Și uite așa am trecut și peste cearta cu Karin, și presimt ca nu este ultima la cât de nebuna e fata dar tot ce vreau este sa treacă peste Sasuke al me--adică Sasuke. Și dacă credeți ca totul e roz în viața mea va înșelați. Nu am mai auzit nimic de Utakata, Karin tot tine legătură cu Sasuke, Hinata nu poate sa treacă peste Naruto iar "anonimul" nu mai da nici un semn de viață. Dar vestea buna este ca peste fix doua săptămâni este ziua lui Sasuke deci nu mai e mult și voi deveni Doamne Sakura Uchiha. Doamne ce bine suna!
Dar revenind la poveste i-am promis lui Hinata ca vom merge azi la Naruto acasă sa vorbească așa ca mă trezesc pe la 10:30 din pat așa ca mă duc la baie sa îmi încep rutina zilnica, după care mă duc spre dulap sa îmi aleg tinuta. O pereche de blugi albaștri cu talie lunga rupți foarte puțin pe genunchi,converși mei gri și o cămașă cu mânecă scurta pe roz care se leagă la mijloc. Mă machiez foarte puțin, un fond de ten, rimel, blush și un ruj roz și mă dau cu un parfum de vanilie foarte drăguț de la mama. Mă uit prin toată casa și spre surprinderea mea Hinata dormea pe canapea cu telefonul în mana.Am luat cheia de la camera mamei și cu viteza am mers spre ușa mare din lemn a mamei. Intru în camera pustie, și mă duc spre noptiera mamei unde are toate bijuteriile primite de la bunica și tata. Îmi aleg o brățară superba de aur cu o inima micuța ce atârnă, un lanț cu o piatra prețioasă verde tot de aur și o pereche de cercei de aur cu doua pietricele verzi. Iau geanta mamei pe care o avea mai mereu, una neagra ce se pune pe umăr destul de încăpătoare în care mi-am pus portofelul, machiaje si telefonul. Am tras draperiile sa mai luminez camera și am aranjat puțin prin camera. Cu grija aranjez pozele cu noi de pe rafturi și câteva lacrimi își fac drum șerpuit pe tenul meu dar rapid îmi șterg și ultima lacrima și ies din camera nu înainte sa iau cheia și sa o închid la loc. Mă întorc în sufragerie sa pun cheia la loc dar când mă întorc Hinata nu mai era pe canapea.
Sakra:Hinata!!
Hinata:Vin imediat sunt sus!
Sakura:Bine!
Mă duc la bucătărie sa îmi fac o cafea și Hinatei un ceai de fructe de pădure și mă îndrept spre balcon. Locul meu preferat, se poate vedea tot orașul și statuile eroilor sculptate în munte. Admir priveliștea pana când sunt întreruptă de vibratul telefonului. Era Sasuke-kun!
Sakura:Alo?
Sasuke:Bună dimineața frumoaso ce faci?
Sakura:Bine. Tu? *Kyaaa*
Sasuke:La Naruto, veniți mai târziu?
Sakura: Oricum veneam ca sa vorbească Hinata cu acel baka. Sa nu mă lași singura cu ei doi ca la cât de nervoasa e Hinata pe el o sa îl arunce pe geam.
Sasuke:Hahaha, și la cât e Naruto de idiot o sa plângă ca un copil mic.
Sakura: Deci, după ce se vor împacă ce facem?
Sasuke:Am câteva idei Sa-ku-ra.
Sakura:S-s-Sasukee!!!
Sasuke: Da iubire?
Sakura:Ugh.... te urăsc.
Sasuke: Da, da și eu te iubesc.
Sakura:...Baka....
Sasuke:Trebuie sa închid, ne vedem. Pa.
Sakura: Pa.
Închid telefonul și îmi continui activitatea. Hinata ajunge și ea intr-un final și își bea ceaiul.
Sakura:Ce faci?
Hinata:Bine. Tu?
Sakura:Putin obosita dar îi ok.
Hinata:Gomen, Sakura.
Sakura:Huh?
Hinata:Îmi pare rău pentru ieri, sunt o idioată.
Sakura:Ba nu, dacă eram în locul tău ai fi venit sa mă salvezi și plus suntem cele mai bune prietene și ne vom proteja una pe alta.
Am terminat de băut cafeaua și Hinata ceaiul așa ca am mers spre mașină.
Am ajuns în fata casei și cum Hinata nu a vrut sa îl vadă am luato de picioare și am tratao pana în fata uși. Nici nu intru bine ca Naruto o ia pe Hinata pe sus și Hinata îl pocnește. I-am lăsat sa își rezolve probleme și am urcat scările sa ajung în camera lui Naruto unde sta liniștit Sasuke.Intru încet fără sa mă vadă. Doarme ca un îngeraș. Mă ridic în picioare pe pat și îmi dau drumul picand fix pe Sasuke.
Sasuke:Ce "^'#&#;#* se întâmplă?
Sakura:Bună dimineața și ție raza de soare.
Sasuke:Sakura!
Mă ia în brațele sale puternice și mă sărutat pasional pe buze. Dar suntem întrerupti de cearta celor doi și de o vaza care cred ca a zburat pe geam la fel și Naruto. Se auzea vocea bietului Naruto și a Hinatei.
Naruto:Hinata îmi pare rău! !!
Hinata:Te-am văzut cu Karin cum o inghiteai cum sa îmi faci ăsta? !?!?!?
Naruto:Aaa aaa !
----------
Sakura:Hai sa mergem sa îl ajutam!
Sasuke:Fugi!
Am fugit spre bucătărie și pot sa jur ca o farfurie a trecut pe lângă capul meu. Pe covor era Hinata peste Naruto care îl trăgea de par. Am luato pe Hinata pe sus și am puso pe canapea și Sasuke la ajutat pe Naruto sa își revina.
Sakura:Nu vedeți ce faceți?!
Sasuke:Naruto baka!!
Sakura:Acum....Va rezolvați probleme în pace.
Sasuke:Și cât timp va rezolvați problemele Sakura și cu mine vom merge la un suc va așteptăm când terminați.
Mă prinde de mana și încet părăsim încăperea și mergem la suc.Sper sa se împace cei doi, adică fac un cuplu super drăguț și pun pariu ca Karin are ceva în mintea ei goala odată în viața.
Dragi mei am vesti extraordinare!!
După multe căutări și nervi la pământ și din nou căutări, în sfârșit se întâmplă. Sakura este oficial mama Saradei! Puteam sa jur adică nu pot sa îmi îmaginez cuplul SasuKari. NU pot pur și simplu. Am căutat un milion de site-uri și manga și tot ce e posibil și sunt sigura 100% ca Sakura e mama genetica a Saradei. Nu am nici o problema dacă Karin e mama deoarece orice ar fi ,pentru mine Sakura este mama ei pentru ca este singura persoana care a stat de partea ei și a avut grija de ea ca o mama reala chit ca e chit ca nu pentru mine o mama este persoana care are grija de tine și te susține când ceilalți nu.
Sper ca va plăcut și îmi are rău că a trecut atâta timp de la postarea ultimului capitol dar sunt bolnăvioara și nu e atat de ușor sa scriu când ai febra în Iulie. Dar voi posta cât de repede pot va promit. Va doresc o săptămână superba cu împliniri și vești numai bune.
Va pup ♡♡