yaz tatili nihayet bitti.
hayatımın en uzun 2,5 ayıydı. başta senden uzak kalmanın iyi olacağını düşünmüştüm, belki seni aşabilirim sanmıştım ama hissettiğim tek şey boşluktu.
bütün bunların benim suçum olduğunu biliyorum. hiçbir zaman sana itiraf edebilecek cesaretim olmadı ve şimdi de korkaklığımın cezasını çekiyorum.
İyi görünmediğimi biliyorum, kendimi iyi ifade edemediğimi biliyorum, ama deniyorum, öğreniyorum. duygularımı veya düşüncelerimi nasıl ifade edeceğimi öğrenmeye çalışıyorum.
yemin ederim kötü niyetli biri değilim, içimde çok kırılganım ama her şeyi aşmak için güçlü olduğumu biliyorum çünkü ben buyum, bu benim, tüm kırılganlığımla ve kuvvemle ben benim.
endişeli veya gereğinden fazla düşünüyor olabilirim ama yemin ederim asla işleri berbat etmek istemediğimeen. asla kötü niyetli değilim.
mesele şu ki kırılganım ama kimse ne kadar kırılgan olabileceğimi bilmiyor. küçük şeyler için nasıl içime kapanıp kendimi eleştirebildiğimi ve bu alışkanlığı bırakmayı öğrenmek için ne kadar mücadele ettiğimi kimse bilmiyor.
düşüncelerime karşı hissizleşmek benim için ne kadar zor kimse bilmiyor. şu anda bir anlam ifade ettiğimi düşünmüyorum
tüm düşüncelerimi muhtemelen birbirleriyle bağlantılı bile olmayan cümlelere koydum.sadece kendimi ifade etmek istiyorum, kendimi deşifre etmeyi kolaylaştırmak istiyorum, çünkü mükemmel olmadığımı kabul ediyorum, yanlış anlaşılan bazı şeyler söyleyebilirim ama kendimi ifade etmekte hep zorlandım çünkü kendi başıma büyüdüm.
kimse beni çözmeye çalışmadı, ben kendi başıma düşüncelerimle savaşarak büyüdüm. dışardan nasıl göründüğümü bilmiyorum, muhtemelen paranoyak ya da kaygılıyımdır. sma mesele şu ki, ben sadece küçük ayrıntıları çok fazla içine alan biriyim. sanırım bu yüzden her şeyi berbat ediyorum. keşke bazen susabilsem çünkü kesinlikle daha iyi olurdu.
bütün bunlar için seni suçladığımı düşünme. sadece seni sevdiğimi bilmeni istiyorum ve bu sene bir şeylerin değiştiğini umuyorum.
umuyorum ki ben sana nasıl hissettiğimi söyleyebilecek cesareti bulabilirim ve umuyorum ki sen de başkalarına karşı biraz daha az kapalı olabilirsin.
-jeon jungkook
-
bölüm sonu
spoiler : cesareti bulamadı 💀