*Part six*

1K 92 3
                                    

Cupcake: kedy s ním ideš na ten obed?
Nugget: ešte sme sa nedohodli
Cupcake: a keď sa dohodnete pôjdeš tam vôbec?
Nugget: možno
Cupcake: možno?
Nugget: prečo sa o tom musíme baviť?
Cupcake: o čom sa chceš teda baviť?
Nugget: o všeličom inom
Cupcake: môžme sa baviť o tom ako ťa raz pretiahnem 3:)
Nugget: to sa nestane
Cupcake: to si len ty myslíš
Nugget: si veľmi naivný keď si myslíš že sa spolu raz vyspíme
Cupcake: niesom naivný
Nugget: si. Presne tak ako Harry Styles ktorý si myslí že si ho obľúbim
Cupcake: ha ha ha veľmi vtipné
Cupcake: ajtak ťa mám rád
Cupcake: je možné zamilovať sa cez sprostú sociálnu sieť? Lebo myslím že som sa práve zamiloval
•••
Ani neviem prečo Harrymu už týždeň neodpisujem. Buď je to tým, že nemám čas. Alebo tým, že som ostala po jeho poslednej správe zaskočená. Premýšľam nadtým, ako to myslel. Mám ho rada. Myslím. Ako internetového kamoša, ktorého ale nikdy neuvidím. Je možné, že by sa fakt zaľúbil? Podľa mňa nie. Každopádne dnes bude na prd deň. Samotný Harry Styles sa somnou dohodol na dnes. Aj som rozmýšľala nadtým, že sa nato vykašlem, ale to by ma ďalej otravoval. Takže som sa obliekla, nalíčila zobrala si kabelku a už som počula niekoho trúbiť. To bude on. Rýchlo som sa obula, vyšla z domu a zamkla. Potom som už išla k jeho autu a nasadla. "Ahoj." Privítal ma jeho úsmev, pri ktorom sa mu vytvorilu jamky. Milujem chalanov s jamkami. Ale toto je Harry Styles a aj keď je to zlaté proste. Nie. "Ahoj Harry otravný Styles." Falošne som sa usmiala. "Wow. Ani sa poriadne nepoznáme a už mi dávaš takéto prezývky?" "Sklapni a naštartuj už." Ako som mu 'nakázala' naštartoval a odviezol nás do nejakej reštaurácie. Vystúpili sme z auta a vošli dovnútra reštaurácie. Bolo to tu pekne zariadené a vyzeralo to dosť luxusne. Sadli sme si k stolu pre dvoch a po chvíli k nám prišla čašníčka, tak sme si objednali. Vytiahla som si z vrecka mobil a po týždni sa odvážila napísať môjmu Harrymu.

Nugget: Harry Styles sedí oproti mne. POMOC

Samozrejme, že mi neodpísal, aj keď som tajne dúfala, že odpíše. Divné však bolo, že Stylesovi cinkol mobil hneď potom, čo ja som odoslala správu Harrymu. Náhoda? Asi áno. Mala by som si prestať nahovárať hlúposti kvôli jednej náhode. Harry nevyťahoval mobil z vrecka, kdežto ja by som ho už dávno vytiahla a odpísala. "Neodpíšeš?" Opýtala som sa. "Možno neskôr." Vytiahol mobil vypol zvuk potom tam niečo naťukal a znovu ho odložil. Vzápätí cinkol mobil mne.

Cupcake: prepáč zlato teraz nemôžem
Nugget: fajn. v poriadku. Len by si mal vedieť že bez teba tu s ním zomriem

"Takže." Začal Styles. Áno asi ho budem volať priezviskom. Nejak sa mi to zapáčilo. "Takže?" Pozrela som naňho. "Ako sa máš?" To myslí vážne? Pozve ma von a spýta sa toto? Chcel sa spoznať, tak prečo sa ma sakra pýta ako sa mám? "Hm..no..ujde to. Myslím." Odpila som si z vína, ktoré nám Styles objednal. Neviem prečo, ale pripadal mi dosť nervózny a ja som sa cítila tak nejak trápne. Vlastne celý tento obed je tak trochu trápny. Nič nehovoríme len sedíme a kedže nám práve prišlo jedlo tak okrem toho všetkého jeme. "Vyzeráš byť nervózny. Si?" Dala som si do úst posledné sústo a položila príbor na tanier. "Nie. Teda. Mám byť prečo?" Tiež dojedol a otrel si ústa, aj keď vôbec nebol špinavý. "No ja neviem si nejaký divný. Myslela som, že sa chceš spoznať, ale stále si ticho." "Ja viem prepáč. Som lúzer." Povzdychol si. Možno sa pogrciam, keď si uvedomím čo práve chcem povedať, ale tak trochu mi ho bolo ľúto. "Niesi.Lúzer.." Bože čo to trepem? Je to idiot. Ale ja som dobrá duša a nechcem byť zlá. "Je v pohode, že nevieš o čom by sme sa asi mohli rozprávať. Popravde ani ja neviem." Pozerala som naňho. "Som lúzer. Keď som ťa pozval mal by som nejakú tému vymyslieť." Povzdychol si. "Kašli nato. Môžme sa rozlúčiť a ísť každý vlastnou cestou." Usmiala som sa. To by bolo najlepšie. Už sa mi tu vôbec nechce byť a už dupľom nie s ním. "Ja som ťa chcel spoznať a chcel som aby si aj ty spoznala mňa." Znovu si povzdychol. Ja som nič nevravela. Sedeli sme tam v tichosti dosť dlho až dokým Styles konečne neprehovoril čím vlastne začal tému, pri ktorej sme vydržali sedieť dosť dlho a rozprávali sa. Takže predsa len nieje úplny lúzer. Teda je to idiot ale aspoň tu konečne nesedíme v trápnom tichu.
•••
Po celkom fajn konverzácii so Stylesom -Vážne som povedala celkom fajn? Mne už asi preskakuje- som sa pozrela na hodinky. Bolo niečo okolo deviatej hodiny. "Mala by som už ísť." Postavila som sa a zobrala si kabelku. "Odveziem ťa." Usmial sa, a tak sme spoločne šli k jeho autu, do ktorého sme nasadli a onedlho už aj boli pred mojím domom. "Tak, nakoniec to nebolo až tak hrozné." Pousmiala som sa. "Takže sa vidíme aj nabudúce?" Zažiarili mu oči a mohli ste vidieť aký je šťastný. No toľko šťastia mu nedoprajem. "Sorry ale nie. Zbohom." Zasmiala som sa a vystúpila z auta. Ešte som mu zakývala a potom už vošla do domu. Hneď som vytiahla z vrecka telefón a napísala Harrymu.

Nugget: tak trochu som zotrela Stylesa
Cupcake: tak trochu?
Nugget: povedala som že to nebolo až tak hrozné a on že či sa uvidíme nabudúce a ja že nie zbohom a odišla som
Cupcake: to si ho ale nezotrela, to si ho poslala do riti
Nugget: veď to je to isté
Cupcake: nieje
Nugget: ako myslíš
Cupcake: takže sa ti ten deň celkom páčil?
Nugget: len celkom, nieje šanca že by som si ho obľúbila viac ako teba
Nugget: počkať
Nugget: oops
Cupcake: (: toto mi veľmi zlepšilo náladu
Nugget: ja som to tak nemyslela
Cupcake: Vážne?
Nugget: dobrú noc
Cupcake: počkaj vysvetli mi to
Cupcake: máš ma teda rada?
Cupcake: ak áno budem najšťastnejší muž na svete
Cupcake: dobrú zlato dúfam že mi nato zajtra odpíšeš :*

Aloha girls! :D Tak som tu konečne s novou trochu dlhšou časťou. Zase som to písanie trochu zanedbala pretože som behala po vonku a tak. Však to poznáte. Leto. Myslela som, že budem mať viacej času cez leto ale asi som sa mýlila takže pardon :). Tak aký máte názor na novú časť? :). Snažila som sa tak dúfam, že to nieje úplne o ničom. Aj keď myslím že trochu áno:P. Chcem sa vám veľmi poďakovať za 700+ reads! :O. Je to úžasné a za tak krátku dobu som to ani nečakala. A tiež ďakujem za votes a komentáre! Veľmi si to vážim! <3 Snáď to takto úžasne bude pokračovať aj naďalej :3. To by bolo odomňa všetko tak sa vidíme pri ďalšej časti, ktorú pridám dúfam čoskoro.
All the love.
Jennxx

KikWhere stories live. Discover now