/-/-/-/ /⁓1hét/ Bradley
Apával még mindig nem történt semmi, nem nagyon szól hozzám, de Anyához se. Csak vacsorára jön le, hétvégén meg ebédre is néha. De Bruce tartja bennem az erőt hogy csak idő kell neki. Remélem igaza van. A mai edzés nagyon hosszú volt. Így majdnem fél órával később végeztem. Nem nagyon siettem, mert minek, és már Bruce is lelépett, amikor végeztem. Épphogy kimentem az öltözőből meghallottam egy csattanást. Na bmeg megint verekszik valaki. Le merem fogadni hogy James az. Nem akartam most beleszállni, mert fáradt voltam viszont meghallottam Seth-et. Ezek szerint ő az áldozat, természetesen erre egyből ugrottam. A folyosón James Seth-et próbálta bántani, mellettük pedig Christina állt. Az egyik lányok egyike aki nem képes leszállni rólam.
Chr: James! Ennyi, nem is fáj neki! Mégis miért fizettem neked 50$??! - Ledobtam a táskám és oda mentem Jameshez. És megismerkedhetett a bal öklömmel, jó közelről, annyira hogy egyből hátra ia esett.-
J: Miért vagy itt már megint? Pénzt keresek márha nem látnád!
Chr: James! Üsd!!
J: Te meg krvára ne parancsolgass!- állt fel a földről, miközben letörölte a véres arcát.-
Chr: De azért fizettem neked!!
J: Leszarom a pénzed, először Bradleyvel játszom le.
S: B-bradley..ne csináld..
B: Seth, az én dolgom.-james nem is várta meg amíg kapok választ, egyből kaptam egyet a szemem alá. Természetesen ezt viszonoztam. Ütöttük-vertük egymást ahol értük. Szerencsére egy random takarító észrevett minket, szóval siettet az edzőmhöz. Neki sikerült minket szétszedni. Ezúttal jól elintéztük egymást.
Ed: Seth fiam, te jól vagy? (edző)
S: I-igen ..azt hiszem.
Ed: Elintéznéd Bradleyt? Mármint a sebeit. Én intézem James-t
Chr: É-és én?
Ed: Jössz velem az igazgatóiba
S: Megoldom!
Ed: Köszönöm.-Seth átkarolt és elbicegtünk az EÜbe. Nagyon igyekezett óvatosan a sebeimet kezelni, de még így is volt amikor fel-felszisszentem. A számat hagyta utoljára, olyan közel volt..Miután összeragasztotta, finoman végigsimított a számat. Én lassan közelhajoltam hozzá, és odaérintettem a szám az övéhez. Nem csók volt, csak egy engedély kérés. Seth mélyen a szemembe nézett, majd megszűntette a közöttünk lévő pár millimétert. Lassú és szenvedélyes csók volt, tele érzelemmel. Én finoman az ölembe húztam Seth-et, pici idő múlva sósat éreztem a számban. Finoman elhúzódtam, és megláttam hogy Seth-nek folyik könny a szeméből.
Br: M-mi a baj?
S: Miattam nézel ki így- szipogta- Ha megvédem magam év elején, akkor nem lennél mindig sebes..
Br: Ha nem talállak meg akkor, akkor azt soha nem bocsátottam volna meg magamnak. Mert ha akkor nem avatkozom bele, akkor nagy valószínűséggel, soha nem beszélünk. És nekem csak az számít hogy most hol tartunk, megcsókoltalak, és ez volt életem legjobb döntése..-simogattam meg az arcát, miközben letöröltem egy kósza könnyceppet-
S: Tényleg?
B: Tényleg. - Erre megjelent egy apró mosoly az arcán, és hozzámbújt.-
S: Ez volt az első csókom, és örülök hogy te vetted el - motyogta-
B: Ennek örülök- Ez után összepakoltunk, és elindultunk kifelé. Erre jött Seth ötlete hogy menjek át hozzájuk, természetesen bele is mentem. Seth anyukája nagyon aranyos volt. Én már fél 9kor lefeküdtem, természetesen Seth ágyába. Seth csak később csatlakozott. Szegény nem tudta mit csináljon, szóval inkább magamhoz húztam.
Br: Aludj jól..
S: Öhm... te is..
Haha, végre történés (*/ω\*) 490 szóó.
xxMse
YOU ARE READING
Boys Love:)
RomanceSztori a saját karaktereimről. Néhol 16+ előfordul. Első Wattpad storym Tessék kedvesnek lenni velem. Miruckámnak, az Ikremnek es Rékácskának sok szeretettel (Főleg Miruckának)