Ben : Gençler geçin şöyle arkama havuza doğru bir selfie çekelim
Selin : Ege önüme geçme salak mısın nesin ya
Ege : Sakin ol Selin
Azra : Saçım da dağınık ama ...
Ben : Çekiyorummmm 3-2-1 , Çektiimm
Selin : Poyraz beni şöyle tek başıma çeker misin ?
Ben : Geç bakalım . Hooop tamamdır .Herkes etrafındaki güzellikleri kayıt altına almaya çalışıyordu. Varşova'da gördüğüm en iyi park burası diyebilirim . Huzurlu bir havası var. Doğal cennet alanı gibi . Uçuşan kuşlar , sakin ve sessiz park , tertemiz oksijen dolu ormanlık alanlar , güleryüzlü yerel halk ...
15:28
Parkta yeterince zaman geçirmiştik . Yavaş yavaş ayrılma vakti gelmişti . Arkadaşlarla gırgır yaparak çıkıyorduk.
Çıkışta garip bir olayla karşılaştık . 2 Polonyalı genç birbirine girmiş kavga ediyordu . Hemen ayırmak için müdahale ettik .
Ben : Hey hey hey . Relax maan. Keep cool bro!
( relaks ol adamım , sakin ol bro )
Ege : çocuğun tekini tuttu
Arda'yla ben de diğer çocuğu öyle böyle sakinleştirdik .
Sonra ortalık yatışınca oradan ayrıldık .
Epey yorulmuştuk .
Daha fazla enerjimiz düşmeden evlere kaçalım dedik.
Selin : Ben bi ATM den para çekmem lazım . Sonra kaçarım .
Ben : ATM ler 70-80 metre ötede . Dur seninle gelelim .
Selin : Tamam iyi olur
Azra : E bari gitmişken ben de çekeyim .Ege: Azra ne kadar money var ? ( gülerek )
Azra : Sanane be
Ege : Sakla sen sakla . Görüşeceğiz
Azra : Yok canım istersen hepsini sana vereyim .
Ege : ( Kaş göz oynayarak ) Amann Azra ... Parana kalmadık .
Azra : Kalma zaten . Domuzlara verecek param yok . ( Gülerek )16:32
Durağın ordan dağıldık kaldığımız evlere. Ev demişken aslında ilk başta toplu olarak kalmayı düşünüyorduk fakat Varşova'da evler çok küçük . 3+1 ev ve daha büyük ev bulmakta güçlük çektik. Bir iki tane bulsak da öğrencilere vermiyorlar . Ailelere kiralanıyordu . E haliyle biz de 1+1 evde 5 kişi kalamayacağımız için ayrı ayrı dağılmıştık farklı yerlere. Gerçi Azra ile Selin yakında aynı eve çıkmayı düşünüyorlar ama zaten Polonya'dan ayrılacaktık yakında . Artık gittiğimiz yerde belki topluca kalırız . Bakalım ...
17:25
Eve gelmiştim . Lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadıktan sonra attım kendimi yatağın üstüne . 2-3 dk öylece kaldım.
Sonra şöyle bir doğrulup telefonumdan şarkı açayım dedim. Carla Morrison un " Disfruto "
Şarkısını açıp gözlerimi kapadım. Nedense bu şarkı rahatlatıyordu beni . Ya da ben öyle hissediyordum bilmiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENSİZ YAPAMAM
RomanceDöneceksen eğer bir gün ; ruhumun derinliklerinde bekliyor olacağım ... Türkiye'den gezi amaçlı Polonya/ Varşova'ya giden 5 kişilik arkadaş grubunun Avrupa'daki maceralarını bulacaksınız bu kitapta. Tabi buna bir de aşk eklenirse farklı bir serüven...