Ničomu som nechápala. Nechápala som, prečo sa mám stretnúť so Stylesom. Nechápala som odkiaľ vie Harry moje meno. A nechápala som, prečo mi práve on povedal, že sa mám stretnúť so Stylesom. Stále mi behalo po rozume, čo majú oni dvaja spoločné. Sú bratia? Kamaráti? Bratranci? Starý zmámy? Neviem. Chcela by som odpovede, ale ani neviem položiť správne otázky. Všetko je také divné, že som sa ešte ani neodvážila napísať Stylesovi. Chcela by som, čo najskôr zistiť čo sa to sakra deje, ale nemám odvahu začať to riešiť. Ja vlastne ani neviem, či to chcem vedieť. Čo ak sa tým všetko pokazí? Čo ak si s Harrym potom už nebudem písať? Nemyslela som si, že mi natom tak záleží, ale pravda je taká, že to Harry mi vždy zdvihol náladu. Bolo jedno čo napísal. Už len to, že mi prišla správa od neho ma potešilo. Trvalo dosť dlho kým som sa odvážila napísať Harrymu. Ale potrebujem vedieť aspoň jednu vec.
Nugget: čo všetko sa zmení ak sa so Stylesom stretnem?
Cupcake: asi všetkoTo mi stačilo nato, aby som sa obávala ešte viac. Teraz som sa s ním už dupľom nechcela stretnúť, ale musím. Otvorila som správy a našla si meno 'Styles'. Naťukala som správu a stlačila odoslať. Teraz už nebolo cesty späť.
Ja: Ty. Ja. V Starbucks. Zajtra o 14:00. Neskús meškať.
Styles: Budem tam.***
Sedím v Starbucks a čakám na Stylesa. Je 14:01. Povedala som, že nemá meškať. Je to len jedna minúta ale ajtak. 14:02 a on tu stále nieje. Príde vôbec? Viem, že má veľa práce, ale napísal, že príde nie? Len čo som ukončila svoju myšlienku niekto vošiel. Styles. Vyhľadal si ma pohľadom a zamieril kumne. Sadol si. "Ahoj." Pozdravila som prvá. "Ahoj." Znelo to nervózne. On je nervózny? To je to také vážne? "Chcela som sa stretnúť, pretože Harry teda nie ty ale iný Harry mi povedal teda napísal-" Ani som nestihla vykoktať, čo som vlastne chcela, keď ma prerušil. "O všetkom viem. Mám ti to vysvetliť." Znovu tá nervozita v hlase. Vlastne aj ja som nervózna. "Hej. Máš." Snažila som sa naňho nepozerať, ale teraz som sa pozrela. "Vieš. Ja to na teba nechcem len tak vychŕliť. Nechcem ťa šokovať, sklamať ani nič podobné." Zasekol sa. "Je to vážne tak vážne?" Dúfala som len, že by mohli byť kamaráti a robia si zomňa srandu, ale asi to tak nebude. "Keď ti to poviem pravdepodobne všetko zničím." Nechápala som o čom hovorí, a preto som radšej bola ticho a nechala ho nech si premyslí, čo chce povedať. "Ide o to, že Harry, s ktorým si si celý čas písala bol taký istý Harry ako ten, čo teraz sedí oproti tebe." Nejak mi to nedochádzalo. "Akože vy dvaja ste bratia alebo niečo? Dvojičky?" Hádala som. "Nie. Akože mi dvaja sme-" Zhlboka sa nadýchol "Rovnaká osoba." Toto som už asi chápala, ale nechcelo sa mi tomu veriť. "Ako to myslíš? A-Ako to, že rovnaká?" Bola som v šoku. Nechcela som mu veriť. "Ja som ten Harry, s ktorým si si celý ten čas písala." Hneď ako toto povedal mi už bolo úplne všetko jasné. Rovnaké meno. Miloval 1D. Stále sa ma snažil presvedčiť, že Harry je najviac sexy, Ale ajtak som si to musela ešte overiť. Vytiahla som svoj mobil a napísala správu.Nugget: pravda je von?
Harrymu pípol mobil. Vytiahol ho a odpísal. Hneď nato prišla správa mne.
Cupcake: pravda je von.
Pozrela som na displej telefónu a potom naňho. Moje oči sa stretli s tými jeho. V jeho očiach bola ľútosť, ale v mojich hnev. Hnevala som sa. Celý čas mi klamal. O všetkom. On sám bol jedno klamstvo. Postavila som sa a bez slova odišla. Nechcela som kričať ani nič podobné. Taká ja niesom. Skôr si myslím, že takto, keď som nič nepovedala to preňho bude ťažšie. Klamal mi tak dlho. Nenávidím keď mi niekto klame a on klamal.
--
Cupcake: prepáč Lacey
Cupcake: nechcel som aby to zašlo takto ďaleko
Cupcake: jediné čo som chcel bolo spoznať niekoho kto ma bude brať ako normálneho chalana
Cupcake: posral som to ja viem
Cupcake: prosím ozvi sa
Cupcake: Ľúbim ťa Lacey.Aloha girlsss!! :D Tak čo poviete? Nečakali ste, že už vyjde pravda na povrch však? Popravde ani ja nie :D. Chcela som to dať až na ďalšiu časť, ale nejak mi to tam sedelo teraz, takže sa pomaly blížime ku koncu story. Ja som to vlastne ani neplánovala na dlhšie lebo toto nieje žáner na nejakú dlhú story či? podľa mňa nie :). Kedže nám už ostáva len pár častí (neviem koľko presne podľa toho ako to vyjde) tak som sa chcela spýtať, či by ste chceli potom nejakú inú story odomňa? :). Budem rada ak sa ozvete v komentároch ako naposledy:3. Tiež som sa ešte chcela poďakovať za 1.5K :O. To som fakt nečakala že až toľko budem mať :3. Pre niekoho je to nič moc ale nato, že je to moja prvá story tak som strašne nadšená:3. ĎAKUJEM LOVES
To by bolo odomňa všetko :)
All the love
Jenn xx
YOU ARE READING
Kik
Fanfiction"Je možné zamilovať sa cez sprostú sociálnu sieť? Lebo myslím že som sa práve zamiloval" -Harry Styles Cover by: @Nell-Hope