4.bölüm "sen Ne Sanıyorsun?"

9 4 4
                                    

Çok işim vardı malum sınavlar performans ödevleri o yüzden yazamadım kusura bakmayın :-)

......

Güneşin sapsarı ışığı gözüme vuriyordu yavaşça gözümü açtım elimi uzatarak telefonuma uzandım ve elime aldığım da ekranı açıp baktım wp mesaj gelmişti

Meteeee adlı kullanıcı yeni bir sohbet gönderdi

Bildirime bastım ve sohbet ekranı açılmıştı

Meteeee :günaydın minoşş :-)
Meteee : bu gün okula beraber gidicez hazır olunca mesaj at arabayla almaya gelcem
Meteee :unutmaaaa

Siz : günaydınn, 1 saat sonra hazır olurum :-)
....

Dedim ve sohbetten çıkıp geç kalmamak için hızlıca hazırlandım ve direk çantamı alıp aşağı indim geç kalmamak için fotoğraf bile çekmemiştim.
Mutfağı geçtim de yine babamın yaptığı kahvaltıdan az bişi atıştırdım hazır meteyi beklerken kahve yapmıştım kendime onu içiyordum ve Bi iki dk sonra bildirim gelmişti ekrana baktığımda
Meteee adlı kullanıcıdan yeni bir sohbet gönderdi
Bildirime tıklayıp sohbeti açtım

Meteee: minoş, kapıdayım :-)
Siz: hazırım geliyorum

Kalkıp kapıya yöneldim ayakabılarımıda giyip çıkmıştım metede arabaya yaslanmış beni bekliyordu onun yanına gittim "günaydın minoş" "günaydın" biz onun minoş demesine gülerken "ee hadi bin geç kalmayalım" kafamı sallayarak onayladım ve tam binicektim ki telefonun çalmasıyla durdum telefonu çıkartıp baktığımda babam ariyordu acaba ne olmuştu o işteyken pek aramazdı merakla telefonu açıp kulama yaklaştırdım "efendim baba bişi mi oldu?"
"mine çok önemli Bi toplantım var ama dosyayı evde onuttum acilen getirebilir misin benim daha burda işim var çıkamıyorum ve o dosyaya ihtiyacım var" "tamam getiririm nerde dosya?" "salondaki sehbanın üzerinde" "tamam baba hemen getiriyorum heh bide konum at" "tamam atiyorum şimdi" "tamam hadi görüşürüz". Diyip kapattım telefonu ben daha önce babamın ne iş yaptığını hiç bilmiyordum sadece Bi holding te çalıştığını biliyorum.
Telefonu kapatıp meteye baktım "mete babam çok önemli Bi dosya unutmuş onu götürmem lazım" "tamam ilk ona dosyayı bırakalım sonra ordan okula geçeriz" "tamam ben dosyayı getirip geliyorum" kafasını salladıktan sonra hızlı adımlarla girip dosyayı alıp çıktım kapıyıda kitleyip arabaya bindim babamın attığı konumu açıp "koç holding" dedim birden mete kahkaha atmaya başladı anlamaz bir ifadeyle ona baktım "noldu?" "hiçç öylesine" "peki" diyip camdan yolu izlemeye başladım yaklaşık 20 dk sonra varmıştık ben camdan binaya baktığımda gözlerim büyüdü bina okadar büyüktü ki ve çok güzeldi ondan sonra babamı daha fazla bekletmemek için aramadan indim holdinge girmiştik ben kapıdaki adamlara soracaktım babamın nerde olduğu ama mete direk içeri girmişti.
Ya napiyo bu nereye gidiyo?
Ona yetişmek için hızla ilerleyip kolundan tutum "ya sen nereye gidiyorsun?" böyle yaptığı için biraz sinirlendim tim ve kızar gibi konuşmuştum
"asansöre gidiyorum minoş ama sen merdiven le çıkmayı düşünüyorsan sen bilirsin". Bu dediğiyle daha çok sinir olmuştum "ya daha babamın nerde olduğunu bilmiyorum, burası sanki babanın şirketiymiş gibi elini kolunu sallayarak gibi nereye gitmeyi pilanliyorsun " sinirle konuşmuştum o ise yüzüme sırıtıyorum kahkaha atmamak için kendini zor tuttuğu belli ben anlamsızca yüzüne baktım
Birden asansör açılmıştı ve Bi kaç çalışan indi ve bize şok olmuş gibi baktı ve yanımıza gelip.
" mete bey şirkete hoşgeldiniz babanız toplantıda birazdan çıkar isterseniz odasında bekleyin istersiniz" mete o an bana bakıp kahkaha atmıştı ne ben nede çalışanlar bişi anlamamıştık mete o an kulağıma eğilip fısıldayarak konuştu "aynen dediğin gibi burası babamın şirketi"
Neee Bi dk az önce ne oldu böyle! Ya Allahım lütfen şuan yer ikiye bölünsün ve beni içine alsın...

......

Bu bölüm böyle bitirmek istedim olaylar direk karışsın istemedim herşey yavaş yavaş ilerlesin daha heyecanlı bence neyse görüşürüz :-)

GÖK MAVİSİ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin