من نوفيلا عشق مصاصي الدماء بقلمي سندريلا انوش❤🇬🇷🕊...
كادت ان تلتحم الجيوش معا..ولكن تدخل السحره اوقف الامر..
دايمن وهو كبير السحره وهو من اشرف بنفسه علي زواج نورا:اي المهزله اللي بتحصل دي؟
تراجع ماسيمو لمعرفته القويه بقدرات دايمن المهوله وقال:كل اللي في الامر منعت اكبر خطر كان بيهددنا.
فنظر دايمن اليه بشرار:سايمون!
فصرخ حارس وقال:دا ماكنش الاتفاق!!
فقال ماسيمو وهو يحك ذقنه:وفين الاثبات!!!فوقف دايمن في منتصفهم وصرخ قائلاً:الجبوش دي ترجعععع وهو حر مع سايمون وامه كفايه بقي لحد كدا.
ناهيك عن بركان غضبه لمعرفته بالحقيقه ولكنه هدء من روعه وقال:خد جيشك وامشي.
نظر ماسيمو الي جيشه وقال بصوت عالي:زي ما سمعتتتم.
وبالفعل انسحب الجيشين فأتت تلك المرأة ذات الزي الغريب وقالت بهمس:هتسبها؟
فنظر دايمن اليها بهدوء وقال:دي مجرد البدايه محدش بيرمي لحمه.
عند سايمون..
معلق علي الحائط من ذراعيه والدماء تنزف بقوه منه ولم تتوقف حتي بدء يظهر عليه علامات الجفاف..كل ما يهمه هي نورا..او كما يقول لنفسه نور حياته!
توقف عن سماع صوتها منذ فتره..حتي انه لا يعلم ان كانت بخير او لا!حاول استجماع قوته ليتواصل معاها حتي استطاع تحديد مكانها فتكلم عن طريق الرابطه بينهم وقال:نورا!
فجحظت اعينها ونظرت حولها وقالت بلهفه:سايمون! انت هنا؟
فابتسم بوهن وقال:انا جنبك من يوم ما اتولدتي يا نورا..من يوم ما اتكتبتي علي اسمي.
فتجمعت الدموع في اعينها وقالت:انا عاوزه اروح القصر يا سايمون..عاوزه اولد ابني ومتحرمش منه.
فتنهد بقوه وقال:هنطلع في اقرب وقت من هنا..انا بلغت رعد وحارس بكل حاجه..خالي بالك من ابننا يا نورا.
فقالت بسرعه:استني يا سايمون متروحش!
ولكن لا حياة لمن تنادي فقطع التواصل بينهم وبدء في السعال بقوه..ثم نظر الي سقف الغرفه قائلاً بضعف:شكل دي هي نهايتي.
عند نورا..
بدء طفلها بالتحرك بقوه فوضعت يدها علي بطنها وتكورت علي حالها وقالت:ارجوك مش وقته انت لسا واكللل.عند حارس ورعد...
بدءوا في التحرك حول انفسهم في قاعة العرش..فقالت والدتهم بحب:اهدوا يا ولاد وانتم تعرفوا تفكروا ازاي ترجعوا اخوكم الكبير!
فضرب رعد المنضده لتتحطم وقال:انا اللي غايظنييي رد فعل دايمن السلبي ازااااي يسيب سايمون كدا اومال لو ماكنش هو اللي مربيه!
أنت تقرأ
نوفيلا/عشق مصاصي الدماء
Paranormalتركض في ممرات تلك المشفي لتتوقف امام ذلك الحائط الذي يعوق طريقها لتلتفت للخلف تجده ينظر اليها بأعين حمراء كالجمر..