*Part five*

1K 96 2
                                    

Cupcake: č o ž e ?
Nugget: tiež neverím že tam fakt idem
Cupcake: sama?
Nugget: nie, kamoška ma donútila
Cupcake: musíš ju mať veľmi rada však? haha
Nugget: viac ako teba 😁
Cupcake: si zlá
Nugget: nie, len úprimná
Cupcake: ajtak predomnou budeš raz kľačať 3:)
Nugget: veľmi si veríš
Cupcake: ja viem
Cupcake: ajtak ťa ľúbim
Cupcake: počkať, oops
Nugget: ajtak tomu nebudem veriť takže kľud ;)
Cupcake: hm..ako myslíš
Nugget: nemôžeš sa len tak zamilovať cez internet -.-
Cupcake: ako myslíš
Nugget: prestaň
Cupcake: ako myslíš
Nugget: dovi.
Cupcake: dopo.
Nugget: hej! máš ma prosiť aby som ostala
Cupcake: príliš si veríš
Nugget: len tak veľmi ako ty zlatko
Cupcake: awwww, nazvala si ma zlatkom ja umriem <3
Nugget: to nechtiac
Cupcake: teraz sa už nevyhovoríš miláčik :3
Nugget: ale áno
Cupcake: nie
Nugget: áno
Cupcake: nie
Nugget: áno
Cupcake: fajn ):
Nugget: vyhrala som ;3
Cupcake: nechal som ťa (;
Nugget: pfff -.-
Cupcake: :*

•••
Dnes je deň D. Áno myslím tým deň koncertu. Sme umňa doma a chystáme sa. Lexy sa ma asi hodinu snažila presvedčiť, aby som si zobrala tričko, na ktorom sú oni, ale to som samozrejme odmietla. Takže som si obliekla obyčajné sivé tričko bez potlače spolu s jeansovými kraťasmi a okolo pásu som si obmotala košeľu. Lexy bola oblečená podobne až nato, že mala tričko s nimi. Ako inak. Upravili sme si navzájom make-up a potom už len nahádzali do tašiek potrebné veci. Nemuseli sme sa ponáhľať, kedže máme tie V.I.P lístky ale ajtak sme išli radšej skôr. Pred štadiónom už bolo kopu dievčat. Toľko dievčat pokope som ešte v živote nevidela. Prešli sme k časti odkiaľ budú púšťať nás a čakali tam dosť dlho. Po asi 3 hodinách nás konečne pustili, takže sme si našli miesto kde sa postavíme a čakali tam kým koncert začne. Zatiaľ tam púšťali pesničky od rôznych interprétov ako napr. Little Mix, 5 Seconds of Summer, Demi Lovato a ďalší. Trvalo ďalšiu hodinu kým prišli predskokani a keď som zistila koho majú ako predskokanov skoro som odpadla pretože McBusted milujem. Aspoň niečo pozitívne. Bláznili sme sa tam a po nich už prišli oni. Lexy jačala ako zmyslov zbavená, ale priznám sa. Jačala som aj ja. Veď keď už som tu, tak si to aspoň užijem nie? Aj keď ich moc nemusím. Po koncerte prišla tá horšia časť. A to stretnutie s nimi. Ochranka nás odviedla k nim. Pred nami bolo ešte pár dievčat a až potom sme následovali my. Lexy skoro odpadla akonáhle ich zbadala. "Si v poriadku?" Prišiel k nej jeden z nich, keď chvíľu lapala po dychu. "Mhm. J-ja-" Bola v úplnom šoku. "kľud zlatko" objal ju ten kučeravý myslím Harry sa volá. Chvalabohu sa Lexy ukľudnila dosť rýchlo. "Tvoja kamoška nevyzerá veľmi nadšene že tu je" zasmial sa bloňďavý. "No vlastne som tu ani nechcela ísť" Priznala som. Neviem či sa mi to len zdálo ale ten Harry namňa vkuse nejako divne zazeral. Zatiaľ čo tam s nimi Lexy kecala ja som sa rozhodla napísať môjmu Harrymu, pretože na tamtoho samozrejme číslo nemám a ani by som nechcela.
Nugget: Ugh, dúfam že si tu lebo umriem
Nugget: Mám ich rovno pred očami
Nugget: trochu hnus
Nugget: PREČO TU NIESI PRÁVE VTEDY KEĎ TO POTREBUJEM
Nugget: budem plakať
Nugget: a to som si myslela že ma máš rád :'(

Napísala som mu asi ešte 10 správ a potom to vzdala. "Ty niesi fanúšička však?" zasmial sa ten Harry. "Vyzerám tak?" "Popravde ani nie" zasmial sa.

Harry's POV

Prehovoril som s ňou. Lenže ona nevie, že som to ja. Stretol som ju. Lenže ona nevie, že som to ja. Sakra, je to na hovno. Najradšej by som jej to všetko povedal. Alebo jej aspoň odpísal na správy, ktoré mi pred chvíľou poslala. Ale bolo by dosť nevhodné vybrať mobil pri fanúšičkách. Teda fanúšičke. "Nedala by si mi tvoje číslo?" Vyhrklo zomňa. Načo som to sakra vyslovil nahlas?! "Nemám záujem s tebou niekam ísť, takže si daj pohov a radšej sa venuj mojej kamoške." Je ešte viac drzá ako v správach. Teraz sa mi páči ešte viac. "Jeden obed. Spoznáme sa a možno si ma obľúbiš." Zasmiala sa. Čo iné som mohol čakať však? "Zabudni." "Prosím" "Nechodím na obed s cudzímy ľuďmi." "Jeden obed ťa nezabije." Presviedčal som ju až do poslednej chvíle. Už sa totiž chystali na odchod,!no predtým sme sa s nimi ešte samozrejme vyfotili. "Jeden obed." Povzdychla si. "Fajn jeden obed ale potom mi dáš pokoj." Naťukala mi do telefónu číslo a potom odišli.

Lacey's POV

Hneď ako som prišla domov som znovu skúsila napísať Harrymu. Ak tu ešte stále nieje vážne ho zabijem.
Nugget: pozval ma na obed.
Cupcake: kto?! :O
Nugget: Harry Styles.
Cupcake: súhlasila si?
Nugget: nedal sa odbiť
Cupcake: wow, dievča stále ma prekvapuješ viac a viac
Nugget: neprekvapujem len teba ale aj samú seba.

Aloha girls! Tak máte tu novú časť :3 Ani som nečakala, že ju zvládnem napísať tak rýchlo. Takže čo hovoríte? Len dúfam, že som to neodflákla, lebo na jednej strane som s ňou celkom spokojná ale na druhej mi príde akoby som tam len na rýchlo niečo naťukala :/. Tak snáď sa bude páčiť. Čo si myslíte o tom obede? :D. Neviem prečo som to tam dala ale nejak mi to pasovalo aspoň nejaké zamotanie deju :D. A posledná vec čo sa chcem spýtať je, že či vám dĺžkovo vyhovujú také časti? Alebo chcete dlhšie? poprípade kratšie O.o. Budem rada za každý vote a komentár :3. Love you guys byeeee! :*
Jennxx

Ps: sorry za chyby (znovu) :D

KikWhere stories live. Discover now