/-/-/-/ Bradley
Az utóbbi 1 héten nem voltam suliban, mert eléggé lebetegedtem. Fájt a torkom, lázam volt sokszor, meg ilyesmi. Seth állandóan érdeklődött irántam, ami be kell vallanom nagyon jól esett. Anya igyekezett hamar hazajönni, hogy tudjon figyelni rám, de Apát nem érdekelte. Talán egyszer volt bent nálam, megkérdezni hogy tanulni tanulok-e. Úgy gondolom Seth-et valahová, annak függvényében hogy ennyit törődött velem. Még véletlenül sem azért mert szívesen lennék vele 2esben. Pfff, dehogy! Végül arra az álláspontra jutottam, hogy a hétvégi meccsemre meghívom, utána meg csinálunk valami progit. Amikor első nap voltam suliban, oda is mentem hozzá ebédszünetben. Az osztálya előtt megálltam, mert egy csaj állta az utam.
Cs: Segítheteek?~ -hajolt bele az aurámban-
B: Megtennéd hogy szólsz Seth-nek hogy Bradley keresi? - toltam ki az arcom elől. Valamit motyogott magában., majd odament Seth-hez. Ő ilyedten nézett rám, én rámosolyogtam mire felállt és odajött hozzám.
S: Mit szeretnél?
B: Gyere, menjünk csendesebb helyre - elvittem az egyik kedvenc helyemre, egy suli mögötti lépcsőhöz-
S: Naa?
B: Van kedved hétvégén eljönni a meccsemre?
S:,hm?
B: Hát, arra gondoltam elviszlek valahová hogy hamár, sokat "törődtél" velem, szóval viszonyszom valahogy.
S: Öhm szívesen elmegyek, úgysem voltam még Amerikai focin, még látni sem láttam soha szerintem.
B: Tényleeg?
S: Apa nélkül, nem volt körülöttem sok "fiús" dolog.. meg amúgy is szerintem durva sport, ahogy a mellékelt ábra mutatja.
B: Milyen ááb- Jaa, én vagyok az ábra.
S: exactly,
B: Szerinted akkor durva vagyook?
S: Hát tulajdonképpen, -nézett félre-
B: Pedig veled viselkedem a legfinomabban!
S: Amikor beteg voltál, akkor aranyos voltál-motyogta-
B: Tehát akkor most aranyos vagyok.
S:...
B: Hallgatás beleegyezés! - rántottam meg a vállam-
S: mi? nem nemm -vörösödött el-
B: Igazad van, te vagy inkább az aranyos, főleg amiko- - nem tudtam befejezni, mert Seth befogta a szám-
S: Fejezd beee...- Én azért hogy levegye a kezét a számról, ,megnyaltam a tenyerét- Fúúúj! Nyálas lettem! - törölte belém a kezét-
B: Hahaha, bocsi
S: Olyan dinka vagy!
B: Így születtem-rántottam meg a vállam- mindegy, a meccsem am az xx arénában lesz.
S: Oh, köszi az infót - Az ebédszünetet végig beszélgettük, utána meg mentünk vissza órákra. Tehát, nekem "randim" lesz hétvégén Seth-el. Végre!
Béna, és uncsi rész, tudomm. Mind1 az a lényeg hogy rávettem magam az írásra! Btw, szia Guszti xd :)
xxMse
YOU ARE READING
Boys Love:)
RomanceSztori a saját karaktereimről. Néhol 16+ előfordul. Első Wattpad storym Tessék kedvesnek lenni velem. Miruckámnak, az Ikremnek es Rékácskának sok szeretettel (Főleg Miruckának)