12. část

326 7 0
                                    

Pohled Adama:
Ráno jsem vstal, šel se obléct a pak do práce, už od rána byl den takový zvláštní. Došel jsem do pavilonu, zkontroloval všechny hady, všiml jsem si že se budou líhnout další mláďata mamby černé. Pak mě zavolala Roklová
,,Dobrý den Adame jsem ráda že jste přišel"
Řekla a pobídla mě abych si sedl
,,Dobrý den co jste potřebovala"
Zeptal jsem se a posadil jsem se
,,Dnes potřebuji aby jste zkontroloval dokumentaci o nově vylíhnutých plazech a pak mi to vše donesl"
Řekla
,, Dobře, jen vypadá to že se budou líhnout další mláďata mamby černé tak ty tam mám zapsat taky?"
Zeptal jsem se
,,Ano to taky jinak děkuji a ode mě je to vše"
Řekla já se tedy zvedl
,, Nashledanou"
Řekl jsem
,, Nashledanou"
Řekla zpětně a já odešel, tohle je taková práce která, i když nevypadá tak je poměrně náročná a nikoho moc nebaví ale jednou za čas se to udělat musí aby ve všem byl pořádek a nikdo neříkal, že v pavilónu plazů je bordel...
Pohled Sid:
Ráno jsem se vzbudila, oblékla a vyčistila si zuby pak si jen vzala věci a vyrazila směr škola, vyšla jsem schválně dřív protože jsem nechtěla aby někdo se mnou šel, jelikož nastupuji a všichni se znají tak musím ještě za ředitelem, když jsem přišla před ředitelnu a čekala na pokyn ředitele, vstoupila jsem a řekla...
,, Dobrý den já jsem Sidonie Anna Novotná a mám tu dnes nastoupit"
Řekla jsem
,, Dobrý den, ano víme o vás tak já vás asi rovnou zavedu do jedné učebny,"
Řekl a rovnou jsme vyšli, dovedl mě tam a já si sedla, celý den to bylo o přednáškách... Pak jsem šla zpět na Hotel, kde se s někým bavil táta ale já šla rovnou na pokoj, lehla jsem si na postel a přemýšlela, ještě to musím vydržet pár měsíců a pak jedeme do Čech... Zbytek dne probíhal stejně jako každý jiný...
Pohled Adama:
Když jsem měl něco hotové šel jsem na oběd který jsem si vzal s sebou pak šel dodělat práci a ještě obstaral zvířata a šel předat ty dokumenty Roklové...
,, Dále"
Vstoupil jsem
,,Tak tady jsou ty papíry"
Řekl jsem a už jsem chtěl odejít
,, Děkuju a netrapte se pokud si zvolí tu správnou volbu vrátí se"
Usmála se já se pokusit taky o něco jako úsměv
,,Snad máte všichni pravdu"
Řekl jsem a odešel, pak už jsem šel domů kde jsem se najedl a šel si zaběhat, možná mají pravdu pokud si vybere správně tak se opravdu vrátí zpět za námi, všem tu chybí, pak jsem šel domů kde jsem si ještě zacvičil a pak můj večer probíhal jako každý jiný

Protiklady se přitahujíKde žijí příběhy. Začni objevovat