Capitolul III Aparentele înșeală

454 39 5
                                    

Toată noaptea am primit mesaje de la Sasuke dar nu am răspuns pentru ca practic nu suntem intr-o relație.....teoretic da deci nu sunt nevoită sa răspund. Mi-am pus telefonul la încărcat și m-am îmbrăcat intr-o rochiță alba lejera scurta, parul l-am pieptănat și pentru machiaj am folosit fond de ten și puțin rimel.
Nici nu am apucat sa mă uit în oglinda ca am auzit soneria. Am coborât scările și am deschis ușa, fiind în papucei de casa și a fost destul de penibil. Era un.....curier??
Sakura:Bună ziua...pot sa va ajut?
Curierul:Sunteți doamna Haruno?
Sakura: Da...Este vreo problema?
Curierul:Ați primit un colet asa ca va rog sa semnați aici și sa așteptați pana vin.
Sakura:Colet? De la cine....?
Am semnat și am așteptat curierul.Eram extrem de curioasa. După 5 minute curierul a venit cu un buchet enorm de flori extrem de frumoase cu o scrisoare și ciocolata. Mă întreb cine o fi.
Iau cadoul și îl salut pe domnul curier și am intrat în sufragerie.
Am pus buchetul în vaza și am desfăcut scrisoarea după ce am mâncat putina ciocolata.
În scrisoare scria:
"Bună dimineața raza de soare. Știu ca ești uimita și curioasa de la cine este cadoul dar nu îți voi spune....Pentru ca vreau sa jucam un mic joc. Îți voi trimite mici indici și pentru ca ești inteligenta iți vei da seama rapid. Un prim indiciu ar fi atitudinea mea fata de ceilalți prieteni și cu tine. Care este persoana care se comporta așa cu tine cu ceilalți diferit....? sper ca iți place micul cadou și bafta la joc. Cu drag ___ anonim"
Eram destul de speriata de situație așa ca am sunat câteva persoane care cred ca sunt "glumetii"...dar nimeni!
Nu înțelegem rostul jocului dar eu sunt forte competitiva și vreau sa câștig cât mai repede.
M-am dat bătută și am așteptat următorul indiciu. M-am ridicat de pe canapea și am ieșit la plimbare spre mall.
M-am încălțat cu o pereche de sandale cu platforme albe, un kimono cu trandafiri, geanta cu telefonul, cheile și multe alte chestii și m-am dat cu parfumul meu preferat, Katty Perry Royal Queen. M-am uitat prin numerele de telefon sa invit pe cineva cu mine dar toți erau ocupați dar știu o persoana care ar putea sa vina.
*Convorbire telefonca*
??-Alo?
Sakura:Bună dimineața sacaitorule ce faci?
??-Bine. Tu? De ce nu ai răspuns la mesaje?
Sakura:Era descărcat , mă gândeam.....vrei sa ieșim la mall ?
Sasuke:Hmmm.....sigur. Vin după tine în 20 de minute.
Sakura: Ok. Pa.
Sasuke: Pa.
M-am dus la baie și m-am dat cu un eye-liner (tus), ruj roz, rimel, fond de tel și corector. Parul l-am ondulat puțin și m-am dat cu o crema cu miros de vanilie pe brațe.
M-am uitat în oglinda și mi-am făcut poze după cobor jos în bucătărie sa îl aștept. Nu trec 5 minute ca aud soneria.
Fug la ușă și îmi aranjez rochia după deschid usa și afișez un zâmbet larg și cald.
Sakura:Bună.... Mergem?
Sasuke:Sigur. Arăți super.
Sakura:*În gand* Arat bine?!? Yeei îi place!! OMG ce sa zic acum ?!?!
Sakura:Mulțumesc, și tu. *Serios ?! Și tu?! Proasta....*
Am intrat în mașină și mi-am pus centura. Mă uitam în ochi lui perfecți....mă vrajeau. Ne zâmbeam și ne apropiam din ce în ce mai mult. Mai puțin și ne intersectam buzele. Sasuke a făcut primul pas și mi-a ridicat bărbia și îi pot simți buzele. Mă simțeam atât de bine! Un mic "razboi" se întâmplă cu limbile noastre și multe mușcături romantice au transformat sărutul în unul pasional și lung dar perfect. După 5 minute ne-am despărțit lent din sărut se ne-am îmbrățișat lung și strâns.
Ne-am întors la locurile noastre și am pornit spre mall.Tot drumul am fredonat melodii și am ras de diferite persoane. Am ajuns în 10 minute la mall în parcare. Am coborât din mașină unde am fost întâmpinată de Sasuke. II zâmbesc și îl prind de mana. Așa ne-am limba tot drumul pana ce am de de Hinata și....Naruto?!
Sasuke:uite....Naruto cu Hinata??
Sakura: Da....ce căuta ei aici??
Sasuke:Nu știu dar hai sa ne continuam drumul sa nu dam de ei te rog....
Sakura:Hmmm....nu. hai la ei sa îi salutam.
L-am tras după mine pana în fața lor și a afișat un zâmbet fals dar e un actor bun.
Hinata:Bună...
SasuSaku:Bună.
Sakura:Sunteți împreună sau ceva ....?
Hinata:Umm...-Pai...-
Naruto: Da suntem. Voi?
Sakura:E complicat..
Sasuke: Da Naruto.
Mă uitam curioasa la el rugândul sa plecam din priviri. Nu ca vreau sa scap de ei dar vreau sa fim singuri,sa vorbim.
Sasuke: Pai, noi plecam. Mergem acasă. Ne vedem. Pa
NaruHina: Pa.
Am plecat spre ieșire, de mana cu Sasuke.
Sakura: Suntem împreună? *Întreb amuzata*
Sasuke:Bineînțeles ca da, sau nu vrei ...?
Sakura:Ba da vreau dar nici nu mai întrebat.
Sasuke: profitoare mica....vrei sa fi iubita Mea?
Sakura:Hmm....nu știu....bine.
I-am dat un pupic pe obraz și ne-am îndreptat spre magazin sa luam popor căci Sasuke sta la mine si ne uitam la un film.
Am ales un film horror, Sinister 2. Am ajuns acasă și am mers în sufragerie. Am făcut popcornul, am făcut doua ceaiuri de menta și am pornit filmul. Eu nu mai puteam de frica dar Sasuke părea plictisit și din greseala am tresărit și m-am ascuns în spatele lui. Sasuke mă luat în brațe, mă prins de sold și mă pus peste el în brațe.
Sasuke:Stai liniștită...te protejez eu.
Sakura:Bine...
Tot filmul am stat îmbrățișați si la sfârșit am adormit peste Sasuke. Mă pupat pe frunte și ma acoperit cu pătura. Toata noapte am dormit îmbrățișați și a fost așa perfect. Credeam ca este egoist la început dar aparentele înșeală!
Deci...știu ca am spus ca am sa postez pe 1 MAI dar voi fi plecata cu familia și nu voi putea posta. Voi posta Duminică sau Sâmbătă.
Acest week-end va fi cel mai lung as ca va urez o "mini vacanta", fericita alături de familie și cei dragi. Sper ca va plăcut!!
O săptămână frumoasă tuturor!!

Logodnica de imprumut(SasuSaku)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum