Oy: 50
Yorum: 100Yeni bölüm geç geldiği için özür dilerim 😚
İyi okumalar güzellerim❣
*Onur*
Belimde hissetiğim dokunuş ile uyanmıştım. Gözlerimi açıp omzumda uyuyan vitama baktım. Uyurken hem yakışıklı hemde sevimli görünüyordu.
Onu uyandırmadan kalkıp banyoya gittim ve elimi yüzümü yıkadım. Banyoda işim bitince mutfağa gidip kahvaltı olarak ne hazırlasam diye düşünmeye başladım.
Klasik bir kahvaltı hazırlamak istiyordum ama vitamla ilk kahvaltımız olacağı için farklı şeyler yapmak istiyordum.
" buz dolabı ile neden bakışıyorsun omegam? "
Vitamın sesi ile irkildim.
" şey sadece kahvaltıya ne yapsam diye düşünüyordum "
Vitam yanıma gelip elini belime attı ve alnımı öptü.
" bu kadar düşünmene gerek yok ki güzelim ben sen ne yapsan yerim ya da hadi beraber hazırlayalım "
Gülümseyerek ona baktım ve kafamı salladım.
****
Kahvaltıdan sonra gezmek amacıyla dışarı çıkmıştık. Vitam elimi hiç bırakmadan benimle yürüyordu. Bize bakanlara inat beni daha fazla kendine çekiyordu.
Burnuma gelen tanıdık koku ile kaşlarımı çattım ve vitamın koluna yapıştım.
Gördüğüm bedenle istemsizce hırladım. Erhan bize sırıtarak bakıyordu.
" bakın burda kimler varmış! "
" bizi rahat bırak omega! "
Vitam sert bir sesle konuşmuştu.
" siz beni rahat bıraksaydınız bırakırdım "
Birden etrafımızı alfalar çevirince korkuyla biraz daha vitama sığınmıştım. Vitamın kurt kuyruğu ve kulakları meydana çıkmıştı. Alfalara dişlerini göstererek hırlıyordu.
" biz sana bir şey yapmadık! "
Omega bana dönüp pis bir şekilde sırıtmaya başladı.
" deltamın aklına girip benden ayrılmasını sağladınız. Bende sizi ayırıcam * parmağı ile beni gösterdi * sen mezara * vitamı gösterdi bu sefer * sende yalnızlığa mahkum olacaksın! "
" eşimden uzak dur omega! "
Vitam sert ve baskıcı bir sesle bağırdı. Erhan geri adım atar gibi oldu ama elini havaya kaldırıp alfalara işaret verdi.
Alfalar bize doğru gelmeye başlayınca korkuyla vitama baktım. Vitam beni arkasına alıp koruma pozisyonu almıştı.
Birden fazla alfa olduğu için vitam onlara karşı koymakta zorlanıyordu. Birden bir alfa bana doğru geldiğini görünce kurt pençelerimi çıkarıp saldırı pozisyonu almıştım.
Alfa bana yaklaşınca üstünden atlayıp hızla sırtına pençelerimi geçirmiş ve hırlamıştım. Alfa benden güçlü olduğu için hemen toparlanmıştı.
Arkamda hissetiğim alfa arkama döndüğüm an pençe attığım alfa bana vurmuş , yere düşmemi sağlamıştı.
" omegam! "
Vitamın tarafına ona vurmaya hazırlanan birini gördüm. Bana pençesini geçirmek üzere olan alfa umrumda değildi sadece vitamın iyi olması iç güdüsü ile bağırmıştım.