Bemutatkozás

11 0 0
                                    

Hát sziasztok! Gellei Janka vagyok, de Angelnek ismernek a legtöbben. Már aki tudja egyáltalán a nevem. Most biztos felmerült bennetek egy kérdés. Mégis hogyan kapcsolódik az Angel a Jankához.. Na igen. Ha jobban megnézitek, és összerakjátok a Janka és Gelleinek az első 3 kezdőbetűjét, Jangel fog kijönni. Ez nem valami bíztató név, szóval levettem a J-t és így lettem Angel. Igen, ez épp annyira fura mint az életem. Erre viszont már rájöhettetek, de azért szólok, hogy teljesen átlagosak a napjaim, és semmi különös nincs bennem. Legalább is azon kívül, hogy imádok énekelni, és gitározni, valamint zenéket írok, plusz apám elhagyott minket, amikor húgom 2 éves volt, ennek már 10 éve. Ja és tényleg, 16 vagyok, legalább is pár hónap múlva 17. A húgom pedig egy 12 éves lány, barna, göndör hajjal, és barna szemekkel. Ha kellene rólam egy külső leírás, akkor csak annyit mondanék, hogy nekem is szintén hosszú, barna, ombre hatású, enyhén göndör hajam van, barna szemekkel, valamint távolra egy szemüveggel. A zenére visszatérve csak annyit, hogy óvodás koromban kezdtem el érdeklődni iránta, és azóta az életem része. Minden érzésemet egy dalszövegben mutatom/adom ki. Szóval, ez volnék én. A történetem pedig, még csak most kezdődik.

15 perc hírnév - /BEFEJEZETLEN/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora