5.

2.3K 129 93
                                    

İyi okumalar güzellerim 👀❤

Poyraz

Sabah gözlerimi açınca iki yanımda da yatan eşlerimi görünce memnun bir şekilde gülümsemiştim. Kurdum ve ben oldukça mutluyduk.

Eşlerimi uyandırmadan yataktan kalktım ve sessizce üstümü değiştirip eşlerime bakmak için yatağa yönelmiştim. Birbirlerine sarılmış bir şekilde yatan eşlerimle tebessüm etmiştim. Sessizce odadan çıkarken son kez eşlerime bakmıştım.

Şimdi onlar için güzel bir kahvaltı hazırlamalıydım...

***

Tepsilere koyduğum kahvaltılıklara son kez bakıp eksik bir şey olmadığına emin oldum.

İki tepsiyi de alıp eşlerimin kaldığı odaya götürmeye başlamıştım. Önceden hafif aralık bıraktığım kapıyla derin bir nefes aldım ve kapıyı yavaşça ayağımla itip açtım.

Yatakta oturur pozisyonda duran omegam ile göz göze gelince gülümsemiştim. Omegam da bana yanakları kızarık bir şekilde gülümsemişti. Tepsinin birini omegamın önüne bıraktım.

" ellerine sağlık deltam "

" afiyet olsun omegam "

Diğer tepsiyi ise masanın üstüne bırakıp vitamın yanına gittim. Yüz üstü yatan vitamla gülümsedim.

" vitam "

" hım "

" hadi kalk "

" ığh uyicam "

Omegamla kıkırdadık.

" kahvaltı zamanı "

" ben kahvaltı yapmam "

Sesi uykulu ve sert çıkmıştı.

" ama kahvaltı önemli "

" uykum var benim ya! Git uyicam ben "

Yorganı kafasına çeken vitamla omegama baktım.

" vita uykuya çok düşkün "

" öyle omegam "

Uykulu bir şekilde peyniri ağzına götüren omegamla gülümsedim. Yanına gidip çatalı elinden aldım ve ben yedirmeye başladım. Omegam ilk ne olduğunu anlamasa da sonradan fark edip sessizce benim verdiklerimi yemişti...

Omegamın doyduğuna emin olunca ağrı kesici hap verip yeniden uyumasına yardımcı olmuştum. Bu sırada hala uyumaya devam eden vitamın tarafına gidip saçlarını okşadım.

" güzelim "

Vitam kıpırdanmıştı.

" uyanır mısın ? "

Vitam gözlerini açınca hala mor olan gözlerle bana baktığını gördüm. Gülümsedim ve vitamın yanağını öpüp kalkmasına yardım ettim. Vitam bana biraz çekinerek bakıyordu.

" bak sana kahvaltı hazırladık "

" sabahları bir şey yemeyi sevmiyorum "

Uykulu bir sesle konuşmuştu.

" tamam ama ağzına bir şeyler at ki sana ağrı kesici verebileyim "

Kafasını salladı ve ekmekle zeytin yemeye başladı...

***

Eşlerim hala uyurken bende banyoda aynanın karşısında mührüme bakıyordum. İki boynumda da iki eşime ait ayrı ayrı mühürler vardı. Mühürlenme çok güzel bir his.

İlişki Durumu KarışıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin