Capitolul IX-Bye Karin

357 28 11
                                    

Azi e o zi măreață!
Deja știți ca azi am sa mă întâlnesc cu Karin din nou dar de data ăsta cu drăguță mea Hinata. Și pentru Naruto....e un idiot. Azi m-am trezit la 11:30 din cauza mici petreceri cu Hinata.M-am trezit de pe podea cu o durere mica de cap dar am tresărit când am văzut cât e ceasul și ca o sa întârziem dacă nu ne grăbim. Am mers la baie sa îmi fac un dus rapid și machiajul meu preferat: o linie subțire de tus (eye-liner), un BB-cream , ruj nude , puțin blush și rimel plus parfumul meu preferat de cireșe. M-am îmbrăcat intr-o pereche de pantaloni scurți cu talie lunga puțin peste fund și un maieu trei sfert pe roz cu volanase , converși mei albi și geanta mea neagra în care îmi țin portofelul, telefonul, machiajele și multe alte chestii. Parul l-am întins cu placa și l-am prins intr-o coada de cal.
Am coborât scările și spre surprinderea mea Hinata nu era în sufragerie. Am mers în bucătărie dar nici urma de ea. Îmi scot telefonul și o sun sa îmi zică unde e și ce face.
Sakura:Hinata unde ești?
??-Haruno. Ai întârziat.
Sakura:Ce ai făcut cu Hinata? !?
??-Dacă vi la fosta școala de la ieșire din oraș o vei găsi
Sakura:Ascută aici! ! Dacă pățește ceva te omor cu mana mea ai înțeles? !?!
??- mai vedem Noi.
Am închis și nervoasă am intrat în mașină și am condus mai ceva decât în Fast and Furious 7 dar pentru Hinata fac orice. În 10 minute am ajuns în curtea fostei generale dar spre surprinderea mea nu era nimeni.
Sakura:Știu ca ești aici așa ca nu mă face sa vin Eu !!!
??-Deci ai venit.
Sakura:Nu te mai juca atât și hai afară. ....Karin.
Karin: draga mea tu ești aia care se joaca. Crezi ca Sasuke chiar te iubește. Sa fim serioase..
Sakura: Dacă nu taci te pocnesc. Unde e Hinata!?
Karin:E cu o prietena dar nu-ti fa griji se distreaza.
Sakura:Vrei sa te distrez și eu un pic? Poate Îți refac operația aia ieftina de la nas sa arate mai drăguță.
Karin:Sakura eu nu am nimic cu tine...Am cu Sasuke-kun.
Sakra:Ce ai cu iubitul meu?
Karin: iubitul tău te înșeală.
Sakura:Hai nu zau de parcă te-as crede. Asculta aici dacă te mai bagi în viața mea sau a prietenilor mei te distrug ai înțeles și Sasuke nu m-a înșela niciodată.
Karin:Ce te face sa crezi ca---
Sakura: Pentru ca peste o luna voi fi Doamna Uchiha.
Am zâmbit din tot sufletul și văd cum se înroșește de nervi și cum vine spre mine în fuga.
Am prinso de par și i-am pus piedica ea picant în genunchi și eu trăgând de parul ei ieftin.
Sakura:Unde e Hinata?!
Karin:În sala de biologie la subsol!
Am tras de par și am duso ca pe sac pana în sala. Am trăit ușa și am aruncat-o pe Karin peste bănci și pe fata care o ținea pe Hinata de par am aruncat-o afară din sala și am închis ușă.
Sakura:Hinata ești bine? ?
Hinata:Cred....dar KARIN TU NU VEI FI!!
Karin:Îți pot explica. Naruto mă place de mult timp și eu i-am zis ca este cu tine și ca nu vreau sa va despărțiți dar nu mă ascultat și mă sărutat. Îți jur!
Hinata:Mincinoaso! !! Naruto mă iubește.
Eu am stat tăcută pana prietena lui Karin mă luat pe sus și mă aruncat afară. Am tras de picioare acesta picand pe burta pe jos așa ca nu am irosit nici un minut și am prinso de par și de bluza și sa fiu sincera nu as fi vrut sa fiu în locul ei. Dar nimeni și nimic nu mă rănește. Am aruncat-o pe poarta și am închis poarta. Dar ca sa vezi Karin era trasa de picioare de scumpa mea Hinata prin toată curtea. Am mers sa asist și i-am dat o palma peste fata și un picior în stomac pentru simplul fapt ca vrea sa îmi fure iubitul și pentru ca a vrut sa o rănească pe Hinata.
Am tras de bluza și Hinata de picioare pana am ajuns în fața porti așa ca am impinso afară peste cealaltă proasta și am închis poarta.
Sakura:Hahaha a fost distractiv.
Dar când mă uit la Hinata era cu capul în jos și lacrimile loveau pământul cu putere.
Sakura:Hinata ai pățit ceva?? Te-au rănit??
Hinata:dacă are dreptate și Naruto nu mă iubește?
Sakura:Hinata glumești corect? Naruto e --
Hinata:Mereu am fost fata timida și ratata și Naruto băiatul amuzant și popular la fel și Karin cum sa mă placa?!?
Sakura:Naruto te place de când eram copii și cum sa placa un monstru? Hai sa mergem sa ne schimbam pentru ca suntem pline de praf și după vorbim cu Naruto.
Hinata:Haide.....
Dar înainte sa plecam am mers din nou la Karin sa îi spun ceva.
Sakura:Hinata dute la mașină și vino aici am sa termin ceva.
Hinata: Ok..
Am ajuns în fata lui Karin și am tras de parul ei pana sa ridicat în genunchi.
Sakura: Dacă te atingi de Sasuke-kun te omor ai înțeles?!?
Karin:Nu sa terminat. Eu am sa fiu Dna. Uchiha. Nu meriți
Sakura:dar tu?!? Cum sa îl înșeli cu cel mai bun prieten și sa îl mai vrei înapoi?! C***a nesuferita.
Am plesnito după care am plecat spre mașină lăsând doua fete terminate în spate.
Am ajuns acasă în 10 minute așa ca prima destinatie a fost baia. Un dus relaxant ne-ar prinde bine plus ca ea a vrut sa ajungem aici așa ca ăsta e. Dar dacă afla Sasuke și îi ia apărarea îl pocnesc și pe el. Nu am mai rezistat așa ca după baie am adormit în camera alături de Hinata. Mâine Naruto are sa ne dea explicații în special lui Hinata.
Deci....Am reușit sa postez și capitolul ăsta și știu ca a durat ceva de când nu am mai postat dar de acum am toată vara la dispoziție și nu mai am nici un Stres!
Am luat examenele acum depinde la ce liceu intru dar nu voi opri din scris povesti și vara ăsta am sa mai incep o poveste SasuSaku și va mulțumesc ca sunteți alături la bine și la rău și va țin pumnii celor de clasa aVIII-a sa luați examenul pentru ca a fost ușor ....adică basmul?? :))) e penibil :)))
A fost foarte ușor și va țin pumni sa luați note mari și sa ajungeți la liceul dorit și numai bucurii alături de cei dragi.
Și am o întrebare:Este Karin sau Sakura mama Saradei?
Vreau sa va aflu părerea pentru ca eu tot cred ca Sakura e mama Saradei.
Ce credeți SAKURA SAU KARIN? ?
Va pup :***

Logodnica de imprumut(SasuSaku)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum