Oy:25
Yorum:35İyi okumalar güzellerim 💕
Anıl
Minik tavşanı okşarken gülümsüyordum. Kafamı çevirip kenarda öylece duran tavşana baktım.
" neden orda duruyor? "
Tavşanı işaret ederek konuştum.
" kendisi hamile bir tavşan o yüzden kendine en güvenli yer olarak orayı seçti "
" yaa "
Gülümseyerek ona baktım.
" siparişleriniz geldi "
Kafamı salladım ve tavşanı nazikçe yere bırakıp masama oturdum. Tavşan şeklinde ki pastamdan bir parça alıp ağzıma attım. Ağzıma yayılan hafif tatla gülümsedim.
Bu kafeye gelmekle gerçekten çok iyi yapmıştım!
Çay ve pastamı yedikten garsonu tekrar çağırdım. Onur hızlı adımlarla yanıma gelmişti.
" buyrun? "
" acaba paket yapıyor musunuz? "
" elbette "
" o zaman yediğim pastadan iki tane paket yapar mısınız? "
" hemen yaptırıyorum "
Onur şirince gülümseyerek yanımdan ayrılmıştı. Arkasından gülümseyerek baktım. Tatlı bir omegaydı Onur!
Kapının üstündeki zil çalınca kafamı kapı tarafına çevirmiştim. İçeri baskın kokusuyla giren alfa ile yüzümü buruşturdum.
Resmen üstünlük kurmaya çalışıyordu!
Kasanın oraya bakınca Onurun korkuyla alfaya baktığını görmüştüm. Alfa sırıtarak Onura ilerlerken farkında olmadan elimi yumruk yapmıştım.
" ho-hoş ge-geldiniz. Ne i-istersiniz? "
Onurun titreyen ve ekşimeye başlayan kokusu ile bu sefer ben kokumu yaymaya başlamıştım.
Alfa onu süzüp pis bir şekilde sırıtmaya başlamıştı.
" seni istiyorum "
Onurun kolunu tutan alfayla ayağa kalkıp oturduğum sandalyeyi alıp alfanın kafasına vurdum. Alfa yere pat diye düşerken hırladım. Alfanın yakasından tutup bana bakmasını sağladım.
" seni bir daha bu mekanda göreyim o aletini alır ağzına veririm "
Onun yüzüne doğru hırlayarak fısıldamıştım. Alfa kafasını sallayıp elimden kurtulmuş ve kafeden koşar adım çıkmıştı.
Arkamı dönüp yerde nefes nefese oturan Onurla derin bir nefes aldım ve sakinleşip yanına gittim. Onuru çalışanların elinden alıp kucağıma aldım. Onur anında bacaklarını belime dolamış ve boynuma sarılıp kafasını boynuma sokmuştu.
Personel odasına gelince kapıyı kapatıp koltuğa ilerledim. Koltuğa otururken Onur rahat etsin diye bacaklarını iki yanıma yerleştirdim.
Boynumda hissetiğim ıslaklıkla Onurun sırtını okşamaya başlamıştım. Onura biraz daha sarılıp onu rahatlatmaya çalışırken kurdum Onur için sakinleştirici kokusunu yayıyordu.
Onur kafasını boynumdan çekip bana burnunu çekerek bakmıştı.
" te-teşekkür ederim "
Gülümseyerek ona baktım ve göz yaşlarını silip saçlarını kulağının arkasına yerleştirdim.