Vyběhla jsem kopec úplně vyřízená a pleskla jsem sebou do trávy. Vyčerpaně jsem se koukala na mraky. Ostatní už buď byli na kopci, nebo se ještě s těží plazili. Tráva mě chladila do zad.
„tě péro Bety" přišel zamnou Míťa.
„dneska ti to obzvlášť sluší." Řekl mi a já jsem se začervenala. Seděli jsme vedle sebe v trávě a povídali si o hudbě.
„jde se chlastat vy dvě hrdličky." Křikl na nás Aleš a oba jsme zrudli.Ver vytáhla kytaru a tak jsme popíjeli a u toho zpívali. Bylo to nádherné. Začalo se smrákat a obloha se zabarvovala to červena. Vstala jsem a řekla jsem všem že se půjdu trochu projít a že jsem hned zpět.
„počkej já půjdu s tebou." nabídl se Míťa. „taky se chci projít."
Chvíli jsme jen tak v tichosti šli, pak jsme si sedli na trávu a poslouchali jsme cvčky. Barvy na obloze se míchali do různých odstínů. Na obloze byli vidět první zářivé zářivé hvězdy.
Opřela jsem si hlavu o Míťovo rameno.
Chyběla mi moje máma. Byli to sice už čtyři roky, ale pořád mi moc chyběla.
„jsi vpořádku?" Zeptal se mě a začal mi jemně otírat slzy z tváří.
„to nic jsem vpohodě. Děkuju."
Nevím co to do mě vjelo ale prostě jsem se zvedla, dala jsem mu pusu na tvář a utekla zpět.První co jsem uviděla když jsem se vrátila zpět byla totálně najebaná Veru, která se zamnou hned rozběhla. Všimla jsem si taky jak se Hana líbala s Petrem.
„tyVolE. Ja jsEm si mYslelA že jsi umřela"
Řekla takovým tím opilým způsobem a pověsila se mi kolem krku.
„ty už prosimtě nechlastej." Rozkázala jsem jí ale ona mi místo toho podala flašku. „dej si lásko. To tě ZjEbe."
A dala mi pusu.
Byla úplně mimo. Podala jsem ji Popelkovi, protože měl rád ženský kontakt a sama jsem se napila z lahve.
Za chvíli jsem byla v podnapilém stavu. „pojďte. Pujdeme už k Haně domů." Rozhodl Aleš a začal sbírat věci.
„Odvedeme Ver k ní a nebo si jí necháme?" Zeptala jsem se ještě.
„Já bych jí radši vrátil aby nebyl problém. Třeba to ještě vychodí"
Z ničeho nic Petr vykřikl ať se zvedáme, že viděl malýho Pačese.
„dohajzlu" Nadával Míťa a rychle balik věci.
„serte na všechno a dělejte ať nás nestihnou benga."
Zamířili jsme z kopce dolů, co nejrychleji to jen šlo. Měli jsme nějaké potíže s Hanou a Veronicou, ale tu jsme nakonec vpořádku dopravili domů. „Hano dělej zachvíli jsme u tebe." Zašeptal jí Aleš a podepíral jí, aby nespadla.„Ale copak, copak mládeži."
Kurva. Byl to starej Pačes.
„ták dejte mi občanské průkazy."
Všechno bylo v prdeli. Řekla jsem mu že ho nemám u sebe. Vlepil mi obří facku a mě začala téct krev z nosa.
„Někdo vás asi nenaučil slušného vychování, když nevíte že se holky nemlátí." Řekla jsem mu s ledovým klidem a otřela si kapající krev do trička.
„jdeme." Rozkázala jsem všem a šli jsme k Haně domů.
Hned co se zavřeli vchodové dveře, tak jsem se rozbrečela. Bolelo to jak kráva a k tomu jsem neměla v čem spát, protože vše bylo od krve.
„debil jeden zkurvenej." Míťa mi věnoval objětí a taky svoje náhradní tričko. Abych měla v čem spát.
„já ty komoušský buzeranty zabiju." Řekl ještě. Pak se zhalsli světla od pokoje.
Poslední co jsem slyšela, byl chrápající Popelka. Usnula jsem hodně rychle po té.
YOU ARE READING
Symfonie pro tebe//obcansky prukaz
FanfictionObčanský prukaz pov bude to nářez haha