Bradley
Szeptember elseje. Amúgy tök jó nap lenne, mert akkor van a szülinapom, de ezt elrontja hogy suli is van. Első 2 Óra helyett évnyitó ünnepség lesz , szóval simán késhetek. 3/4 7kor keltem fel, ami valóban meglepő magamhoz képest. Elmentem megfürödni, majd átöltöztem( fehér ing, fekete nadrág, es egy sima nyakkendő) Így 1/4 8kor vonultam le az emeletről reggelizni.
Co: El fogsz késni.-jelentette ki- ( Cooper, Bradley apja)
B: Jaa, lehet-rántottam meg a vállamat, majd elkezdtem csinálni a reggelimet- (Bradley)
Co: Már az első napon?...
B: Igen.
Co: Menthetetlen vagy.- mondta szemrehányóan- Én elmentem.
B: Szia!- Én tök nyugodtan megreggeliztem, miután végeztem felvettem a motoros felszerelésemet és elindultam az Iskolába. Végül nem késtem el mert sikeresen beértem 8.00-ra-
Br: Bradleeey..késtél (Bruce, Bradley Legjobb Barátja)
B: Igen, bölcs megfigyelés. Mondjuk nem hiszem hogy olyan sok mindenről maradtam le.
Br: Ez igaz- Azt hittem egész végig, hogy majdnem elalszom, annyira unatkoztam. Az Ünnepség után mindenki egyszerre özönlött vissza a termeikbe, én csak a végén kullogtam. Egyszer csak valaki nekem jött-
S: B-bocsánat (Seth) -Nézett rám, lehet velem volt a baj, de valamiért gyönyörűnek találtam a szemeit. Egy órának tűnő másodperc múlva, picit megráztam a fejem, hogy megszakítsam a szemkontaktust. A srác finoman eltolt magátol, halkan motyogott valamit, majd elment.
Br: Bradley, haver, te elpirultál!
B: M-mi? Dehoogy!
Br: Oooo, dehogynem!
B: Melyik osztályba jár?
Br: Az évfolyamunkba, pontosan nem tudom
B: Nevét tudod?
Br: haver, menj és kérdezd meg te!
B: Te úgy is tudod!
Br: Seth, de ha érdekel a srác, akkor beszélgess te vele!
B: Ha majd lesz hozzámerszem.
Hát, első rész. Elég noob de van hová fejlődnöm.
xxMSE
YOU ARE READING
Boys Love:)
عاطفيةSztori a saját karaktereimről. Néhol 16+ előfordul. Első Wattpad storym Tessék kedvesnek lenni velem. Miruckámnak, az Ikremnek es Rékácskának sok szeretettel (Főleg Miruckának)