Oy:50
Yorum:150İyi okumalar güzellerim 💖
Onur'dan
Delta ve vitamın arasında yatarken dün geceyi düşünüp sırıtıyordum. Vücudum dün gecenin izleri ile doluydu,bazı yerler sızlıyordu ama bu tatlı bir sızıydı.
Yavaşça deltaya arkamı dönüp vitaya sarılırken, deltam arkadan vitam ise önden bana sarılmıştı.
Banyoya yapıp yatağın çarşafını değiştirdiğimiz için temiz temiz yatıyorduk.
İçim rahatı kısaca!
Dün gecenin görüntüleri gözümde canlanırken utanıp gözlerimi kapatmıştım.
■□■□■□■□■□■□■□■□■□■
Deltam odaya girince arkasından kapıyı kapatıp ona doğru ilerlerken vitam da aynı şeyi yapıyordu. Deltanın gözleri kırmızıya,vitamın mora ve benim maviye dönen göz renklerimizle birbirimize bakıyorduk.
Deltam önce beni sonra vitayı kucağına alıp yatağa bırakıp üstümüze yerleşmiş ve hırlıyarak bize bakmaya başlamıştı.
Deltamın ve vitamın kokuları birbirlerine karışmış ve beni kendimden geçirmeye yetmişti.
Delta, vitanın alnından başlayarak dudaklarına yönelirken bende yatak başlığına yaslanıp önümdeki manzarayı hızlanan nefeslerimle beraber izliyordum.
Delta vitanın bornozunu çözüp çıplak kalmasını sağlamış ve vitanın penisini çekmeye başlamıştı. Vita gözlerini kapatık, belini bükerek inlemişti. Elim bornozum altında kalkık penise giderken deltanın sesi ile durmuştum:
" kendine dokunma omega "
Sert sesiyle titreyip elimi geri çekmiştim. Delta vitaya tekrar dönerken vita bana bakmaya başlamıştı. Delta vitanın boynunu emip ısırırken vita gözlerime bakarak inliyordu.
Kendime dokunamadığım için alt taraflarım sızlamaya başlamıştı...
Odanın içinde birbirine karışmış koku o kadar yoğundu ki başım dönüyormuş gibi hissediyordum. Vücudum yanıyordu sanki. Deltamla vitama bakıp dolu gözlerle onları izledim.
Vitam deltanın altından çıkıp beni bacağımdan çekip yanına çekmişti. Üstüme çıkan vita eşimle heyecanla nefes alıp vermeye başlamıştım.
Vitam bacaklarımı okşayıp elini yukarı doğru götürürken bornozum açılıyordu ve bu titrememe neden oluyordu. Yavaş yapıyordu harekatlerini vitam.
Deltama bakınca üstünü bize bakarak çıkardığını görmüştüm. Baksırını da çıkarınca gördüğüm şeyle utanıp vitama bakmaya başlamıştım. Vitamda üstümden kalkıp bornozunu çıkarınca daha da utanıp ellerimle yüzümü örtmüştüm.
İki elimde de hissetiğim eller ile irkilip ellerimi yüzümden çekmiştim. Deltam ve vitam bana gülümseyerek bakıyorlardı.
Vitam yanağımı öperken deltamda boynumu öpmeye başlamıştı. Kızgınlığım yüzünden yaptıkları herşeyden kat kat zevk alıyor ve inliyordum.
Deltamın ve vitamın elleri vücudumda gezerken gözlerimi açık tutmaya çalışıyor bir yandan da inliyordum.
Arkamda bir şeylerin aktığını hissederken utanmıştım.
( yazar yine bilgi vermeye geldi.
Omegalar zevk aldıklarında ya da cinsel bir heyecan duyduklarında zevk sıvısı akıtırlar ve bu sıvı hem kayganlaştırıcı özelliği ve tatlı, baştan çıkarıcı bir tadı vardı. Benim kitabımda bu özellik nadir olarak görünecek yani omegamız özel olacak. Ayrıca iğrenç falan gelirse karışmıyorum sonuçta bu kurgu gerçek şeyler beklemeyin bebeklerim ❤ )