Capitolul XII-Cine sunt?

252 28 4
                                    

Ce se întâmplă?
Nu aud nimic, nu simt nimic.Totul e negru în fata ochilor.Mor de frica.Oare sunt pe moarte? Cu greu îmi îndrept capul și cu cel mai mare efort imi deschid ochi.O fata asemenea unui înger sta întinsă pe un pat cu cearșaf alb, cu lacrimi în ochi care nu pot evada, conectata la aparatura care o ține în viața.Ma ridic și cu pași marunti mă îndrept spre fata.Chipul angelic și inocent al fetei îmi încălzește sufletul iar parul roz și ciufulit mă face sa realizez ca fata acea sunt.....eu!
Dar cum e posibil? CE sa fac? Încep sa mă panichez și sa tremur din ce în ce mai tare.Incep sa tip prin tot salonul dar nimeni nu răspunde.Pic din picioare și mă așez pe podeaua rece lângă pat.Lacrimile nu se mai opresc iar respirația nu este normala.Ma doare tot corpul în special zona capului.Incerc sa îmi amintesc ce sa întâmplat dar nu pot.Dar mai întâi de toate......cine sunt?
Încep sa mă calmez și lent mă ridic de pe jos.Imi îndrept privirea spre aparatura legata de mine și analizez cum funcționează. Bătăile inimi sunt destul de "dezordonate", iar respirația este cât de cât normala din cauza măști de oxigen. Mă îndrept spre fata și încep sa plâng. Cu vocea foarte slăbită încerc sa vorbesc.
Sakura:Știu ce sunt puternica și ca o sa trecem peste.Te rog, lupta.Ai atât de multe lucruri de văzut.Nu vreau sa se termine așa. Voi face sa fie bine cu condiția de a nu te da bătută. Nu știu cine sunt dar voi afla.Nu știu nimic despre mine, nu știu ce rost are sa trăiesc dar simt ca în viața mea exista o persoana care ma înnebunit, așa ca te rog stai.
Un moment de liniște întrerupt de scârțâitul uși ma făcut sa tresar și sa încep sa vorbesc cu oameni în halat alb și sa plâng, sa mă panichez și sa tip dar nimic.I-am implorat sa îmi răspundă, sa îmi explice ce se întâmplă dar nimic.Multimea de doctori discutau și mă analiza.Unul dintre ei este Dr.Tsunade.Este o femeie blonda cu parul lung prins în doua codite lejere, cu un corp de invidiat alături de asistenta ei personala au inserat calmante și le-au făcut semn celorlalți sa părăsească încăperea. Mă îndrept spre ele și le pot auzi vocea blândă.
Tsunade: Dacă mori dacă trăiești, tine totul de tine.Deci orice forță pe care o ai în tine acum este momentul sa o folosești.
Sakura:.....ce vrea sa însemne ăsta?
Tunade:Șhizune, hai sa plecam.
Shizune: Da doamna.
Am părăsit încăperea deodată cu ele și am inceput sa analizez holul spitalului.Plin de oameni necunoscuți cu lacrimi în ochi așteaptă verdictul doctorului.Ma îndrept spre recepție. Am găsit un dosar al unei fete, Sakura Haruno.Se pare ca a suferit o lovitura puternica la cap făcând contact cu pământul,a avut o cădere nervoasa,o criza majora și o problema psihica care ia afectat viața sociala.Analizez toate datele dosarului pana când un grup de persoane intra val vârtej în recepție uni plângând alți fiind stresați.O fata cu parul lung mov plângea fără oprire, alături de o fata cu parul lung prins intr-o coada lăsând câteva fire libere sa îi invadeze chipul de culoare aurie, un băiat nervos blond cu ochi de un albastru cuceritor și un băiat cu parul negru și ochi de un negru ce mă făcut sa tresar cereau explicați, permisiunea de a vedea o fata pe nume Sakura, doctori încercau sa îi calmeze dar nimic. Acea agitație de mai devreme dispăruse odată cu permisiunea doctorului de a o vizita.Ce norocoasa, sa aibă așa prieteni loiali.Dar unde îi sunt părinți?
Mă duc cu ei spre acea fata din curiozitatea de a o vedea.Corpul nu mai răspunde la comenzi și se oprește când văd ca toți se opresc în fata salonului 106....salonul în care stau.Acestia sunt opriți de paza și sunt obligați sa se îndepărteze de salon și sa se duca în sala de așteptare. Aceștia nu ezita sa le comenteze dar tot ce au rezolvat a fost un avertisment și luarea cu forța din salon. Am încercat sa îi opresc dar nimeni nu mă ascultat, nimeni nu mă văzut, sau auzit.Ma duc cu ei spre sala de așteptare și mă așez lângă fata cu parul mov și o mângâi pe sate cu speranța de a o calm dar nimic.
??-Hinata nu mai plânge. TE ROG, totul va fi bine.
Hinata: Cum sa îmi ceri ăsta? Este ca o sora pentru mine și nu am fost acolo sa o salvez.Ma întreb ce sa întâmplat. Cine a fost cu ea și de ce a făcut ăsta....Naruto de ce nu am fost cu ea?!?!
Naruto:Hinata hai sa iei o gura de aer curat, vei face febra din cauza plansului.Sasuke dacă se întâmplă ceva mă suni.
Sasuke:Sigur....
Cei doi au părăsit spitalul rămânând cu acest Sasuke.Cand mă uit mai atent observ ca....plânge?
Nu pot sa fac nimic decât sa plâng și sa mă uit la frumusețea și blândețea lui.
Sasuke:As face orice sa te am înapoi, pot sa fixez totul.
Sakura:Nu poți...
Sasuke:As face orice..
Sakura:Ce este sentimentul asta pe care îl am când sunt cu tine?
Sasuke: O sa plătească.
Sakura:Huh?
Acesta a plecat în graba din spital și a sunat pe cineva cu care nu cred ca se înțelege atât de bine pentru ca tipa la telefon.Dupa ce a terminat conversația a luat telefonul și la izbit de perete.In acel moment a fugit înapoi spre sapital și sa dus spre lift.Chit ca mă durea tot corpul am reușit sa țin pasul cu el și sa intru de odată cu el.Etajul doi era destinația, dar salonul în care șunt eu este la etajul 4, ce se petrece?
Ne dam jos din lift și văd un băiat în albastru și parul castaniu foarte stresat. Dar nici nu apuca sa spună ceva ca primește o lovitura peste fata și un pumn în burta de la Sasuke.Acesta era pe jos așa ca Sasuke la ridicat de gulerul bluzei la nivel lui și la trântit de perete.
Sasuke:Ce ai făcut? !?
??-Tu ai făcut ăsta!! Nenorocirile. Din cauza ta e în stadiul ăsta. Dacă nu erai tu, eram fericiți împreună și nu ajungeam aici așa ca sa nu te mai atingi de ea ca te omor.Acum pleacă pana nu chem paza.
Sasuke:Utakata.....Am încercată la început sa te consider ca un prieten dar de acum pentru mine ești mort.
Când sa îi dea încă o lovitura un doctor a venit în graba spre Sasuke și la tras pana în fata salonului meu.Dar de ce?

Logodnica de imprumut(SasuSaku)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum