1

5.6K 342 91
                                    

öncelikle hoşgeldiniz

eğer bu fici tesadüfen bulduysanız önce mektupların asıl geçtiği ficim above 80° okumanızı tavsiye ederim yoksa bazı kısımları anlamayabilirsiniz sjfkwjdkek

above 80°'den gelenler ise okumaya devam edebilir 😚

teşekkürler keyifli okumalar 👋👋

-

bunu yazmaya bir anda karar verdim çünkü kendimi yazarak daha iyi ifade ediyorum. yani sanırım...

beni tanımıyorsun ve ben de seni iyi tanıdığımı söyleyemem. ama günlerime gülücükler getirdiğini biliyorum ve ayrıca sana benim tarif edemeyeceğim türden ağrılar da getiriyorsun.
bazen bunun bir lütuf mu yoksa lanet mi olduğunu merak ediyorum çünkü genel olarak duygu ve hislerle aram pek iyi değil ama yine de teşekkür etmem gerekiyor. en azından bir şeyler hissettim ve birçok şeyi sorgulamama ve kendimi sevmememe rağmen, senden hoşlanmak kendimle ilgili bir şeyleri fark etmemi sağladı.

kim olduğuma gelecek olursak, iki ay önce kimya dersinde yanına oturduğun ve kitabını ödünç aldığın kişiyim. beni hatırlıyor musun emin değilim çünkü üzerinden aylar geçti ve o günden beri hiç konuşmadık. belki senin için önemsiz bir andı ama ben o günden beri seni aklımdan çıkartamıyorum. biliyorum bunları söylemek için geç kaldım. senden ilk etkilendiğim anda konuşmalıydım ancak bunu yapabilecek cesarete sahip değilim, bunun için de özür diliyorum ancak gün geçtikçe sana olan hislerim ağırlaşıyor ve içimde tutmak zorlaşıyor. sana nasıl hissettiğini söylemek istiyorum artık.

mesela sen derste önümde oturmuş tahtaya bakarken, ben vücudumda alkol dolanıyormuş gibi hissediyorum.

seni her gördüğümde yüzünde sorularıma cevaplar arıyorum ama bir türlü bulamıyorum.  asla bulamıyorm - belki de bu yüzden seni çok ilgi çekici, çok karşı konulmaz buluyorumdur.

aklım oldukça karışık ve artık sözlerimin bir anlam ifade ettiğini düşünmüyorum ve bunu sana verip vermeyeceğimi bile bilmiyorum bir yanım vereceğin tepkiden korkuyor. diğer yanım ise artık bilmeni istiyor. umutsuzca sana nasıl hissettiğini söylemeye ihtiyacım var ki, bu hayatta kırık kalbimden kalan parçaları sana vermekten daha çok istediğim bir şey yok.  eğer istersen, onlar senindir. çünkü hislerim kalbimde taşınamayacak kadar ağırlaşıyor.

umarım bir gün bu kötü hisler kaybolur.  ve belki seni yeni bir ışıktan yeniden tanır ve sana daha iyi bir ben sunarım. ve umarım, o zamana kadar senin üzerinde de bir izlenim bırakabilirim.

şimdilik diyeceklerim şu ki ; kendimi sana teslim etmek istiyorum. kırılgan, ağrıyan kalbimden geriye kalanları sen tamir ettin ve eğer istersen onu çıkarıp sana tekrar vermekte tereddüt etmem. tekrar kırılabileceği anlamına gelse bile.

-jeon jungkook

-

bölüm sonu

şimdilik kısa oldu daha ilk mektubu ama napalım

bi de ben çok romantik bir insan değilim normalde umarım saçmalamıyorumdur ve size iyi yansıtabiliyorumdur jungkookun hislerini sjfkwjdkek

above the skyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin