Dnes to bolo ako skoro každý iný večer. Surfovala som po webe a neskôr sa rozhodla prihlásiť sa na svoj Kik účet. Určite všetci poznáte sociálnu sieť s názvom Kik takže myslím, že vám to nijako nemusím objasňovať. Mala som pár správ, tak som si ich prečítala. Väčšinou to boli správy typu 'pošleš mi tvoju nahú fotku zlatko?' alebo 'Ahoj, dáme stretko?'. Správy som hneď vymazala pretože po prvé: tým stretkom určite myslia sex a po druhé: fuj. Jedna správa však nebola tohto typu. Písal mi nejaký-podľa mena typujem-mladý chalan. Fotku bohužiaľ nemal. Mimochodom mám 17 a moje pravé meno (pretože na Kik sa volám Nugget) je Lacey Jacobsen.
Cupcake: Ahoj máš sa?
Nugget: Ahoj, celkom to ide ty?
Cupcake: Teraz je to už fajn
Nugget: Doteraz nebolo?
Cupcake: Doteraz som sa nudil.
Nugget: Aha.
Cupcake: Budeme sa o niečom baviť?
Nugget: Uhm, Koľko máš rokov?
Cupcake: 20
Nugget: Ako sa voláš?
Cupcake: Nepoviem
Nugget: Prečo?
Cupcake: Zistíš to neskôrZaujímalo by ma, prečo mi nechce prezradiť jeho meno. Divné. Viac som mu neodpisovala. Za prvé sa mi nechcelo aj keď vyzeral byť fajn, a za druhé som už strašne unavená. Zamkla som svoj mobil a ľahla si v snahe čo najskôr zaspať.
Aloha girls :D (maybe boys? O.o). Rozhodla som sa teda konečne pridať moju poviedku s Harrym, ktorú som začala písať už asi pred pol rokom, no nemala som odvahu ju sem pridať. Prvá časť je zatiaľ kratšia skôr taká aby sa to nejako začalo. Tak dúfam, že sa vám to bude páčiť a budete to čítať aj ďalej :). Za chyby (ak tam nejaké sú) sa strašne ospravedlňujem, ale ja a slovenčina kamarátky nikdy nebudeme:D. Tak ak sa vám to zatiaľ páči budem rada za každý vote a prosím zanechajte komentár ak už ste si to prečítali :).
PS: ďakujem Nell-Hope za úžasnú cover foto :33 (dúfam že nevadí že som ťa tu označila:) )
Jenn xx
YOU ARE READING
Kik
Fanfiction"Je možné zamilovať sa cez sprostú sociálnu sieť? Lebo myslím že som sa práve zamiloval" -Harry Styles Cover by: @Nell-Hope