Tizenkettedik Rész

8 2 3
                                    

/-/-/-/  /Reggel/  Seth

Hihetetlenn, ma Bradley itt aludt velem. Az én ágyamba. Együtt. Ráadásul tegnap este megcsókolt. Szóval, 6kor keltem. Bradley még szorosan bújt hozzám. Nagyon óvatosan kibújtam mellőle, és elmentem megfürdeni. Miután végeztem odaültem Bradley mellé az ágy szélére hogy felkeltsem. Nem nagyon tudtam hogy hogy kéne.. Nem akartam se nyomulni, se bénázni. Már majdnem csináltam valamit amikor megdörzsölte a szemét, és felült.

B: Meddig akartál volna még fölöttem ülni?

S: M-mi? É-én csak fel szerettelek volna kelteni.. É-és nem tudtam hogy hogy..

B: Hehe.. Miután már jobban leszek, elviszlek egy randira.

S: T-tessék?

B: Hát valamikor össze kell jönnünk hivatalosan is.,

S: Ah fejezd be..-pirultam el.-

B: Hehe, nemm

S:.... Nekem reggelizni kell, bár neked sem ártana. És legkésőbb fél nyolckor elindulok suliba.

B: Nekem me-

S: Nem, te nem mész iskolába, menj haza úgy is péntek van, lesz időd kipihenni magad, és felépülnöd.

B: De-

S: Nincs de! Amúgy sem szeretem ha a lányok rádtapadnak.

B: Technikailag még szingli vagyok..

S: Ah, annyira utállak.,-löktem rajta finoman egyet-

B: Tudom hogy szereetsz⁓

S: Álmodban, - nevettem el magam.- Készülj össze, én addig összedobok valami reggelit.

B: Rendbenn- Meg kell hagyni nagyon pöpec reggelit tettem össze. Bradley viszonylag hamar levánszorgott, szóval reggeli után összeszedelődköztünk, és elindultunk. Én a buszmegálló felé vettem volna az irányt, viszont Bradley az ellenkező irányba ment volna.

S: Akkor most itt elválnak az útjain i guess..

B: Hmm, vigyázz magadra - fogta meg a kezem.- Ne keveredj semmi bajba amíg nem vagyok ott veled,

S: Igyekszem..-Bradley elmosolyodott, majd nyomott egy finom puszit  a homlokomra.-

B: Akkor szia!

S: Byee- A suli nagyon unalmas volt, ha őszintének kell lenem. Nem történt semmi.  Végig szenvedtem a 8 órám, majd hulla fáradtan haza indultam. Otthon átöltöztem futós cuccba, összeszedtem Bellát, és elmentem futni egyet. Miután hazaértem, megfürödtem és ledőltem a kanapéra. Már majdnem elaludtam, amikor megbizzent a telefonom. Már majdnem elküldtem az a valakit egy melegebb éghajlatra, viszont megláttam hogy ki írt; Bradley. Szóval megbocsátottam neki. Egy jó óráig beszélgettünk, de utána Anya megjött szóval elköszöntem tőle.

/-/-/-/

Bradley hétfőn már jött iskolába. Nem volt teljesen seb mentes, mivel a szeme még lila volt picit, meg a szája is be volt ragasztva még. Ebédszünetben Brucszal és Bradleyvel ültem kint a lépcsőn. Mi Bradleyvel picit feszengtünk. Igazából hétvégén végig beszélgettünk, de szemtől szemben nem voltunk ennyire bátrak.

Br: Valami történt köztetek.

B: ..

S: ..

Br: Mondtam. - rántotta meg a vállát-

S: M-mit?

Br: Összejöttetek mi? - nézett ránk, ilyen "biztos hogy igazam van" fejjel-

B: Hát még nem,

Br: az már igen. - karolta át Bradleyt-

B: Erről jut eszembe, neked jó a hétvége? - nézett rám-

S: Igenn

B: Akkor akkor megyünk.

S: H-hova?

B: Randira

Br: És nem vagytok együtt,

B: Hivatalosan nem

Br: Jóó, így értem.

S: Amúgy nekem okés, de megteszed hogy nem motorral jössz?

B: Neked természetesen- kacsintott rám-

Br: Ew, megteszitek hogy nem itt?

B: Haha, bocs Haver! -nevette el magát. Ebéd szünet után volt még órám, de utána hazamentem. Csináltam vacsit Anyákénak meg elmentem fürdeni. Anyának még nem szóltam a randimról, de majd elmondom neki később. Most kezdődött a hét, de én már a hétvégét várom.


Most pár nap kimaradt, sorry. Nem volt kedvem írni xd. De kövi rész az már a randi lesz. ಥ_ಥ

xxMse



                                                                                                                                        



Boys Love:)Where stories live. Discover now