Capitolul XIII - Vreau Razbunare

228 24 2
                                    

Ajunsa în fata salonului am răsuflat ușurată și am intrat deodată cu doctorul și Sasuke.Oare ce se întâmplă?
Mă îndrept spre patul unde se odihnește o fata cu părul lung și roz acum fiind ciufulit pe perna pufoasa a patului, cu lacrimi în ochi care nu își pot croi un drum corect pe obraji ei finut, si cu buzele deshidratate asemenea trandafirilor uscați. Mă poziționez lângă fata și o prind de mana rece din cauza frigului.I-am îndepărtat câteva fire de par de pe chipul ei angelic lăsând razele timide și slabe ale soarelui sa facă contact cu ea.M-am uitat la doctor care se pregătise sa părăsească salonul.
Doctorul:Aa da, domnule Uchiha dacă dorești poți sa mai stai dar doar tu, nu și prietena tău blond...e cam gălăgios.
Sasuke:Mulțumesc!
Doctorul a părăsit salonul.Acum sunt doar eu cu el.Linistea din salon mă omoară, nu știam ce sa fac, simțeam ca se uita la mine dar ar fi împosibil, adică, nimeni nu ma poate vedea dar el e special.Cu pași marunti mă îndrept spre Sasuke și îi ating parul lui perfect cu varul degetelor acesta tresărind.
Sakura:Sasuke.....*Am șoptit pe un ton speriata în urechea dragului de Sasuke*.....ajutama. Vreau doar sa simt mă ca mă atingi și mă voi întoarce.
Sasuke se îndreaptă spre pat și se așează lângă fata, un mic zâmbet apărând pe fata lui.
Sasuke: Pot sa fixez lucrurile
Sakura:...nu poti-
Sasukd5:As face orice doar..te rog ramai.
Acesta îi atinge parul ,după un mic sărut pe frunte mă făcut sa simt ceva ciudat...o căldură uriașă. Inima îmi bate foarte tare, pot sa simt tot dar cum??
O lumina puternica apare în camera , Sasuke neputand sa o vadă și de aici cred mi sa terminat treaba, ce o fi o fi.
Sasuke Pov.
Haide Sakura..trezește te. Am așteptat destul toți suntem îngrijorați sunt un idiot nu te merit dar te rog nu mă părăsi. Dau sa o sărut pe buze dar aceasta a început sa se agite puțin. Am sărit din pat și am chemat doctorul cât de repede am putut dând semne ca se va trezi.
Doctorul intrase și după 10 minute i-am auzit glasul ei de înger. Îmi aud numele, dând de înțeles că pot intra sa îmi văd îngerul și sa lămuresc tot.
Intru în salon și lacrimile își fac simțită prezenta când am făcut contact cu cei mai frumoși ochi în lume și cei mai puri.Am fugit spre ea știind cum dispar toate grijile pe rand, am uitat ca doctorul e în salon, acum suntem doar noi doi..eu și ea.I-am sărit în brațe strigând în brațe cea mai frumoasa femeie din lumea întreagă punându capul pe pieptul ei expirând ușurat ca o am înapoi. doctorul a plecat.Imi ridic capul și dau sa o sărut dar aceasta mă împinge și speriata se acoperă pana la gura cu pătura. Șocat mă ridic în picioare dorind sa o prind de mana dar acesta se trase și cu vocea tremurat mă intrebat:
Sakura C-cine ești...?!
Sasuke:Sakura...?
Sakura:Ce se intampla?! Cine ești?! Mai bine spus cine sunt??
Sasuke:Nu mă...recunoști?
Sakura:...îmi pare rău.
De nervi am luat vaza de pe noptiera și am izbito de perete și cu lacrimi în ochi am țipat la ea:
Sasuke:Cum sa nu mă recunoști?! Am trecut prin atâtea împreună si nu ști cine sunt?! Nu pot sa cred!
Sakura:N-n-nu mai tipa la mine nebunule și ieși afară!!!
Sasuke:îmi pare r--
Ușa se deschide pe ea apărând....Utakata.
Acesta mă împinge și o ia pe Sakura în brațe începând sa o sărute. De nervi am ieșit afară din salon și am dat sa ies din spital cu gândul sa plec acasă dar azi nu! Am treburi de rezolvat cu cei doi "jucători"
Sakura Pov.
Sakura:...deci ăsta sa întâmplat....
Utakata: Da iubirea mea..totul va fi bine.
Nu pot sa cred. Credeam ca el e special în inima mea dar e un simplu psihopat. Cum a putut sa îsi bata joc de mine în halul ăsta și sa minta în fata mea?!?
Gata!!!
Uchiha va plăti unul câte unul...vreau răzbunare!
da lume...mai trăiesc :))
Nici nu știu cu ce sa încep...Va intrebati de ce nu am mai postat de atâta timp?
Pai se pare ca în tot acest timp am călătorit cu tata în diferite locuri la diferite evenimente, am început liceul și nu mai suport am atâta de învățat și temele alea mă omoară....!
Dar nu mă las de carte am sa continui pana la sfârșit și cu cartea "Best Mistake-SasuSaku" am sa continui dar nu am avut posibilitatea pana acum.
Știu, știu sunt o idioată dar......suspans.....Am ajuns în tara luni și m-am gândit sa fac colaborare dar nu sunt sigura încă....mă mai gândesc.
Sper ca va plăcut și jur jur ca am sa postez cât de repede pot.
Și va mulțumesc ca ați așteptat și mă încurajați apreciez mult de tot.Va putut :********

Logodnica de imprumut(SasuSaku)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum