Prolog

36 4 2
                                    

Dangerous Action Scene⚠====JANGAN TIRU AKSI INI====


"All empires are created of blood and fire."-Pablo Escobar

"Raz, bagi aku peluang...aku janji yang aku takkan khianat kau lagi!"rayuan lelaki yang sudah longlai diseksa itu dipandang kosong oleh Aaraz Mikael.

"I love to listening to lies, when I know the truth" jawab Aaraz selamba lalu memalingkan wajah dari lelaki jijik itu. Dia cukup pantang dengan pengkhianat.

Zack dari tadi hanya menjadi pemerhati,"Kau nak kami buat apa dengan sampah ni Raz?" manakala Jeff dan Danny hanya  menanti arahan dari leader mereka.

Pandangan mata Aaraz tajam sekali,"Burn It!"simple namun padat di pundak pendengaran mereka. Senyuman sinis terbit di bibir.

"There's you go, doom at your service!" Danny menjerit keriangan.

Langkah mendekati lelaki itu. Zack sedikit mencangkung lalu rahang lelaki itu dicengkam kuat,"He's mysterious...He's savage but his heart is generous enough to this trash!"

Jeff ketawa sakan. Entah mengapa dia geli hati. Mungkin sudah terlalu excited untuk menyeksa lelaki itu.

Kaki Jeff menijak kepala yang sudah bercucuran darah itu,"All you have to do is scream all your might!" ketawa bereka bertiga bergema di ruang sempit itu.


Epol dan Ijat terus menjirus minyak petrol pada tubuh itu. Satu botol, dua botol dijirus tanpa henti. 

"Stop it, please!" dia terus merayu berharap agar hari ini bukan hari terakhir dia melihat dunia ini. Pengakhiran yang cukup hina bagi dia kerana melihat neraka buatan manusia sebelum melihat neraka yang sesungguhnya. Derita, perit dan pedih menyengat sekali.

Aaraz mengambil pemetik api, rokok sudah di bucu bibirnya. Sesekali dia memandang mata kuyu yang memohon keampunan dari dia.

"Even god can't save you, dude!" memetik api dilepaskan berhampiran. Sesaat saja api sudah menyambar badan yang bercucuran nanah, air mata, keringat dan jeritan bergema di ruang itu kerana pedihnya api yang meratah kulit sedikit demi sedikit. Makin lama suara jeritan semakin perlahan.

Mereka berempat tersenyum puas lalu melangkah keluar dengan herotan bibir yang sedikit sinis.

Epol dan Ijat dipandang,"Do what have you to do!" arah Danny lalu turut sama mengikuti langkah teman-teman yang sudah beberapa langkah di depan.

"Haip Sir!" lalu mereka menunggu api untuk surut.

"No one will know what they have done" Epol dan Ijat terus melaksanakan misi yang telah diarahkan oleh bos mereka.


To be Continue....


"Author nak minta tolong readers komen boleh tak? Simple comment pun tak pe tapi kalau rajin komen lah panjang-panjang..."-mw_dev69 

Aaraz's QueenWhere stories live. Discover now