Ötödik Rész

9 2 1
                                    

/-/-/- Bradley          /Szilveszter/

Seth-el tényleg nem egyszerű beszélni. Ha a verekedős sztori óta beszéltünk 2x lehet sokat mondok. De majd ma! Ma meglesz az esélyem hogy kezdeményezzek. Ugyan is a mai Szilveszteri bulin biztos ott lesz. Apáék nincsenek otthon, szóval azt csinálok amit akarok. A buli hivatalosan 10kor kezdődik de szerintem előbb fogok menni, hogy biztos ne maradjak le semmiről. Azért én is viszek valami piát, nehogy bunkónak tűnjek, szóval mielőtt a házibuli felé vettem volna az irányt, meglátogattam egy 24/7 es kisboltot. Most nagyon lerészegedni nem fogok, nehogy valami ultra nagy hülyeséget mondjak neki. Nem szeretném ha egy életre megutálna. (spoiler alert! nem fogja ;) Nem motorral mentem, mert ittasan nem szeretnék vezetni, szóval maradtam a jó öreg, klasszikus tömegközlekedésnél. Mire odaértem már bőven folyt a buli. Bent megkerestem pár barátom.

Br: Bradleey! Már azt hittem el sem jössz!

B: Szerinted én kihagyom? Hallod magadat?!

Br: Igen igazad van..

B: Seth-et láttad valahol?

Br: A konyhában ül, es beszélget valami csajjal, gondolom barátja.- erre bólintottam, de Will megszólalt, mielőtt válaszolhattam volna-

W: Megyünk inni? (William)

Br: Menjünk! -Akárhol kóvájogtunk fél szemem Seth-en tartottam, vártam a tökéletes pillanatra. Éjfél előtt egy körülbelül fél órával, kiiszkolt a tömeg elől. Itt van az esélyem! Kiszivárogtam a tömeg közül, és követtem őt ki a hátsó kertbe. Seth a lépcsőn ült felhúzott térdekkel, miközben az eget nézte.

B: Szia!- ültem le mellé-

S: oh..öhm szia..-nézett el az égről- Miért jöttél ki?

B: Sok volt az ember.- elővettem egy szál cigit, és rágyújtottam-

S: aha..same - Ez után, kellemetlen csend telepedett ránk. Egy kevés idő múlva én törtem meg a csendet.-

B: Neked azzal a csajjal akivel együtt szoktál lógni, mi a kapcsolatod?

S: Hm..? Ja, ő a barátnőm, nem romantikus értelemben, persze

B: Ja..ahha, azt hittem barátnő barátnőd

S: dehogyis! Még sose volt..de meked gondolom egy csomó volt már.

B: Vicces, mert nem, egy barátom volt csak, meg egy pár lány aki tetszett

S: N-neked barátod volt?

B: hmhm, bisex vagyok. De nem volt túl hosszú kapcsolat, kb két hónapot voltunk együtt.

S:....amúgy még nem köszöntem meg hogy megvédtél James-től, még akkor..meg hogy segítettél a sebeimmel, és másnap nem azért nem jöttem, mert féltem, hanem anya nem engedett el.

B: öhm, ez neked most hogy jutott eszedbe?- nevettem el magam halkan-

S: N-nem tudom! Csak rosszul éreztem magam amiatt hogy nem köszöntem meg így..

B: De miért nem jöttél oda hozzám,

S: N-nem mertem..

B: Hehe, de aranyos vagy.-mosolyogtam ré, mire esküdni mertem volna hogy elpirult. Innentől fogva végig beszélgettük az éjszakát. Éjfélkor hoztam magunknak pezsgőt, és kettesben koccintottunk. Olyan 2 körül Seth elbóbiskolt a vállamon, szóval úgy gondoltam, ideje hazafelé venni az irányt. Miután felkeltettem Sethet, megkérdeztem tőle hogy ő hol alszik.-

S: Anyának azt mondtam hogy egy barátnál alszom, de nem nagyon gondoltam át ezt pontosan

B: Van kedved átjönni hozzám?

S: M-mi?

B: Nincs otthon senki nálunk, és hamár neked nincs hová menned, jöhetnél hozzánk. Mindketten jól járnánk. De persze nem erőltetem ha nem szeretnéd.

S: Szívesen átmegyek, persze ha nem baj

B: Semmiképp nem baj! Akkor akár indulhatunk is! - Megnéztem a menetrendet, és szomorúan konstatáltam, hogy az utolsó busz órákkal ezelőtt elment.- Öhm, baj van

S: na, mi az?

B: Sétálnunk kell.

S: Az nem baj! Gyanítom egy amerikai focis srácnak nem esik nehézségére egy kis séta.

B: de majdnem 1 óra az út

S: Eltöltjük az időt.-rántotta meg a vállát, miközben elindultunk-

B: De már éjszaka vann...

S: Annál jobb érzés lesz lefeküdni.

B: Ahh.. Igazad van.- Hazafelé, bőven elbeszélgettünk, több apró dologról. 3 óra körül értünk haza. Adtam Seth-nek valami kényelmes ruhát, hogy meg tudjon fürödni, és kényelmes ruhába tudjon bújni. Én addig előkészítettem Egy alvó "helyet" magamnak az ágyam mellett. Mégiscsak úgy illik hogy a vendég alszik a kényelmesebb helyen. Miután én is megfürödtem, és átöltöztem Én megittam vagy 1 liter vizet, abban reménykedve, hogy nem lesz olyan szar a másnaposság. Végül 4 óra körül sikerült lefeküdnünk. Reggel 11 körül keltünk, reggeliztünk és utána Seth el is ment.


:3 630 szó. Be kell vallanom rövidítettem néha, de így is elég jó lett. Bye now:)

xxMse




Boys Love:)Where stories live. Discover now