-
Probudila jsem se u Hanky doma, co vůbec dělám u ní doma do háje! Posadila jsem se na postel když v tu ránu mě nakopla kocovina takovým způsobem že jsem si myslela že mi praskne hlava. Zvedla jsem se a hnedka se s mým tělem zvedl i žaludek. „Ty krávo.. to kope-" řekla jsem si když jsem se motala u ní v pokoji a rozhlížela se kolem. Myslela jsem si že ze sebe něco pustím, když tak bych to mohla té sviňi hodit na postel jako dobrá kamarádka. Ale ne..udržím se, motala jsem se ke dveřím a otevřela jsem je.Hnedka mi bylo všechno jasný, jak na gauči tak hlavně na zemi se váleli kluci a hele! dokonce samotná Hana!
Zakroutila jsem hlavou a už jsem šla pomalu k nim, tyhle notorici se jen tak nevzbudí, na to vem jed.Kdyby náhodou, sepla jsem si vlasy skřipcem který byl položený na lince, vzala jsem i gumičku pro Hanku jak moc dobře ji znám.
Chlastá jak doga a taky bleje jak doga.
Po chvilce co se všichni povalovali na zemi jsem čekala až se konečně někdo vzbudí s bolestí hlavy nebo samotnou reakcí žaludku na alkohol.Jako první se ale probudil Aleš, ležel jak na gauči tak na zemi, teda spíš nohy měl na gauči ale jinak visel dolů. Samozřejmě měl flašku v ruce. Zamžoural a protočil oči.
„Ty krávo! to bolí.." zamračil se a znechuceně se podíval na vypitou flašku vína kterou držel v ruce, položil ji vedle sebe a posadil se.
„Kocovina.." řekla jsem a on si promnul oči a přikývnul.
„Tak sice ses mě o to neprosil ale tu máš"
podala jsem mu skleničku s vodou a on jí vřele uvítal.
„Děkuju" napil se.
Sklonila jsem se k němu a věnovala jsem mu pusu na čelo když odložil skleničku s vodou hnedka vedle prázdné flašky, začervenal se.Pak už se vzbudila i Hana která neklečela u Petra ale u záchodu, nebo spíš kdo ví? třeba klečela i u Petra, ale to je ve hvězdách.
Kdyby si to aspoň jeden pamatoval ale po včerejší divočině na Cingláku asi těžko. Nebudu počítat kolik se toho vypilo protože nemám absolutní tucha ale myslím si že dneska.. teda, pokud se to vydaří a všichni bez jakéhokoliv problému vyjdeme nahoru, tak se dozvíme čísla lahví.. piv, vína, rumu, kořalek a samotného koktejlu zvaný Šimáček.
Místo toho abych Hance držela vlasy udělala jsem jí rozcuchaný drdol abych u ní nemusela furt stát jak otrok.Chudák..
Zrovna ležela znavená na prkýnku, došla jsem pro skleničku s vodou a přiklekla jsem si k ní. Už se to její slavné zvracení konečně docela uklidnilo, podala jsem jí skleničku a taky jsem jí přiložila mokrý hadr na krk kde jsem následovně našla tak pět modrých až fialových fleků. „No Petře." řekla jsem si když jsem si prohlížela ty úžasné výtvory zvané "cucáky jako kráva"-
Potom co Hanka byla tak nějak v pohodě a kluci vzhůru tak jsme spolu vyrazily ke mně domů, kluci zašli do sámošky která byla na rohu města pro nějaký další chlast na večer, jako bychom toho neměli dost. Mezitím co já a Hanka jsme si udělaly k jídlu míchaná vajíčka se slaninou a k tomu ovocný čaj. Je fajn někdy pít něco jiného než alkohol to musím uznat.Potom co jsme dojedly nastal čas na sprchu, šla jsem první protože jí by to zase trvalo celý století. Když jsem vylezla ze sprchy, vyčistila jsem si zuby protože mi táhnul z huby alkohol (ale to není samozřejmě žádná novinka z který bychom měli být nějak v prdeli) vzala jsem si na sebe tentokrát už vyprané zvonáče a černé tílko pod žebra. Učesala jsem si mokré vlasy a upravila jsem se u zrcadla, čekala jsem na Hanku tím stylem že jsem seděla na parapetu a četla jsem si knížku jako to dělám obvykle.
„CO TO DOPRDELE!" ozvalo se z koupelny a já vylítla z pokoje do koupelny světelnou rychlostí, cestou jsem si ale ukopla palec o roh dveří takže vlastně do koupelny jsem nedoběhla ale doskákala na jedné noze s naříkáním typu: