8

950 87 23
                                    

taehyung'uma

şu an saat kaç bilmiyorum, ancak sabaha geliyor. sen kollarımda uyurken ben birazdan doğacak güneşi bekliyorum.

büyük ihtimalle bu mektubu eve döndüğümüzde bulacaksın. eğer üşenmeyip valizini hemen boşaltırsan kısa sürede bulabilirsin ama aylarca o valizi süründüreceğini ikimiz de biliyoruz. yine de sorun değil, mektubu ne kadar geç bulursan o kadar anlamlı olur senin için diye düşünüyorum.

bunu yazma sebebime gelirsek, sana verdiğim son mektubun ne kadar kasvetli olduğunu fark ettim. elinde en azından mutlu sonla biten bir mektubun olmasını hak ettiğini düşünüyorum.

her neyse, demek istediğim şey; sana bayılıyorum. istediğim tam olarak sensin.  kelimenin tam anlamıyla. sensin. sana hayran olmayı seviyorum. sen beni sevilmeye layık olduğuma inandıran kişisin. tüm kitaplarımda sayfalarca yer alıyorsun. muhtemelen iki kez bile düşünmediğin şeyler yapıyorsun ama ben senin hakkındaki her şeyi hatırlıyorum.  ellerinin yanağımda nasıl hissettiği ve beni ne kadar sevdiğini söylediğinde sesinin nasıl çıktığı hakkında bir roman yazabilirim. mükemmel uyum sağlarız.  sen de belli etmesen de benim kadar romantiksin :) aşkım, hiç bu kadar mutlu olmamıştım. umarım ben de seni şimdiye kadar olduğun en mutlu hale getirebilirim.  sen her şeyi hakediyorsun. her romantik jesti, her büyülü anı. hepsinin gerçekleşmesini sağlayacağım. aşkıma söz veriyorum.

çünkü sen beni ve tüm paralel dünyaları, derimizi kaplayan ve bizi sonsuzluğun mutluluğuyla saran sıvı altın halinde bir arada tutuyorsun. sen benim sükunetimsin.

-jungkook

-

bölüm sonu

bunu da tamamlandı olarak işaretleyebilirin artık 🙏

above the skyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin