𝘟𝘐𝘈𝘖
•
𝘤𝘰𝘯𝘲𝘶𝘦𝘳𝘰𝘳 𝘰𝘧 𝘥𝘦𝘮𝘰𝘯𝘴A/N: Okurken yorum yaparsanız bana çok büyük motivasyon olur, şimdiden teşekkürler ve iyi okumalar <3
Aldığı derin nefese karışan Liyue'nun temiz ve taze gece havasıyla beraber ferahladı genç adeptus. Wangshu Inn'in korkuluklarında oturmuş, bacaklarını hafifçe bi ileri bir geri sallarken yıldızları seyrediyordu. Ne kadar güzel, ne kadar ihtişamlıydı bu gece, parlak dolunaya eşlik eden gökyüzünün incileri. Tebessüm etti kız, seviyordu stresten uzak huzurlu ve sakin geceleri. Hele onunla beraberken..
"Hey, Xiao?" diyerek kafasını çevirdi yanında kollarını birbirine kenetlemiş durgun bakışlı oğlana.
"Hm?"
"Bu sene de mi Lantern Rite Festivalini yalnız izleyeceksin?"
Oğlan soru her ne kadar ani ve alakasız olsa da bozuntuya vermedi, kafasını "evet" anlamında sallamakla yetindi.
Hüzünlendi kız, cevabı zaten önceden bilse de, her sene aynı şey olsa da hüzünlendi işte.
"Neden bu kadar inatçısın bu konuda? Bu sene herkes beraber olacak izlerken, Jade Chamber'dan izleyeceğiz. Ganyu ve Keqing'de olacak hem.."
"Kalabalığı sevmediğimi biliyorsun. Israr etme y/n."
"Pekala..." hayal kırıklığını temsil eden bir nefes bıraktı kız. Sessizlik yerini almıştı tekrardan.
"Ganyu ve Keqing demişken, beraber oldukları haberini duydun mu?" diye tekrar söze girdi Daha kısık ve tizdi bu sefer kızın sesi, sohbetin temasından dolayı olmalıydı bu.
"İlgim yok."
"İlgin var demiyorum zaten.. ne düşündüğünü merak etmiştim."
"Hiçbir şey düşünmüyorum. Başkalarının hayatları beni ilgilendirmez."
Genç kız Xiao'ya bakıp gülümsedi. İtiraf etmek istemediğini biliyordu, o hep böyleydi.
Bir süre daha sessizlik devam etti, ardından kız çok uzun zamandır beklettiği soruyu bir kaç saniyeliğine yeşeren cesaretle atıverdi ortaya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐆𝐄𝐍𝐒𝐇𝐈𝐍 𝐈𝐌𝐏𝐀𝐂𝐓 𝐎𝐍𝐄𝐒𝐇𝐎𝐓𝐒
FanficGenshin Impact karakterleriyle yazılmış bir bölümlük kurgular ! Okuyucu + Ship kurguları mevcuttur.