"Bak orada!" Langa eliyle başlangıçın biraz ilerisinde durmuş esneme yapan Miya'yı gösterirken sevgilisini çekti hafifçe.
"Miya!"
Miya başını kaldırıp ikiliye baktı ve sırıttı. "Tacizlerim işe yaramış herhalde."
"Yenilişini görmek için gelmiştim aslında." deyip gülen Reki'ye dil çıkartmasının ardından ikilinin el ele tutuştuğunu fark edip şaşkınlıkla bakmıştı.
"Siz-"
Langa onun neye baktığını anladığı için lafını bölüp hemen "Evet sevgiliyiz!" demişti heyecanla.
"Şaşırdığımı söylesem yalan olur." dediğinde Reki "N-ne?" diye sormuştu.
"İğrenç aşıklar gibiydiniz hep."
Çocuğun bu dediğine utanıp hafifçe Langa'ya döndü Reki. O da farkında mıydı acaba, yoksa sadece dışarıdan mı belli oluyordu merak etmişti çünkü kendisi hiç fark etmemişti bile. Langa ise onun bu bakışına karşı bilmediğine dair bir ifade takındı.
"Neyse, tebrik ederim sizi. Şimdi çekilin de esnemeye devam edeyim."
Çocuğun dediğinden sonra ordan ayrılıp bitiş yerine doğru kaymaya başlamışlardı. Bundan çok az sonra iki yarışçı yerini almış, düdük sesiyle de başlamışlardı. Miya her zamanki gibi önde başlamıştı, geriye düşeceğini de sanmıyorlardı. Henüz bir çocuk olmasına rağmen buradaki çoğu kişiden çok daha iyi kayıyordu nasılsa.
"Takıldı!" derken gözlerini ekrandan ayırmamıştı Reki. Miya taşa takıldığı için dengesini kaydedip az kalsın düşecek duruma gelse de kendini hemen toparlamıştı. Birkaç saniyeliğine adamın arkasına düşmüştü o kadar. Farkı da hızla kapatmıştı sonra.
Çok uzun sürmeyen yarışın ardından Miya galip çıktığında çocuk tezahüratların ardından ikiliyi bulmuş ve "Kazanırsam Joe'nun yerinde beleşe yemek yiyecektim, siz de gelin." demişti. Onun teklifini kabul etmelerinin ardından Joe'yu aramaya başladılar.
.
"Woaaaahh! ÇOK GÜZEL BUNLAR!"
Langa önündeki yemeklere böyle heyecanla bakarken hepsi gülmüş ve yemeye başlamışlardı. Yemek sırasında Shadow Miya'ya geri düştüğünden dolayı bir şeyler söyleyip çocuğu çıldırttığı için komik bir kavga çıkmıştı ortaya. Miya sesini yetiremediğinden ve adamı susturamadığından dolayı dayanamayıp yüzüne yemek fırlatmış, bu sefer çok daha kötü bir ortam olmuştu.
Birkaç dakika süren bu yemek atışmasından sonra her yer mahvolduğu için Joe kızarak ellerine temizlik malzemeleri verip hepsine -Cherry hariç- temizlettirmeye başlamıştı. Cherry'e verememesinin nedeni bunu yaparsa sonra ona dokunamayacak olmasıydı ve bunu istememişti haklı olarak.
Onlar temizlik yaparken (daha doğrusu Miya ve Shadow kavga edip Reki'yle Langa onları ayırmaya çalışırken) ikilinin arkaya geçmesinin ardından Cherry kendini koltuğa bırakıp Joe'ya bakmıştı. "Bana bir şey vermemekle iyi yaptın."
"Yaşlısın ya, sonra her yerim ağrıyor diye sızlanırdın."
Cherry kaşlarını çatıp yanındaki yastığı attı ona sertçe. "Sen kendine bir bak önce."
Joe bir çırpıda üstündeki tişörtü çıkarıp kaslarını sıktı ve "Baktım, bayağı iyiyim." diye yanıtladı onu. Cherry buna karşın "Tch." sesi çıkarıp arkasını dönmüştü.
"Önünde benim gibi bir ilah dururken nasıl arkanı dönebiliyorsun? Herkes beni böyle görmek isterken sen değer bilmiyorsun."
"Senden daha iyilerini de gördüm."
"Hm hm, eminim görmüşsündür."
