Capitolul I-Ajutor

940 49 6
                                    

Bună.
Sunt Sasuke Uchiha și sunt următorul print al orașului Konoha. Am 17 ani iar familia mea este formata din Itachi Uchiha fratele meu mai mare, Mikoto Uchiha mama mea și Fugaku Uchiha tatăl meu.
Legenda orașului Konoha spune ca băiatul împăratului,când face 18 ani trebuie sa își găsească aleasa și sa facă promisiunea de iubire eterna în fata orașului ....problema este ca nu am nici una.
Dar spre norocul meu am un prieten Nauto Uzumki, este Hokage în Konoha, mana dreapta, și îl voi ruga sa mă ajute.
Naruto: oi, Sasuke peste o luna faci 18 ce facem?
Sasuke:Am nevoie de ajutorul tău..... adu cea mai frumoasa fata din oraș la castel și rapid!
Naruto:Zis și făcut Sasuke!
Mă duc în curtea castelului și mă uit la mulțimea de oameni obosiți și grăbiți. Mă întorc și Naruto era cu ...o "zeiță".
Avea un corp bine făcut și dezvoltat, înaltă, ochi îi avea mari și verzi ca smaraldul care mă vrajeau, parul roz asemenea petalelor de cireș și avea o atitudine demna de o Uchiha. Purta o rochie scurta neagra și mulata care îi punea în evidenta pieptul, platforme pe alb înalte, o brățară de aur și un lanț de aur cu o inimioara , era machiata cu eye-liner (tus) dus finut dar perfect, mascara și un ruj roz. Parul era întins și lăsat pe spate.
Naruto:Sasuke ea e Miss.Sakura. A câștigat titlul de Miss World anul acesta.
Sasuke:Impresionant... Sakura eu sunt Sasuke Uchiha.
II sărut mana și îi admir frumusețea asemenea zeițelor.
Sakura:Încântată Sasuke-kun. Deci...de ce sunt aici?
Sasuke:Naruto ne lași singuri?
Naruto: Sigur, Pa Sakura-chan.
*Naruto a plecat , acum sa o conving.*
Sasuke: Deci..... Am nevoie de ajutorul tău. Știu ca cer prea mult dar promit ca o sa fie bine. Vreau sa te prefaci ca ești iubita mea luna asta ...
Sakura: poftim. ? De ce?
Sasuke: Peste o luna fac 18 ani , asta înseamnă ca devin prinț în Konoha și legenda spune ce trebuie sa îmi găsesc aleasa și tu ești perfecta. Ne prefacem o perioada după spunem ca nu ne-am mai înțeles și ne despărțim. Ce spui??
Sakura:Hmmm. ?.. sper sa meargă.
Sasuke:Mulțumesc Sakura- chan.
Sakura: Deci asta înseamnă ca voi fi ....logodnica de imprumut?..
Sasuke:Depinde de soarta.
Sakura: Da....corect!
Ne plimbam prin castel și povestim despre noi. Sakura chiar ar fi o logodnica perfecta. Mă îndrăgostesc de ea??!
Îl zăresc pe tata care se îndreaptă spre noi.
Tata:Sasuke... cine este domnisoara ? Prietena ta.....?
Sasuke:Tata ea este Sakura Haruno , prietena mea.
Sakura:Încântată domnule Uchiha.
Tata: plăcerea e de partea mea. Te rog spune-mi Fugaku.
*II sărut mana și o invit în sufragerie sa o întâlnească și Mikoto.*
Fugaku: draga mea, ea este Sakura, prietena lui Sasuke.
Mikoto:Ești iubita fiului meu? Ești extrem de frumoasa scumpo , va sta minunat împreună.
Sakura:Mulțumim mult doamna Uchiha.
Mikoto: Ooo te rog spune-mi Mikoto. Poți veni cu mine pana în bucătărie.
Mă trage de încheietura și mă așează pe scaun.
Mikoto:Și. ...ce părere ai de Sasuke?
Sakura: Pai.... Este foarte frumos, inteligent, gentelman, iubitor și protector.
Mikoto:Este și sensibil, dacă se atașează de cineva sau ceva tine la el și nu îi da drumul ușor așa ca te rog...nu îl răni. E copil bun și înțelegător dar are inima unui copil blând , ai grija de el.
Sakura: o voi face, promit!
Ieșim din bucătărie și ne așezăm pe canapea unde bem un ceai.
Fugaku:Și....Sakura. Ai câștigat Miss-ul anul acesta felicitări.
Mikoto:Nu vezi ce ochi frumoși are, este superba. Sasuke sa ai grija de ea.
Sakura:Mulțumesc mult!
Vorbim cât vorbim dar am uitat cât e ceasul așa ca mă pregătesc sa plec.
Sasuke:Te conduc eu..
Sakura:Stai liniștit. ...nu trebuie sa te deranjezi--
Sasuke:Insist ! Haide!
O iau de mana și ieșim afară. Mă simt atât de bine în preajma ei, da am dreptate o iubesc. Este frumoasa atât sufletește cât și pe exterior și este perfecta pentru a fi Doamna Uchiha.
După 20 de minute ajungem în fata unei vile impresionanta, cu doua etaje, curte mare, piscina și un garaj mare.
Sakura: Pai.....Mulțumesc Sasuke-kun. Ne vedem mâine. Noapte buna.
Sasuke:Stai !
îmi pun mâinile pe talia ei și încet ne apropiem unul de altul. Mai puțin și îi pot simți buzele rozalii și perfecte. Ne apropiem și închidem ochi lent. Buzele sau atins formând un sărut magnific. Spre uimirea mea a răspuns la sărut. Este perfect.
SUNT NDRAGOSTIT!
Rupem sărutul lent și o îmbrățișare strânsă pune stăpânire asupra noastră.
Sakura:Sasuke -kun. ?..
Sasuke: Da. ? Sakura-chan.
Sakura:Vreau sa ști ca nu vreau sa te joci cu sentimentele mele așa ca sper ca sărutul a însemnat ceva puternic și pentru tine.
Sasuke:Sakura...... Din prima clipa când te-am văzut știam ca ești aleasa. Te iubesc.
Sakura:Și eu te iubesc blegule
Și o sesiune de sărutări și îmbrățișări au urmat . Am intrat în casa cu gândul la prințul meu și presupun ca aceasta relație va fi frumoasa.
Sper ca va plăcut prima parte!
Chiar dacă e plictisitoare as dori sa scrieti în comentariu părerile sau idei pentru următoarea parte. Voi posta săptămânal și în caz ca nu pot sa postez va anunț cât de repede pot promit.
Îmi puteți pune și întrebări legate de serialul anime Naruto și despre poveste dar voi face părți speciale cu întrebari o data la doua săptămâni dacă se aduna!
Sa aveți o săptămână minunata în continuare și vorba aia e doar o zi proasta nu o viață proasta!!
Scuzați-mă greșelile de ortografie dacă găsiți puteți anunța în comentariu !
Mulțumesc mult de sprijin!!
Stați nebuni!!!
#Larisa #Issa !!

Logodnica de imprumut(SasuSaku)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum