Pohled Adama:
Ráno jsem si šel zaběhat a cestou domů koupil kytku pro Sid dnes ji vše řeknu... Když jsem došel domů dal jsem si sprchu pak se oblékl a vyrazil do práce, když jsem dorazil Sid tam ještě nebyla...
Pohled Sid:
Ráno jsem se probudila sakra já zaspala, rychle jsem vylezla šla se obléct upravila jsem se a běžela do práce když jsem tam doběhla Adam už tam byl.
,,Promiň já zaspala"
Řekla jsem udýchaně
,,Jo v pohodě však to se může stát"
Řekl úplně v klidu já ho objala a šla pracovat, pak jsem šla jako vždy za holkama
,,Ahooj holky"
Řekla jsem
,,No ahoj"
Řekli obě najednou
,, Tak co haďák?"
Zeptala se tázavě Eliška
,,Co by jsme kamarádi"
Řekla jsem a šla pomoct krájet mrkev
,,Ahaa"
Řekla Anežka, dál už jsme to nijak nerozebírali a pak šli na oběd Adam tam ještě nebyl tak jsme si sedli ke stolu a povídali si...
Pohled Adama:
Celé dopoledne jsem dělal svou práci a pak se šel dohodnout se Svobodou jestli by mi mohl ti kytku ještě pohlídat do oběda on souhlasil, pak přišel ten čas a já vešel do jídelny a stoupl si k Sid Svoboda mi podal kytku do ruky...
,,Tohle je pro tebe, proč ti tu dávám kytku no..... Chtěl bych ti říct že, že tě miluji, jsi první člověk kterému jsem něco takového řekl. Naučila jsi mě vycházet s lidmi abych se jen neschovával, popravdě ze začátku jsi mi přišla trošku jako taková tragédie co nic neumí, ale časem jsem pochopil že to tak není. Každý se přeci jen chybami učí, když jsi odjela byl to pro mě šok a zároveň velká ztráta, myslel jsem na tebe každou chvíli jestli jsi na nás zapomněla a máš se líp nebo jak to máš, začal jsem se smiřovat s tím že se nikdy už neuvidíme. To jak jsi se tu objevila na moje narozeniny byl nejlepší dárek za posledních X let. Tímto dlouhým a kýčovitým proslovem se tě ptám jestli jsem pro tebe dost dobrý a dokázala by jsi mě milovat a být semnou..."
Když jsem to dořekl podal ji kytku kterou odložila na stůl a vrhla se mi kolem krku a políbila mě
,,To mám brát jako souhlasu?"
Zeptal jsem se
,,Ano, ano a ještě jednou ano"
Řekla, všichni začali tleskat a já byl nejšťastnější chlap na světě
,, No prostě protiklady se přitahují"
Řekla Anežka a všichni jen souhlasili
,,Ty já dnes víno u mě?"
Zeptal jsem se a ona jen souhlasila...
Pohled Sid:
Když jsme v zoo skončili jeli jsme k Adamovi kde jsme si dali skleničku vína a povídali si
,,Musím ti něco říct"
Řekla jsem
,,Povídej"
Řekl ustaraně
,,Víš jak spadlo to letadlo, v tom letadle já seděla, nějakou dobu jsem měla problém nemohla jsem se postavit na vlastní nohy"
Řekla jsem a šli mi slzy do očí, Adam vycítil že není pravá chvíle něco říkat a tak mě objal pak jsme si ještě chvíli povídali, měli jsme něco málo v sobě už a Adam mě začal líbat já spolupracovala a co se stalo si všichni domyslime podle své fantazie..... pak jsme v objetí usnuli...
ČTEŠ
Protiklady se přitahují
FanfictionSid má se být ošetřovatelka v zoo, její rodina ale chce aby byla zpěvačkou a tak ji pošlou na školu do L.A. aby však mohla si Sid splnit sen musí pro to dost riskovat a věřit že to vše vyjde...