"Gördüm. Hâlâ da görüyorum gerçi." Dediği şeyden sonra Joe bir anda ona yaklaşıp sert bir ifadeyle "Ne?" diye sorunca gülmemek için kendini tutarken düz bakışlarını ayırmadı yüzünden. "Hâlâ görüyorum."
"Şaka yapıyorsun, değil mi?" Sesi ciddileştiğinden dolayı Cherry sonra tribini çekmemek adına şakayı sonlandırmaya karar verdi. "Şaka yapıyordum. Ama bak, senden iyilerinin olduğunu kabullendin."
Joe kaşlarını çatarken "Aman ne şaka." diye homurdanıp Cherry'nin ayak ucuna oturdu ve ona doğru eğildi hafifçe. "Benden daha iyisi olduğunu falan da düşünmedim."
"Hm hm."
"İstersen bunu tekrardan hatırlatabilirim." derken iyice eğilip dudaklarını boynuna sürtmüştü. O sırada eli de penisine değdiğinde Cherry onu itip doğruldu hemen. "İçeride çocuklar var aptal!"
"Sanki onlar da sevişmeyecekler."
"Sevişip sevişmemeleri önemli değil gerizekalı. İçeri dalıp böyle görmelerini mi istersin?"
"İyi be. Hemen temizlesinler de kovayım." dediğinde Cherry gülmeden edemedi. "İyi, kovarsın."
"Ben burada bırakıyorum, yeter." diyerek isyan eden ilk Shadow olmuştu. Yarısında bırakıp kaçmayı da denemişti zaten ama izin vermemişlerdi gitmesine. Bırakmaya yeltendiğindeyse tekrar yemek atmışlardı.
Kirlettikleri her yeri temizlemelerinin ardından Joe hepsine sinir bozucu bir teşekkür edip evlerine yollamıştı o hâlde. Shadow ise buna dayanamayıp Joe'nun üstüne atlamış ve onu da kirletmişti. Bu da bir bağırışmaya yol açmıştı tabii.
Şimdiyse restoranda kimse kalmamıştı. Joe kirlendiğinden dolayı Cherry'i de alarak evine geçmiş, diğerleri de kendi evlerine dağılmışlardı. Reki'yle Langa yavaş yavaş gittiklerinden dolayı hâlâ dışardaydılar.
"Reki."
"Hm?"
"Şey, yemek mi yesek?"
"Ben de onu düşünüyordum."
"O zaman yiyelim!"
"Üst sokakta açık bir yer olması lazım. Oraya gidelim."
"Tamamm. Ama önceee.."
"Önce n-" Cümlesini bitiremeden Langa tarafından hemen yanlarındaki boş sokağa çekilmiş ve kendini duvara yaslanmış hâlde bulmuştu. Çok az bir ışık vursa da Langa'nın parlayan gözlerini çok net görebiliyordu. Hâliyle bakışlarındaki isteği de..
"Sürekli öpesim geliyor seni." demesiyle Reki dudağını dişledi istemsizce. Aynısı onun için de geçerliydi.
"Seni çok seviyorum Reki." Cümlesinin hemen ardından dudaklarını birleştirip elini de çocuğun beline koymuştu. Reki ona izin verirken kollarını çocuğun boynuna doladı. Çocuğun dudaklarını hissetmek başka bir dünyadaymış gibi hissetmesine neden oluyordu.
Ayrıldıklarında Reki nefes bile almadan "Ben de seni çok seviyorum." diye yanıtladı onu. Langa buna kocaman gülümseyerek sıkıca sarıldı sevgilisine.
Önemli bi şey yazıyom okuyun
Bu kitabı bir kurgu olarak göremiyorum çünkü animeyle çok bir farkı yok ve hani olay falan da yok. Daha çok Renga moment kitabı gibi oldu ve sanırım böyle birkaç şey daha yazıp bitiricem. Dümdüz, olaysız, heyecansız bi şey yazıyorum o yüzdwn devam ettirmek saçma olur.
Hatta belki 15te bile bitirebilirim hiç bilmiyorum
Diğer kurgularımdan daha düşük seviyede, bu zaten okunmadan da belli. Daha iyisini çıkarabilirim sanmıştım ama yapamadım. Umarım okurken keyif almışsınızdır ve gelecek bölüm(lerde) de alırsınız.