang dengan mata yang tertutup rapat.
'Lena betul lepas puas kena henjut dengan aku.. Heh..' diam tak diam hidung Pak Hisham kembang kempis. Bangga dapat membuatkan Mya Amanda inzal berkali-kali.
Pak Hisham merendahkan badannya sedikit. Ingin dikejut dengan kasar, takut gadis itu terkejut.
"Mya... Bangun solat..." lembut benar suara Pak Hisham. Aku selaku author pun rasa ragu-ragu di sini. Motif Pak Hisham berkelakuan aneh? Mmm.. 🤨- SashaChubby
Gadis itu diam tidak berkutik. Nyenyak betul tidurnya. Tangan kanan Pak Hisham cuba menepuk lengan Mya. Tak semena-mena tika itu jugalah tubuh Mya beranjak sedikit.
Pok! Pok!
Elok pulak tapak tangan Pak Hisham menepuk payudara Mya yang menatang di sebalik tuala. Belahan payudara itu kelihatan mengundang nafsu jantan Pak Hisham. Pantas dia menarik sebelah tangannya. Takut isterinya tersedar.
Mya tidak bereaksi. Kedua belah tangannya terangkat ke atas dengan kedua kaki yang sedikit terbuka. Pak Hisham menelan liur.
Ada jugak yang terlepas Subuh nie kang!
Pak Hisham mula mundar mandir bilik sambil membuat regangan. Kononnya bersenam. Cheh, drama jer lebih!
Batang zakarnya naik mencanak tiba-tiba pabila dihidangkan dengan pemandangan indah yang halal buatnya. Kain pelikat yang dipakai sedikit mengacung ke depan penangan 'burung punai' yang terjaga dari lena.
Ditoleh ke arah isterinya. Celahan kangkang yang terdedah diperhati dengan nafas tertahan. Pemanasan badan sudah puas dilakukan. Batangnya semakin menegak.
'Singkat sangat tuala nie... Mmm.. Memang cari nahas budak nie!' lelaki itu merungut di dalam hati.
Wajah Mya direnung lama. Aksi ghairah dan rengekan manja isteri mudanya itu masih terngiang-ngiang di telinga. Ketiak Mya yang terdedah dek tangannya yang terangkat ke atas, mendorong Pak Hisham untuk menanggalkan tuala yang masih membaluti tubuh itu.
'Dia halal untuk kau, Sham! Gauli dia selayaknya dia sebagai pemuas nafsu kau! Ida dah buang kau sebab budak nie!!!' suara hatinya yang kotor mula menyucuk jarum.
'Ta.. Tapi dia tetap isteri aku juga... Tak sepatutnya aku layan dia macam anak patung! Umpama boneka seks pula!' sisi baik Pak Hisham meningkah suara hati penuh negatif itu.
Lelaki menarik nafas dalam-dalam.
'Dia isteri aku... Aku boleh buat apa saja pada dia!'
Serentak dengan itu dirungkai ikatan tuala di tubuh Mya. Terserlah tubuh montok yang dihenyak penuh geram olehnya semalam. Kain pelikat yang dipakai turut dilurut ke bawah.
Nafas Pak Hisham memberat. Kedua kaki Mya yang terbuka, ditolak lembut dengan tangan.
Faraj tembam yang bersih dicukur itu membuatkan dia kecur. Tapi lelaki itu tidak punya banyak masa. Subuh gajah pula dia nanti!
YOU ARE READING
SUMPAH
RomansTerlalu sulit untuk diungkap... Terlalu sukar untuk dimengerti... "Tak ada anak pun, Along masih mampu hidup bahagialah, mak! Dah tua-tua macamnie, lagi nak timang anak?" - Pak Hisham "Takyah nak berlagak hensem sangat boleh tak?" - Mya Amanda "Sump...