Capitolul VII- Dulce împăcare

333 35 9
                                    

Au trecut doua săptămâni de când nu am mai vorbit cu Sasuke. Nici un mesaj, nici un semn de viață, nimic. Nici nu știu ce sa mai cred...Ne-am despărțit sau nu. Așa ca am decis sa fac eu primul pas așa ca l-am sunat sa îmi dea explicați.
Sasuke:Alo?
Sakura:Bună, Sasuke.
Sasuke:Sakura?!
Sakura:Nu trebuie sa tipi, ai vrea sa ne vedem azi?
Sasuke:Umm....s-singur. Unde?
Sakura:Îmi e indiferent.
Sasuke:Ne vedem diseară la 19. Vin după tine, sa te îmbraci elegant. Pa.
Sakura:Sigur. Pa.
Am închis apelul și mi-am fixat privirea în camera mamei, nu am intrat acolo de la moartea ei, de la vârstă de 2 ani.A avut un accident cu mașina și de atunci nu am mai intrat, am închis ușă cu cheia și am puso intr-un loc sigur dar azi e ziua în care am sa îmi fac curaj și am sa intru. Am mers în hol și am luat prețioasă cutie cu bijuterii din partea tatălui unde am pus cheia. Am luat cheia și cu pași repezi am deschis ușa mare din lemn. Toată camera este plina de amintiri, fiecare lucru semnifica ceva pentru mine, de la cele mai mici lucruri la cele mai reprezentative. Camera este foarte spațioasă, pereți de o culoare destul de închisă și ferestrele imense din lemn care îmi dau fiori de fiecare data când mă uit din exterior la casa îmi aduc aminte de ea, cum stătea în fata geamului pe scaunul ei special și mă privea cu tot dragul cum mă jucam cu tata în curte. Nu am sa uit niciodată ultimele cuvinte: plec.
A decis sa plece din cauze unei cerți cu tata care sa terminat tragic. În coltul camerei este patul mare și pufos al mamei lângă fiind o noptiera pe care nu am avut curaj sa o deschid vreodată. M-am îndreptat spre pat și m-am uitat în gol.Mi-am luat inima în dinți și am deschis noptiera. Multe cuti erau sigilate așa ca am luat una. Am tăiat banda protectoare și am scos tot ce era. Niște casete cu numele meu pe ele din partea mamei?? Nu am mai stat mult pe gânduri și am fugit pana în sufragerie sa pun casetele. Pe una scria "Bun venit acasă Saku". Am deschis și am văzuto pe mama. O femeie frumoasa cu parul lung și roz și ochi verzi radiau de fericire. A intrat în casa cu tata si cu bebe în brațe. Eram eu. Lacrimile au început sa curgă de fericire. Mi-a făcut un tur al casei și mi-a prezentat viitoare familie. Dar nu am reușit sa ma uit la tot ca nu mai am timp și nu vreau sa îl fac sa astepta . M-am dus în camera mamei și am pus casetele la loc sigur și am găsit în dulapul mamei rochia perfecta. O rochie scurta și mulata pe negru cu decolteu și urme de auriu în jurul decolteului, o pereche de sandale cu toc pe bej și o geanta pe crem superba. Mersi mama!! M-am dat cu parfumul mamei și m-am machia cu fond de ten, rimel, ruj roșu, blush, eye-liner (tus) și bronzer. Parul l-am ondulat și mi-am pus un colier de aur cu pietre albe, preferatul mamei, cercei de aur lungi și o brățară de aur subțire. Mi-am luat telefonul, bani și am ieșit din camera dar nu înainte sa o încui și sa pun cheia la loc sigur. M-am uitat în oglinda dar nici nu am apucat sa mă văd bine ca aud soneria.
Sakura:Vin acum!!
Am deschis ușa și în fata mea se afla Sasuke îmbrăcat la costum cu un buchet de trandafiri rosi în mana.
Sakura:Bună Sasuke.
Sasuke:Bună.Astea sunt pentru tine.
Îmi înmânează buchetul și eu îi dau un pupic și îl poftesc inauntru.Am mers în sufragerie și am pus trandafiri în vaza de la intrare dupa ne-am așezat pe canapea.
Sakura:Unde ai fost săptămână ăsta?
Sasuke: Pai știu ca ești supărată și ca ultima data când ne-am văzut am înrăutățit situația așa ca am zis sa te las singura un moment. Dar vreau sa ști doar atât.... Karin nu înseamnă nimic pentru mine, tu ești totul și nu îmi pasa de plan, eu vreau sa fi soția mea pe veci.
Sakura: Ooo...Sasuke. Ce drăguț.
Sasuke:Mă poți ierta?
În schimbul unui simplu răspuns l-am sărutat , el răspunzând la sărut și după l-am îmbrățișat strâns.
Sakura: Bine, te iert. Deci, unde mergem?
Sasuke:La un restaurant după vi la mine.
Sakura:Umm...bine. Mergem?
Sasuke:Sigur.
Ne-am ridicat și mă condus pana la mașină, BMW negru și ca un gentleman mi-a deschis ușa și mă ajutat cu centura. Sa așezat la volan și ma prins de mana și cu ajutorul mâini lui schimbam viteza și era atât de dulce. Am fredonat tot drumul pana am ajuns în fața unui restaurant superb din sticla, în fata mari. Este superb. Cobor din mașină și îl prind de mana în timp ce intram în restaurant. Toate privirile erau ațintite asupra noastră, așa ca ne-am îndreptat spre o masa frumos aranjata cu un trandafir în mijloc și multe lumini superb. Ne-am așezat și am vorbit pana a venit ospătarul și ne-a cerut comanda. Eu am cerut o salata de fructe de mare și o limonada și Sasuke o limonada cu menta și ramen. Am vorbit pana a venit comanda și multa lume a venit la masa sa ne salute si sa facă poze și prosti pana a venit chelnerul cu comanda așa ca am început sa mâncăm si sa ne bucuram de seara împreună ca un adevărat cuplu. Cum am putut sa fiu supărată pe el atâta timp?? Îl iubesc și nu am sa îl pierd, mai ales în fata aragazului cu patru ochi --adică Karin!. Și așa sau dus multe ore de vorba și admirat apusul și marea, și pe noi.
Deci sper ca va plăcut , va urez un week-end minunat alături de cei dragi vouă plina cu împliniri și succese. Dacă aveți nelămuriri puteți întreba în comentariu si dacă se vor strânge pana săptămâna viitoare voi face un fel de Q &A săptămânal. Nu e obligatoriu sa puneți întrebări dacă nu vreți, puteți sa îmi dați sugestii legate de următorul capitol, sau ce nu va plăcut, dacă sa continui sau nu, cum sa fie finalul chestii dinastia. Și vreau sa va mulțumesc din suflet ca citiți poveste și după ce am sa termin povestea am sa fac și alte ff cu cuplul SasuSaku, pe teme diferite, doar sa îmi dați idei.
Va pup♡♥☆

Logodnica de imprumut(SasuSaku)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum