Am ajuns împreună cu Sasuke în fata unei cofetari foarte drăguțe în centrul orașului și surpriză, în spatele nostru era Hinata și Naruto împreună. Poate s-au împăcat, sper.Intram împreună și ne așezăm la o masă de patru persoane.Fiecare comanda ceva in afară de mine pentru ca nu pot sa mănânc dulciuri. Pot sa fiu concediată dacă mănânc așa ceva așa ca am comandat o limonada. Totul a fost perfect. Cea mai buna prietena a mea sa împăcat cu iubitul ei, eu cu Sasuke suntem din ce în ce mai apropiați dar când am crezut ca totul e perfect , trebuia sa se întâmple ceva pana la sfârșitul acestei întâlniri(Spuneți în comentariu dacă sa întâmplat ceva asemănător cu karma ,sa radem împreună :)) ). Ia ghiciți cine a intrat în cofetărie. Nu cred ca e atat de greu. Karin și clonele ei. Și coincidenta stranie este ca s-au așezat cu o masa în spatele nostru. M-am uitat urat la ea timp de câteva minute, pana am observat ca rânjește în timp ce se uita la Sasuke. Nervoasa am plecat spre baie și am luato pe Hinata de mana cu mine.
Sakura:Am vazuto!
Hinata:Crezi ca eu nu am văzuto pe cap de menstruație?
Sakura:Hahaha, ăsta a fost Buna. Ce facem?
Hinata:Hai sa plecam.
Sakura:Abia am ajuns e evident ca ceva sa întâmplat.
Hinata:Așteptăm să vedem dacă are de gând sa facă ceva și când vedem, plecam pe motiv ca nu te simți bine.
Sakura: De ce nu te-am chemat când am avut nevoie sa mint cel mai mult? :)))
Hinata:S-Sakura!! Nu sunt mincinoasă.
Sakura:Mda...eu nu m-as fi gândit la ăsta.
Hinata:Ăsta înseamnă sa ai IQ-UL mare.
Sakura:Ce vrei sa spui cu asta? !
Hinata:Ne despărțim!
Hinata și SAKURA:HAHAHA NEVER.
Am ieșit din baie și spre surprinderea mea Karin era pe locul meu, râdea cu Sasuke și Naruto. Hinata sa așezat pe locul ei iar eu le-am întrerupt discuția.
Sakura:Hei, scuze ca te deranjez dar Stai pe locul meu și as vrea sa mă așez lângă iubitul meu sa ne continuam întâlnirea așa ca......as vrea sa pleci la masa ta.
Karin:E prietenul tău? Nu știam...
Sakura:**Nu e actriță buna**
Sasuke:Karin pleacă. Nu e o idee buna.
Kain:Ști ce nu e o idee buna? Sa o înșeli pe "iubita ta".
Sakura: poftim?!
Sasuke:Nu e adevărat! Minte.
Karin: De ce as minți?
Sakura:Nu cred....
Karin:Sa o crezi.
Intr-o fractura de Scunda aceasta îl sărută iar Sasuke îi răspunde după care pleacă cu clonele afară din cofetărie. Nervoasa îl plesnesc peste fata și plec cu lacrimi în ochi. Când ies din cofetărie încep sa alerg spre casa dar nu înainte sa o caut pe Karin sa clarific Ceva. O prind din urma si prind de par și o arunc în gunoi. Îmi continui drumul spre casa și când ajung încep sa plâng tare, pentru ca am crezut ca mă iubește.
ÎL URĂSC! Încep sa tip prin casa ca nebuna.L-am sunat pe Utakata sa vina sa mă consoleze pentru ca mă simt amețită și am nevoie de cineva, Hinata e la întâlnire deci nu o deranjez.
Convorbire telefonica
Utakata:Alo?
Sakura: Utakata?
Utakata:Sakura ce se întâmplă?
Sakura:Am nevoie de tine...
Utakata Unde ești?
Sakura:acasă poți veni?
Utakata:Acum.
Am închis telefonul și m-am aruncate pe canapea și am început sa lovesc perna,.
În 5 minute Utakata a intrat pe usa și a alergat speriat spre mine. L-am îmbrățișat strâns și am început sa îi povestesc tot. Când mi-a dat drumul am mers spre camera mea sa mă schimb dar dintr-o data totul sa făcut negru în fără ochilor și am picat din picioare pe jos făcând contact puternic cu podeaua. Nu mai văd nimic, doar îl aud pe Utakata cum vorbește la telefon. Simt ca mor. Nu simt nimic doar ura.Ii urasc!!