Második Rész

13 3 0
                                    

Bradley

Órák után a folyosón megint nekimentem Seth-nek. A sors is azt szeretné hogy beszéljek vele. A délutánt azzal töltöttem, hogy megkerestem a social media oldalait. Megtaláltam Instagrammon, Snapchaten és Messengeren is.  Anya szólt este , hogy menjek le vacsizni. Általában ezek a vacsorák nagyon unalmasak, mert Anya meg Apa beszélgetnek, én meg csendben hallgatom őket. A családom nagy részétől eléggé különbözöm.  Mindenki ilyen, okos és sikeres, amíg én, rossz tanuló vagyok, és biszex . E okokból kifolyólag nehéz is a családommal normális dolgokról beszélgetnem. Bruce az akivel az ilyen dolgokat meg tudom beszélni. Bruce nekem olyan mint egy tesó.

Co: Elkéstél?- kérdezte meg hirtelen-

B: Nem, beértem pontosan

Co: Szerencséd....Szeretnélek megkérni arra hogy ebben az évben vedd komolyabban a tanulást, és mellékeld a verekedéseket. Ne hozz szegyent a családodra.

B: Majd lesz ami lesz, véleményem szerint. Van időm érettségiig

Co: Érdekeljen mi lesz a jegyeiddel! Es nem foglak elengedni sehova ezentúl.

B: Úgyis megoldom...- motyogtam-

Co: Te ne beszélj így velem!

N: Nyugodj le Szívem (Nora, Bradley Anyja)

Co: Nem beszélhet így velem!

B: Köszönöm szépen a vacsorát, egy élmény volt!- Felálltam, elraktam a tányérom, majd felmentem a szobámba. Fent megfürödtem, és átöltöztem. Először leültem a gépemhez játszani picit. Olyan éjfél körül, még elkezdtem sorozatot nézni, szóval nem sikerült korán lefeküdnöm.  


Nagyon rövid rész, de a követkéző részben beindulnak a történések  

xxMse                                                         

Boys Love:)Where stories live. Discover now