3. část

357 12 0
                                    

Pohleď Sid:
Ráno jsem si přivstala, chci se haďákovi omluvit...
,,Haloo Ančo vnímáš"
Z přemýšlení mě vyrušila Viky která přišla domů se snídaní
,,No co je?"
Zeptala se a tázavě se na ni podívala
,, Venku čeká nějaký chlapík a prý čeká na tebe ptal se i sousedky jestli s ní nebydlíš"
Řekla pobaveně Viky v tu chvíli jsem si uvědomila že to bude asi Albert, rychle jsem šla něco na sebe hodit vzala si věci a šla za ním.
,,Ahoj"
Řekl a usmál se
,,Ahoj, prý jsi oslovil i naši sousedku"
Zasmála jsem se
,, No je to tak a teď už můžeme jít ne?"
Přikývla jsem a tak jsme šli zastavili jsme se u vchodu do zoo kde jsme se rozloučili, viděl nás spolu Adam který přišel zároveň s námi
Pohled Adama:
Ráno jsem si přivstal, šel běhat a vyčistit hlavu od všech myšlenek. Když jsem byl u vchodu do zoo viděl jsem Poláka s tou blbkou, stejně se s ní jen vyspí nebo tak něco a odkopne jí. A mě tam bude zase jenom bulet bože. No nic šel jsem dál a začal rovnou pracovat, ona přišla hned po mně a vzala hned do ruky koště. Po 20ti minutách se vrátila.
,, Co teď"
Zeptala se
,, Běž otřít terárka hadům a vem si rukavice kdyby na tebe nějaký vystartoval aby tě nekousl"
Jen se na mě podívala a šla si pro ty rukavice a hadr já šel nakrmit želvy...
Pohled Sid:
Šla jsem si tedy pro věci, a začala je čistit, asi po hodině a půl jsem měla vše hotové a šla hledat Adama ten byl u ryb..
,,Už mám vše hotové"
Řekla jsem ale ten se na mě ani nepodíval
,,Hm tak běž třeba k žirafam"
Jen jsem si povzdechla a šla tedy za holkama
,, Zase haďák prudí?"
Zeptala se mezi dveřmi Eliška
,,Tak jako vždy no"
Řekla jsem už zoufale však já mu nic neudělala
,,Asi si budeš muset zvyknout on je holt takový"
Vloží se do toho všeho Anežka
,, Tak to děkuju dnes ráno mě viděl s Albertem a koukal na něj tak všelijak"
Řekla jsem a holky se na mě koukali jako na blbce
,, Ty a Albert?"
Řekla Anežka a hned do toho se vložila Eliška
,, Dávej si na něj bacha"
Tímto jsme dokončili debatu a šli na oběd, po obědě jsem šla zpět za Adamem
,, Teď mám zase zamést že?"
Zeptala jsem se
,,No vidíš asi tak blbá nebudeš tak se mě příště neptej"
Odpověděl poměrně ironicky, já se jen na něj podívala a šla dál pracovat...
Pohled Adama:
Možná jsem udělal chybu když jsem řekl že by se mi tu někdo šikl protože tohle to je hrozný, no asi to tu s ní moc dlouho nevydržím. Dělal jsem jsem svou práci když pak přišla s tím koštětem,
,, Ještě vezmu ty odpadky a pak půjdu utřít skla"
Řekla a já nic nenamítal, možná tak špatná nebude. Ale nedělejme ukvapené závěry, když jsem měl veškerou práci hotovou šel jsem domů, kde jsem si udělal jídlo pak přemýšlel a nakonec usnul... Uprostřed noci jsem se vzbudil celý zpocený a udýchaný, všude byla tma jen venku svítili lampy. Asi jsem měl nějaké noční můry vzal jsem na sebe něco a šel si zaběhat abych si pročistil mysl potřeboval jsem to a bylo mi nějak jedno kolik je...
Pohled Sid:
Když jsem měla vše hotovo šla jsem domů, čekala na Viky a společně jsme šli do baru, kde zase zpívala jako lady X, po vystoupení jsme šli ještě si dát skleničku a pak už pomalu domů bylo poměrně pozdě. Když jsme tak šli tak jsem si všimla člověka ležícího na zemi. Rychle jsem za ním šla a Viky za mnou. Když jsem se na něj podívala byl to haďák...
,,Rychle volej sanitku asi ho někdo zmatil vypadá to tak a asi z toho všeho zkolaboval"
Viky na nic nečekala a začala volat
,,Tak prý do 10 minut přijedou a policie už je taky na cestě"
Čekali jsme tam sanitka si ho odvezla a policie chtěla s námi mluvit, my jsme řekli vše co jsme tak nějak věděli a šli domů. Rovnou jsem šla spát a Viky asi taky...

Protiklady se přitahujíKde žijí příběhy. Začni objevovat