6.

1.4K 104 135
                                    

Bol bol yorum gelmeden yeni bölüm yazmayı düşünmüyorum ^^

İyi okumalar güzellerim 🌺

Anıl

Hazırladığım kahvaltıya bakıp derin bir nefes aldım. Sabah haberci betalardan biri gelmiş ve sınırda kargaşa olduğuyla ilgili deltama haber getirmişti. Deltam da mecburen gitmek zorunda kalmıştı.

Şimdi ise önceden hazırladığım kahvaltıya bakıyordum. Eşlerimle rahat kahvaltı bile yapamıyordum. Delta eşi olmak böyle bir şeymiş sanırım.

Çay soğumadan omegamı uyandırmış ve onunla güzel bir şekilde kahvaltı yapmıştım.

Omegam hala kızgınlıkta olduğu için benden ayrılmak istememiş ve kucağımda yemek yemişti. Tabi arada bende bir şeyler vermiştim. O da bebek gibi verdiklerimi yemişti.

Fazla tatlıydı!

İşte kahvaltı faslı bittince bulaşıkları yıkamış ve yatakta yatan omegamın yanına yatmıştım.

Ilginçtir ki benim kızgınlığım bitmişti, oysa bir hafta falan sürerdi normal de. Merak ediyorum, acaba mühürlendiğim için mi böyle olmuştum? Öyleyse bile garipti gerçekten...

" vita~ "

Bana sarılan omegamla gülümsedim.

" efendim güzel omegam? "

" canım çok acıyor~ "

" neren acıyor güzel eşim? "

Yüzünü göğüsüme gömdü. Rahatlaması için saçlarını öpüp mührünü okşadım.

" deliğim ve göğüs uçlarım acıyor~ "

Elimi yorgandan içeri sokup ıslanmış deliği okşadım. Omegam titrek bir nefes alıp kendini elime itmişti ve o güzel kokusunu yaymaya başlamıştı ama bir sorun vardı..

Etkilenmiyordum...

Omegama çaktırmamak için boynunu öpüp bir parmağımı içine gönderdim.   Omegam etkilenmediğimi anlarsa üzülebilirdi ve ben bunu istemiyordum!

" seni istiyorum "

Yutkundum. Penisimde hareketlenme bile olmamıştı ki...

" üzgünüm omegam ama kendimi iyi hissetmiyorum "

Omegam kafasını kaldırıp bana bakmıştı.

" neden? Delta seni çok mu zorladı? Sen yat ben bastırıcı alıp geliyorum "

" gerek- "

Gerek yok dememe kalmadan yataktan kalkıp bastırıcısını içmiş ardından beni yatağa yatırıp ateşim var mı diye bakmaya başlamıştı.

" biraz ateşin var gibi "

Ayağa kalkmaya çalıştım ama omegam beni yatağa geri itince yatmak zorunda kaldım.

" iyiyim "

" sus! Sana çorba yapıp getiricem! "

Hızla yanımdan ayrılan omegam ile titrek bir nefes aldım.

Bana ne oluyordu öyle?

***

Deltam eve gelince omegam benim durumumu hemen ona söylemişti. Deltam saçımı okşayıp öpüyordu.

" çok mu geldim üstüne? "

Kafamı iki yana salladım.

" omegamızla ilgilen lütfen. Mühürlü olduğu için bastırıcı alması doğru olmaz "

İlişki Durumu KarışıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin