*Part four*

1K 94 5
                                    

Celé dni som premýšľala len nadtým kto mi mohol ten účet hacknúť. Asi týždeň som nerobila nič len nadtým premýšľala. Nechápem to. Kto by sa už chcel hacknúť na moj účet? Veď tam nieje absolútne nič zaujímavé. Ani som si už dlho nepísala s Harrym. Nejak sa mi nechcelo a asi ani on nemal veľa času, kedže sa neozíval. Keď tak nadtým premýšľam, mám mu napísať? Ani som poriadne nedokončila svoju myšlienku, keď mi zabzučal telefón.

Cupcake: No ahoj zlatko (: ako sa máš? Už vieš kto ti hackol ten účet?
Nugget: Ahoj, celkom fajn a ešte nie
Cupcake: prečo si sa neozvala tak dlho?
Nugget: nejak som nemala čas. A ty si sa prečo neozval?
Cupcake: taktiež som nemal čas
Nugget: určite si balil nejaké úbohé dievčatá však?
Cupcake: jasné, veď som pasák potrebujem nové mäsko do mojho clubu
Nugget: nikdy si nezvyknem na tento tvoj humor
Cupcake: ja som myslel že už si si zvykla (:
Nugget: tak si sa asi mýlil ;)
Cupcake: asi áno :P
Nugget: zrazu nieje také zábavné si s tebou písať..si to vôbec ty?
Cupcake: nebodaj si myslíš že aj mne hackli účet
Nugget: nie to nie
Cupcake: fajn tak kľud (;

Volala mi Lexy či sa nestretneme a kedže som sa nudila, tak som súhlasila. Obliekla som sa, zobrala si potrebné veci a šla do Starbucks kde sme sa mali stretnúť. Už ma tam čakala. Ona je proste všade skôr ako ja. "Ahoj" objala som ju na privítanie. "Ahoj, mám na teba vážnu otázku" pozerala namňa vážne vážnym pohľadom. "O čo ide?" Len dúfam, že to nebude nič až nadmierne šialené. "Pojdeš somnou na koncert? prosím" nahodila namňa psie oči. A sakra. "Bojím sa spýtať o akom koncerte hovoríš" pozerala som naňu mierne vystrašene. "Ehm..no..ja viem, že ich nemáš rada ale prosím" "ani náhodou zbláznila si sa?!" Toto nemôže myslieť vážne. "Začína im turné a prvý koncert majú tu v Londýne. Vyhrala som dva V.I.P lístky a nemám s kým ísť. Prosím urob to premňa ako pre kamarátku." Stále namňa pozerala psími očami. Neverím, že vytiahla práve tento argument. "to si urobila naschvál že? pretože vieš, že po tomto pre teba vždy všetko urobím. Si hrozná." Sadla som si k voľnému stolu, kedže na toto sa budem musieť niečoho napiť. Aj som si hneď objednala latte. "takže pôjdeš?" sadla si oproti mne. Bola som ticho. Nechcelo sa mi odpovedať lebo by som najradšej povedala nie, ale to jej predsa nemôžem urobiť. "mlčanie znamená súhlas!" zvískla a objala ma tak pevne, že ma skoro zadusila. "Nenávidím ťa Alexys Gracen." Prekrútila som očami. "viem že ma miluješ" zasmiala sa a konečne ma pustila. Hneď nato mi došlo moje latte. "a kedy je vlastne ten koncert?" opýtala som sa kedže medzi nami panovalo trápne ticho. "O 4 dni." No super. "tie V.I.P lístky znamenajú že pojdeme aj do zákulisia?" "samozrejme" usmievala sa od ucha k uchu. Viem ako veľmi ich miluje, tak som jej nechcela pokaziť tú radosť. Síce sa tam vôbec nezabavím ,ale tak čo už narobím. Aspoň som jej spravila väčšiu radosť ako mala. Boli sme spolu až niekedy do večera a potom sme šli domov. Nevedela som čo robiť tak som napísala Harrymu.

Nugget: hádaj čo
Cupcake: čo?
Nugget: idem na koncert hádaj koho
Cupcake: koho?
Nugget: One Direction.

Aloha girls!!
Hneď na začiatok sa chcem ospravedlniť (za chyby:D) ale nie hlavne zato ako dlho nebola časť a aká je krátka, ale ja som vážne nemala čas :/. Takúto krátku časť mi trvalo napísať takto dlho a to tam pritom nič zaujímavé nieje. Nemala som veľa času a ešte k tomu som ani nemala náladu na písanie:/. ALE! Teraz sú už prázdniny takže sa budem snažiť pridávať častejšie a hlavne dlhšie:D. Dúfam že ste kvoli tomu na príbeh nezanevreli:P. Takže sa ešte raz ospravedlňujem. A veľmi pekne ďakujem za votes ^^ strašne ma to potešilo aj keď ich nebolo zas až tak veľa:D. Takže byeee love you guys!
Jennxx

Ps: a čo poviete nato že ide na ten koncert? O.o ako to asi dopadne? :D poteší ma každý komentár a samozrejme vote

KikWhere stories live. Discover now