Q&A

38 6 37
                                    

අන්යොන් ළමයි.. 😄

අනේ මියන්හේ මට ආපහු කතාව ටයිප් කරගන්න ටිකක් කල් ඕනේ.. නිවාඩු මාසේ වැඩිපුර චැප්ටර්ස් කීපයක් ටයිප් කරගන්නවා කියලා හිතන් හිටියට මට ඒක කරගන්න බැරි වුණා. මේකත් දැන් සතියකට වඩා හිත හිත ඉඳලා අද තමයි ටයිප් කරගන්න පුළුවන් වුණේ.

ඉතින් කතාව දෙන්න පරක්කු වෙන නිසා මන් හිතුවා ඔයාලට චරිත එක්ක කතා කරන්න අවස්ථාවක් දෙන්න. කතාව මන් පටලවලා තියෙන හැටියට ඔයාලට දැන් ප්‍රශ්න ගොඩකුත් ඇතිනේ අහන්න 😁
ඔයාලට තියෙන ප්‍රශ්න අහන්න, එහෙමත් නැත්නම් මේ චරිතවලට කියන්න මොනවහරි තියෙනවා නම් ඔන්න ඔයාලට අවස්ථාව.

1) Kim Young Mi / Harumi 💚

2) Kim Kyu Jong 🐻

3) Park Yuri 💜

4) Kim Hyun Joong 🐶

5) Heo Young Saeng 🤴

6) Park Jung Min 🐴

7) Kim Hyung Jun 🐢

8) Jung Hae Seong 🍂

9) අප්පා 👨‍⚖️

10) ඩොක්ටර් Han Tae Sul 👨‍⚕️

වඩාත් වැදගත් ම සහ අවසාන වශයෙන්,

11) ඕතර් 🤭

මෙහෙමයි වැඩේ වෙන්නේ..

★ ඔයාලා ඔයාලට තියෙන ප්‍රශ්න, ඔයාලගේ අදහස් මෙතන චරිතයේ නම ඉස්සරහින් ටැග් කරලා හරි/කමෙන්ට් එකක චරිතයේ නම හරි, emoji එක හරි චරිතයට ඉස්සරහින් තියෙන අංකය එක්ක හරි කියන්න.

උදා : ඔයාලට කතා කරන්න ඕනේ Young Mi එක්ක නම්,

Young Mi / Harumi / 💚 / 1 - ඔයාලගේ ප්‍රශ්නය

★ මන් මෙතන මෙන්ෂන් කරලා නැති චරිතයක් එක්ක කතා කරන්න ඕනේ නම් එයාගේ නම කියලා ඔයාලට කියන්න හෝ අහන්න තියෙන දේ කමෙන්ට් කරන්න.

★ මන් තව සතියකින් විතර ඔක්කොම කමෙන්ට්ස්වලට රිප්ලයි දාන්නම් වෙනම චැප්ටර් එකක් විදිහට. (අනේ ඊට වඩා කල් ගියොත් මියන්හේ.. මේ දවස්වල හොඳට ම වැඩ වැඩියි.)

★ මෙතන ප්‍රසිද්ධියේ අහන්න බැරි දැවෙන ප්‍රශ්න තියෙනවා නම් ඉන්බොක්ස් හරි අහන්න.

තේරුණා නේද මන් කියපු දේ? 🙄

ඔන්න එහෙනම් ඔයාලගේ ප්‍රශ්න ඔක්කෝටම උත්තර හොයාගන්න මෙන්න හොඳ චාන්ස් එකක්. මෙතන අහන හැම ප්‍රශ්නෙකට ම මන් ඇත්තටම උත්තර දෙනවා. ඔයාලට කතාව ගැන හිතෙන දේවල්, කියන්න තියෙන දේවල්.. ඒ ඔක්කොමත් කියන්න පුළුවන්.

එහෙනම් මන් ඔයාලගේ ප්‍රශ්න, අදහස් එනකන් බලන් ඉන්නවා 😄 හැමෝම පරිස්සමින් ඉන්න. සරන්හේ 💚✨


(Ps : අාහ්.. මාත් එක්ක කතාබහ කරන්න කැමති අය ඉන්නවා නම් මගේ අකවුන්ට් එකේ ඇති Tears කියලා ජර්නල් එකක්. ඒකෙන් මාත් එක්ක කතා කරන්න, අදහස් බෙදා ගන්න පුළුවන්.)

~ Sithmi Himansa ~

Tears Behind Her Smile || SS501 [Completed] Where stories live. Discover now