"Hislerimin bittiği gün, bir ölüden farksız olduğumu fark ettim."
~Mikey~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Birinin seni dürtmesiyle gözlerini yavaşça araladın. Kafanı çevirip kim olduğuna baktığında himariyi gördün, yeni uyandığın için sesin boğuk çıkıyordu.
"Ne oldu ya?"
"Saat 7'ye geliyor, Ve ben kararımı verdim."
Yavaşça yerinden doğrulup bağdaş yaparak oturdun.
"Dinliyorum himari."
"Uzunca düşündüm ve buradan kaçmanın tek mantıklı yönü seninle gelmem olduğunu fark ettim, Bu yüzden sana yardım ediceğim."
"Oh, mantıklı bir karar vermişsin, ama bu planı bu gün uygulayamayız."
Birden yüzü düşen himari'nin anlamsız bakışlarına cevap verdin
"Yarına erteliyorum bunu."
"Ama neden?"
"Himari bilmediğin şeyler var biz seninle sadece bu iş için birlikteyiz. Daha fazla samimiyet ve yakınlaşma olmasın."
"Pekala."
Himari kalkıp kapıdan çıktıktan sonra oflayıp kendini tekrar yatağa bıraktın. Kollarını iki yana koymuş tavanı izliyordun. Birden giyinmen gerektiğin aklına gelince göz devirip tekrar ayağa kalkıp dolaba ilerledin. Karşıdaki aynaya baktığında göz altarının daha sa siyahlaştığını fark ettin.
"Bu adam benide kendisine benzetmeden kaçsam iyi olur."
Derin bir iç çekip dolabı açtın ve kıyafet seçmeye başladın.
"Bu çok abartılı, çok süslü, çok açık, hmm... hayır bu da olmaz."
Kıyafetleri umursamadan yatağa atıp kendi tarzında bir şeyler arıyordun
"İşte bu.."
(Açıkçası ben kendi tarzımda yaptım siz kendinizce başka bir kıyafette düşünebilirsiniz.)
Mükemmel bir kombin yaptıktan sonra saçlarını da tarayıp saçının bir dalına çarpı şeklinde kırmızı bir toka taktın ve mikey'i beklemek için koltuğa oturdun
"Aslında yemeğim ve suyum var, gün boyu da yatabiliyorum. yani kaçmak çok saçma geldi şimdi.."
Kendi kendine gülüp kurumuş dudaklarını ıslatırken içeri mikey geldi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Freedom//Takemichi and her friend-bonten
Fanfiction"Hep benim yanımda kal rina." "Hep seninle kalıcağım michi"