قبل الاخير..
انا عارفه اني مقصررره اوووي اووووي بس سامحوني بجد انا في فتره صعبه جدا كان المفروض ممتبش فيها لحد ما تعدي بس مقدرتش ابعد عنكم بجد ♥
ممكن تسامحوني..❤❤❤من نوڤيلا عشق مصاصي الدماء بقلمي سندريلا انوش🇬🇷❤🕊..
الجمت الصدمه لسانه عندما وجد فتاه ناريه تنام بشعرها الذي يشبه النيران..
ناهيك عن النمش الذي يكسو الجزء العلو من صدغيها وانفها!ظن انه يتوهم ذلك فأقترب اكثر ونظر في ملامح وجهها..
انها هي..زهراء ولكن ما بها..تحسس شعرها المتموج..ففتحت عيناها ببطء..
ظلت تنظر اليه ظناً منها انه أتى في احلامها كالعاده..فضحكت وقالت:حتي في احلامي مش سايبني!
فأنحنى بجذعه حتي وقف امام شفتيها قائلاً:انت مش بتحلمي يا زهراء.
تزامناً مع تسلل يده اسفل غطاءها وقرصها من خصرها..فانتفضت من مكانها وجذبت الغطاء عليها فجلس علي حافة فراشها وظل ينظر اليها وكأنه اول مره يراها فيها!
فبكت! بكت بقوه وقالت:انا معرفش اي اللي بيحصلي بجد.
فجذبها رعد في احضانه وضمها بقوه الي صدره قائلاً:اهدي يا زهراء واحكيلي.ظلت ترتجف بين يده وتشهق من بين كلماتها قائله:شع..شعري ماكنش كدا..ولا..ولا بشرتي..من سا..ساعة ما حبيتك ودا بيحصلي..حتي عيني.
فابعدها عن صدره ونظر في عيناها فازالة العدسات لتظهر ان عينها احدهما بلون غير الاخر!
ارجعت شعرها للخلف وقالت:حاولت اصبغه كتير اوي بس مفيش حاجه نافعه..لونه زاد لما عرفتك.
ظل ينظر اليها وهو يتمني الا يكون ما في باله صحيح...
فشعرت هي بشروده فمسكت كفه..فنظر في عيناها وقال:وكنتي مخبيه الجمال دا عني ليه!فجحظت عيناها بصدمه وقالت:جمال! انا فضلت سنين اخبي في شعري لحد ما عرفتك الوضع زاد عن حده والنمش دا ظهرلي!
فضغط علي كفها بحنو واقترب منها حتي حاصرها بين الفراش وبينه..فانكمشت علي نفسها قائله:ابعد يا رعد ممكن حد يشوفنا كدا.
فأقترب اكثر قائلاً بخمول:ماللي يشوف يشوف.
في دني بالقرب من اذنها قائلاً:زهراء انا مش قادر علي بعدك عني اكتر من كدا.
فوضعت يدها علي صدره وهي تحاول دفعه عنها بلطف حتي لا يتهور قائله:ط..طب ابعد شويه يا رعد ارجوك.فوضع رأسه بين خصلاتها الساقطه علي عنقها قائلاً بهيام:زهراء..عوزاني ابعد ليه؟
هنا سقطت كل حصونها..فأرخت يدها عن صدره وضمته أكثر..وقالت بصوت مبحوح:لا..متبعدش عني تاني أبدا..انا بحبك اوي يا رعد..انا متيمه بيك.
هنا توهج شعرها بقوه فأصبح لونه مثل الشمس وتلونت اعينها باللون الاصفر الناري..فابتعد رعد عنها وظل ينظر اليها وقلبه يكاد ان يخرج من ضلوعه..
أنت تقرأ
نوفيلا/عشق مصاصي الدماء
Paranormalتركض في ممرات تلك المشفي لتتوقف امام ذلك الحائط الذي يعوق طريقها لتلتفت للخلف تجده ينظر اليها بأعين حمراء كالجمر..